Szukaj
Znalazłem 11 takich materiałów

Czy jednak Tesla naprawdę uległa awarii? Tak twierdzi kierowca, który wykonał te zdjęcia w amerykańskim stanie Missouri. Dostrzegł on zepsuty zestaw na poboczu i postanowił się zatrzymać. Jak twierdzi, wtedy okazało się, że to Tesla, w której rozpadła się metalowa opaska jednego z węży. Samochód tkwił na poboczu aż dwie godziny i wymagał naprawy na drodze.
Autor zdjęć dodaje też, że w naczepie elektrycznej ciężarówki znajdował się cały magazyn części zamiennych. W ten sposób Tesla ma się zabezpieczać na wypadek problemów z testowymi ciężarówkami.
Sama firma Tesla ma jednak inną wersję. Zgodnie z nią, ciężarowa Tesla Semi nie uległa żadnej awarii, stojąc na poboczu w celu “przeprowadzenia testów” oraz “wprowadzenia poprawek”.
Patrząc na zdjęcia w ogóle tego nie widać. Można takie poprawki robić na parkingu a nie drodze.

Moc silnika K20Z4 to 250 koni mechanicznych. Porting głowicy, wypolerowane kanały dolotowe, powiększona przepustnica. Ostre wałki, tłoki, korbowody i wał korbowy Spoon. Lekki zamach, sprzęgło i szpera 1.5 Spoon. Regulowane sportowe zawieszenie, 4ro tłoczkowe zaciski i wydech Spoon N1. Felgi przednie Volk Racing RE30 17x8, tylne Prodrive GC-010G 17x8. Opony Bridgestone Potenza RE-11 225/45 przód i tył. Maska z włókna węglowego oraz lusterka Spoon, dach carbon look. W środku pełne wnętrze, jedyne zmiany to lekkie kevlarowe fotele kubełkowe Spoon z 4ro punktowymi pasami Takata dla kierowcy oraz sportowa kierownica Spoon. Tytanowa gałka zmiany biegów fabrycznie montowana w wersji Type R. Ten Civic brał udział w touge battle z Seeker FD2R który przegrał. Podejrzewam że tylko przez różnicę w oponach. W FN2 z przodu były opony Potenza RE-11 245/40/17. Seeker miał semi slicki Kumho V700 265/35/18 z przodu zaś tylne to 225/40/18.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »