Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Madzia – Był merc i audi więc kolej na madzie, w której najlepszym argumentem był silnik. Niby tylko 1.8 V6 ale pięknie się wkręcał, co w połączeniu z lekkim nadwoziem dawało przyzwoite osiągi jak na serie.
    Był merc i audi więc kolej na madzie, w której najlepszym argumentem był silnik. Niby tylko 1.8 V6 ale pięknie się wkręcał, co w połączeniu z lekkim nadwoziem dawało przyzwoite osiągi jak na serie.
    1 czerwca 2014, 18:34 przez Daredevil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    BMW E91 – Ktoś kiedyś zaczął serie "Kombi nie musi być nudne". Jako że jestem fanem niektórych modeli BMW, toteż BMW wrzucam.
    Ktoś kiedyś zaczął serie "Kombi nie musi być nudne". Jako że jestem fanem niektórych modeli BMW, toteż BMW wrzucam.
    22 maja 2014, 11:55 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Całą serię można obejrzeć na YouTube (9 odcinków po 10-15 minut) na profilu autora, ponieważ jest to wyprawa z tamtego roku.
    13 maja 2014, 14:21 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Relacja z MotoEast 2014 cz.1 – Witajcie Motokillerzy.
Postanowiłem zrobić swoją własną serię przy okazji MotoEast 2014.
Jak Wam się spodoba do będę kontynuował, bo już trochę zdjęć zrobiłem, a jeszcze przecież nie koniec imprezy.
Pozdrawiam serdecznie.
    Witajcie Motokillerzy.
    Postanowiłem zrobić swoją własną serię przy okazji MotoEast 2014.
    Jak Wam się spodoba do będę kontynuował, bo już trochę zdjęć zrobiłem, a jeszcze przecież nie koniec imprezy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    10 maja 2014, 15:24 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Materiały własne

    Star 244 OSP Jaźwina – Zabawka troszkę z innej bajki. Co powiecie na serię strażackich pojazdów?
    Zabawka troszkę z innej bajki. Co powiecie na serię strażackich pojazdów?
    22 kwietnia 2014, 13:49 przez DrV (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Need for Speed part 1 – Wpadłem na pomysł, aby zrobić serię o samochodach, którymi jeździli aktorzy w filmie `Need for Speed`. Jeśli seria się przyjmie to będę dodawał jeden samochód dziennie.

Na pierwszy ogień idzie Ford Shelby GT500. Napęd w fabrycznym Shelby GT500 przenosi na koła tylne 6-biegowa skrzynia manualna, a siłę napędową generuje zamontowany z przodu silnik V8 z aluminiowym blokiem. Jego 5.8-litrowa pojemność wspomagana jest dodatkowo kompresorem. Generowana moc 662 KM dostarczana jest przy 6500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 631 Nm przy 4000 obr./min. Auto pierwsze 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 322 km/h. Filmowy GT500 postawiony na 22-calowych felgach, otrzymał zwiększoną moc silnika do 900 KM.
    Wpadłem na pomysł, aby zrobić serię o samochodach, którymi jeździli aktorzy w filmie `Need for Speed`. Jeśli seria się przyjmie to będę dodawał jeden samochód dziennie.

    Na pierwszy ogień idzie Ford Shelby GT500. Napęd w fabrycznym Shelby GT500 przenosi na koła tylne 6-biegowa skrzynia manualna, a siłę napędową generuje zamontowany z przodu silnik V8 z aluminiowym blokiem. Jego 5.8-litrowa pojemność wspomagana jest dodatkowo kompresorem. Generowana moc 662 KM dostarczana jest przy 6500 obr./min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 631 Nm przy 4000 obr./min. Auto pierwsze 100 km/h osiąga w 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 322 km/h. Filmowy GT500 postawiony na 22-calowych felgach, otrzymał zwiększoną moc silnika do 900 KM.
    20 kwietnia 2014, 15:17 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Z serii "z muzeum Lamborghini" – Pierwszy i ostatni raz piszę taki tytuł, zeby Wam udowodnić że można robić "serię" nie pisząc za każdym razem "Z serii"

Tym razem przedstawiam Wam Lamborghini P147 Gandini ("Acosta").
Propozycja Marcello Gandini ( do 1980 roku był na czele Stile Bertone) na następce Diablo. Zostal zaprezentowany wraz z prototypem zrealizowanym przez Zagato. Żeby obniżyć koszty projektu drzwi, dach i przednia szyba pochodzą od Diablo. Mimo tego nie został przyjęty dużą sympatią więc prace nad nim zostały przerwane i nie powstał żaden jeżdzący prototyp. W sumie...nie ma się co się dziwić
    Pierwszy i ostatni raz piszę taki tytuł, zeby Wam udowodnić że można robić "serię" nie pisząc za każdym razem "Z serii"

    Tym razem przedstawiam Wam Lamborghini P147 Gandini ("Acosta").
    Propozycja Marcello Gandini ( do 1980 roku był na czele Stile Bertone) na następce Diablo. Zostal zaprezentowany wraz z prototypem zrealizowanym przez Zagato. Żeby obniżyć koszty projektu drzwi, dach i przednia szyba pochodzą od Diablo. Mimo tego nie został przyjęty dużą sympatią więc prace nad nim zostały przerwane i nie powstał żaden jeżdzący prototyp. W sumie...nie ma się co się dziwić
    19 kwietnia 2014, 16:12 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Legendy WRC – Audi Sport S1 Quattro 

Co powiecie na nową serię pt. "Legendy WRC"
    Audi Sport S1 Quattro

    Co powiecie na nową serię pt. "Legendy WRC"
    17 kwietnia 2014, 21:53 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    "Wymarzone trasy wymarzonym samochodem" – Chciałbym zacząć serię "Wymarzone trasy wymarzonym samochodem"
Co o tym sądzicie? Na początek wrzucam Rosję i GTI
    Chciałbym zacząć serię "Wymarzone trasy wymarzonym samochodem"
    Co o tym sądzicie? Na początek wrzucam Rosję i GTI
    16 kwietnia 2014, 10:58 przez dejniofaza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne