Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Troszeczkę mnie denerwuje – Podbierane komuś paśnika.
O czym piszę? 

Vjg wymyślił sobie serię: Mocniejsze niż myślisz. Seria okazała się być strzałem w dziesiątkę i motokillerzy ją polubili. I teraz kondzio15, natec2689, kubabp i Wakabayashi odgapili pomysł i dodają autka z tej serii. 

Panowie - nie wstyd Wam? Może byście coś sami wymyślili, a nie tylko kradniecie czyjeś pomysły? Jak Wy byście się czuli, jakby ktoś jadł z waszego paśnika? Niefajnie, prawda?  Wiem, jak musi się czuć teraz autor serii, jak mu podkradają coraz to inne autka. I bronię go - niechaj ciągnie to, co wymyślił, a inni niech go nie plagiatują, tylko sami wymyślą jakąś fajną serię!
    Podbierane komuś paśnika.
    O czym piszę?

    Vjg wymyślił sobie serię: Mocniejsze niż myślisz. Seria okazała się być strzałem w dziesiątkę i motokillerzy ją polubili. I teraz kondzio15, natec2689, kubabp i Wakabayashi odgapili pomysł i dodają autka z tej serii.

    Panowie - nie wstyd Wam? Może byście coś sami wymyślili, a nie tylko kradniecie czyjeś pomysły? Jak Wy byście się czuli, jakby ktoś jadł z waszego paśnika? Niefajnie, prawda? Wiem, jak musi się czuć teraz autor serii, jak mu podkradają coraz to inne autka. I bronię go - niechaj ciągnie to, co wymyślił, a inni niech go nie plagiatują, tylko sami wymyślą jakąś fajną serię!
    16 kwietnia 2014, 3:44 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Samochody z Fast and Furious – Dodge Charger R/T 1970 Dominica Toretto, jeden z najbardziej rozpoznawanych, wystąpił także w czwartej części serii i na początku piątej, gdy prowadził go Brian. Możliwe, że na MK był nie raz ale jak już wstawiać serię to wszystkie. Postaram się wrzucić tutaj wszystkie wspaniałe samochody jakie mieliśmy okazję zobaczyć w serii.
    Dodge Charger R/T 1970 Dominica Toretto, jeden z najbardziej rozpoznawanych, wystąpił także w czwartej części serii i na początku piątej, gdy prowadził go Brian. Możliwe, że na MK był nie raz ale jak już wstawiać serię to wszystkie. Postaram się wrzucić tutaj wszystkie wspaniałe samochody jakie mieliśmy okazję zobaczyć w serii.
    27 marca 2014, 9:55 przez adamekkk94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rare at Road #1 – Witam,
jako, że moja praca zmusza mnie do jeżdżenia po naszej stolicy, zacząłem kolekcjonować zdjęcia nietypowych, rzadkich - jednym słowem fajnych (moim zdaniem) samochodów. Postanowiłem się nimi z wami podzielić i stworzyłem sobie serie takich zdjęć o nazwie "Rare at Road" co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Rzadcy na drodze".

Na pierwszy "odstrzał" leci Pontiac Trans Am WS6. Zdjęcie zrobione w Warszawie na Lotnisku na Bemowie rok temu w kwietniu podczas wyścigów na 1/4 mili oraz zawodów driftu.

Mam nadzieję, że seria się przyjmie.
    Witam,
    jako, że moja praca zmusza mnie do jeżdżenia po naszej stolicy, zacząłem kolekcjonować zdjęcia nietypowych, rzadkich - jednym słowem fajnych (moim zdaniem) samochodów. Postanowiłem się nimi z wami podzielić i stworzyłem sobie serie takich zdjęć o nazwie "Rare at Road" co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Rzadcy na drodze".

    Na pierwszy "odstrzał" leci Pontiac Trans Am WS6. Zdjęcie zrobione w Warszawie na Lotnisku na Bemowie rok temu w kwietniu podczas wyścigów na 1/4 mili oraz zawodów driftu.

    Mam nadzieję, że seria się przyjmie.
    15 marca 2014, 20:01 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    moje

    Czekałem na nominacje, ale się nie doczekałem. Widocznie wszyscy wycykali. Dlatego sam zacząłem serie u siebie na rejonie. R6 power
    19 lutego 2014, 15:06 przez megalodon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Cmentarzysko klasycznych samochodów w Grodzisku Mazowieckim - część 2 – Witam Was ponownie! Po raz kolejny przedstawiam serię zdjęć zapomnianych samochodów z Grodziska Mazowieckiego. Kiedyś będę musiał pojechać tam sam, by nie zrzynać zdjęć z internetu ;) Przykłady aut: na 3-cim zdjęciu: Syrena 105, na 5-tym Citroen DS, a na 3 ostatnich zdjęciach mój faworyt - Pontiac Fiero.
    Witam Was ponownie! Po raz kolejny przedstawiam serię zdjęć zapomnianych samochodów z Grodziska Mazowieckiego. Kiedyś będę musiał pojechać tam sam, by nie zrzynać zdjęć z internetu ;) Przykłady aut: na 3-cim zdjęciu: Syrena 105, na 5-tym Citroen DS, a na 3 ostatnich zdjęciach mój faworyt - Pontiac Fiero.
    14 lutego 2014, 20:33 przez TheComareq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    F-16 – Tego myśliwca nie trzeba przedstawiać. Są one na wyposażeniu Wojska Polskiego pod nazwą..."Jastrząb". Tym samym kończę serię o maszynach w Polskim Wojsku. Dzięki, że byliście ze mną.
    Tego myśliwca nie trzeba przedstawiać. Są one na wyposażeniu Wojska Polskiego pod nazwą..."Jastrząb". Tym samym kończę serię o maszynach w Polskim Wojsku. Dzięki, że byliście ze mną.
    28 stycznia 2014, 21:00 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Czarne serie – SLS AMG i C coupè AMG, obie Black Series
Ps. rejestracja nie jest przypadkowa
    SLS AMG i C coupè AMG, obie Black Series
    Ps. rejestracja nie jest przypadkowa
    28 stycznia 2014, 15:54 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochody kiedyś - Audi Imperator (1929) – Rozpoczynam nową serię, w której to będę przedstawiał stare samochody i trochę informacji o nich, mam nadzieję, że się spodoba. Na pierwszy strzał moja ulubiona marka - Audi.
Audi Imperator:
8-cylindrowy silnik, 
moc - 100 KM 
prędkość maks. - 120 km/h
spalanie - 25l/100km
Wyprodukowano 145 sztuk.
    Rozpoczynam nową serię, w której to będę przedstawiał stare samochody i trochę informacji o nich, mam nadzieję, że się spodoba. Na pierwszy strzał moja ulubiona marka - Audi.
    Audi Imperator:
    8-cylindrowy silnik,
    moc - 100 KM
    prędkość maks. - 120 km/h
    spalanie - 25l/100km
    Wyprodukowano 145 sztuk.
    22 stycznia 2014, 19:03 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    google

    Historia Marki Aston Martin – ASTON MARTIN

Początki Astona Martina sięgają 1913 roku, kiedy to Lionel Martin i Robert Bamford założyli firmę Bamford and Martin Limited. W rok później firma działa już pod obecna nazwą. Początkowo sprzedawała samochody Singera. Nie sprawdzały się one jednak w jeździe sportowej, toteż Lionel Martin, który był kierowcą wyścigowym, postanowił uruchomić produkcję własnego modelu. Jego nazwa stanowiła kompilację nazwiska twórcy oraz wzgórza Aston Hill, gdzie Martin uczestniczył w rajdach samochodowych. Plany wdrożenia seryjnej produkcji pierwszego Astona Martina pokrzyżował jednak wybuch pierwszej wojny światowej.

Po jej zakończeniu firma popadła w finansowe tarapaty, w związku z czym przez całe dwudziestolecie międzywojenne zmieniała właścicieli. Wraz z nimi pojawiały się też pomysły na nową strategię marki. W 1936 roku światło dzienne ujrzała pierwsza bardziej „cywilna” odmiana Astona – 15/98. Model odniósł rynkowy sukces, jednak jego produkcję przerwała druga wojna światowa, podczas której Aston Martin skupił się na produkcji sprzętu lotniczego dla brytyjskiej armii.

W 1947 roku firmę przejął David Brown, którego inicjałami oznaczono najsłynniejszą serię samochodów tej marki – DB. Największy sukces odniósł model DB5, który zagrał w dwóch pierwszych filmach o Jamesie Bondzie.

Kryzys paliwowy lat 70. sprawił, że firma ponownie doświadczyła problemów finansowych. Kilkukrotnie zmieniali się jej właściciele. W 1986 roku przejął ją Ford, pod którego skrzydłami Aston Martin po pewnej przerwie powrócił do filmów o Jamesie Bondzie. Wystąpił w takich filmach jak: „W obliczu śmierci” (1987), „Śmierć nadejdzie jutro” (2002), „Casino Royale” (2006) i „Quantum of Solace”.

W 2007 roku doszło do kolejnej zmiany właściciela. Akcje Forda nabył katarski fundusz inwestycyjny. Nowy właściciel zdecydował się na rewolucyjną zmianę. W roku 2011 ma ruszyć produkcja samochodu Aston Martin Cygnet, ochrzczonego już przydomkiem Baby-Aston. Będzie to pierwsze małe miejskie auto brytyjskiej marki – jego długość ma nie przekraczać 3 metrów. W rzeczywistości Cygnet nie jest całkiem nową konstrukcją. Technicznie będzie bazować na Toyocie iQ.
    ASTON MARTIN

    Początki Astona Martina sięgają 1913 roku, kiedy to Lionel Martin i Robert Bamford założyli firmę Bamford and Martin Limited. W rok później firma działa już pod obecna nazwą. Początkowo sprzedawała samochody Singera. Nie sprawdzały się one jednak w jeździe sportowej, toteż Lionel Martin, który był kierowcą wyścigowym, postanowił uruchomić produkcję własnego modelu. Jego nazwa stanowiła kompilację nazwiska twórcy oraz wzgórza Aston Hill, gdzie Martin uczestniczył w rajdach samochodowych. Plany wdrożenia seryjnej produkcji pierwszego Astona Martina pokrzyżował jednak wybuch pierwszej wojny światowej.

    Po jej zakończeniu firma popadła w finansowe tarapaty, w związku z czym przez całe dwudziestolecie międzywojenne zmieniała właścicieli. Wraz z nimi pojawiały się też pomysły na nową strategię marki. W 1936 roku światło dzienne ujrzała pierwsza bardziej „cywilna” odmiana Astona – 15/98. Model odniósł rynkowy sukces, jednak jego produkcję przerwała druga wojna światowa, podczas której Aston Martin skupił się na produkcji sprzętu lotniczego dla brytyjskiej armii.

    W 1947 roku firmę przejął David Brown, którego inicjałami oznaczono najsłynniejszą serię samochodów tej marki – DB. Największy sukces odniósł model DB5, który zagrał w dwóch pierwszych filmach o Jamesie Bondzie.

    Kryzys paliwowy lat 70. sprawił, że firma ponownie doświadczyła problemów finansowych. Kilkukrotnie zmieniali się jej właściciele. W 1986 roku przejął ją Ford, pod którego skrzydłami Aston Martin po pewnej przerwie powrócił do filmów o Jamesie Bondzie. Wystąpił w takich filmach jak: „W obliczu śmierci” (1987), „Śmierć nadejdzie jutro” (2002), „Casino Royale” (2006) i „Quantum of Solace”.

    W 2007 roku doszło do kolejnej zmiany właściciela. Akcje Forda nabył katarski fundusz inwestycyjny. Nowy właściciel zdecydował się na rewolucyjną zmianę. W roku 2011 ma ruszyć produkcja samochodu Aston Martin Cygnet, ochrzczonego już przydomkiem Baby-Aston. Będzie to pierwsze małe miejskie auto brytyjskiej marki – jego długość ma nie przekraczać 3 metrów. W rzeczywistości Cygnet nie jest całkiem nową konstrukcją. Technicznie będzie bazować na Toyocie iQ.
    18 stycznia 2014, 13:03 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 stycznia 2014, 17:12 przez damianzr1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    BBC