Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Lexus IS F – IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    30 kwietnia 2022, 0:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hennessey Venom F5 – Hipersamochód produkowany pod amerykańską marką Hennessey od 2020 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy podczas SEMA Show w Las Vegas w listopadzie 2017 roku jako prototyp drugiego pojazdu firmowanego swoją marką, a także pierwszego zbudowany całkowicie jako samodzielna konstrukcja. Model Venom F5 zastąpił dotychczasowego Venoma GT, przyjmując proporcje nadwozia z licznymi wlotami powietrza optymalizującymi aerodynamiczne właściwości pojazdu. Produkcyjna, ostateczna wersja Venoma F5 została przedstawiona 3 lata po premierze prototypu, w grudniu 2020 roku. W stosunku do niego, samochód przeszedł kosmetycznezmiany wizualne, za to pod kątem technicznym zachował ten sam silnik V8 o pojemności 6,6 l, który wytwarza moc 1817 KM. Seryjna, limitowana produkcja Venoma F5 rozpoczęła się w grudniu 2020 roku. Producent planuje opracować łącznie 24 egzemplarze.
    Hipersamochód produkowany pod amerykańską marką Hennessey od 2020 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy podczas SEMA Show w Las Vegas w listopadzie 2017 roku jako prototyp drugiego pojazdu firmowanego swoją marką, a także pierwszego zbudowany całkowicie jako samodzielna konstrukcja. Model Venom F5 zastąpił dotychczasowego Venoma GT, przyjmując proporcje nadwozia z licznymi wlotami powietrza optymalizującymi aerodynamiczne właściwości pojazdu. Produkcyjna, ostateczna wersja Venoma F5 została przedstawiona 3 lata po premierze prototypu, w grudniu 2020 roku. W stosunku do niego, samochód przeszedł kosmetycznezmiany wizualne, za to pod kątem technicznym zachował ten sam silnik V8 o pojemności 6,6 l, który wytwarza moc 1817 KM. Seryjna, limitowana produkcja Venoma F5 rozpoczęła się w grudniu 2020 roku. Producent planuje opracować łącznie 24 egzemplarze.
    27 kwietnia 2022, 23:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Viper ACR – Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.
    Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.
    Czyli coroczny raj na ziemi dla fanów motoryzacji.
    Alpine Mini - SEMA –
    16 sierpnia 2016, 23:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj