Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 23 takie materiały
    Najszybsza parówka na Laguna Seca –
    31 marca 2015, 12:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    BMW M3 E46 – Kolor: Laguna Seca Blue
    Kolor: Laguna Seca Blue
    31 stycznia 2014, 22:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Laguna Seca Blue E46 M3 – Jedna z moich ulubionych M3
    Jedna z moich ulubionych M3
    Ford Mustang Laguna Seca –
    8 stycznia 2014, 16:48 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Postrach Europejczyków, Camaro Z/28 – -Jak najlepiej zwiększyć moc?
-Hm, wsadźmy tam dwa razy większy silnik niż w serii, woula!
-Let's do it!
Tok myślenia amerykanów nie jest zbyt kreatywny, ale za to ich kocham.
Camaro Z/28 czyli zwykłe trochę utwardzone i z silnikiem LS7 Vetty o pojemności 7l. Ma jeździć lepiej niż Mustang Laguna Seca, czyli robi okrążenie Nurburgring robi szybciej niż BMW M3 coupe, AM DBS czy Audi R8. Hamuje lepiej niż 911 S, ale gorzej od 911 Turbo. Czy europejscy producenci będą musieli się bardziej postarać w produkcji sportowych aut? Czy naprawdę da radę naszym naszprycowanym elektronikom, zabawkom? Zobaczymy w 2014.
    -Jak najlepiej zwiększyć moc?
    -Hm, wsadźmy tam dwa razy większy silnik niż w serii, woula!
    -Let's do it!
    Tok myślenia amerykanów nie jest zbyt kreatywny, ale za to ich kocham.
    Camaro Z/28 czyli zwykłe trochę utwardzone i z silnikiem LS7 Vetty o pojemności 7l. Ma jeździć lepiej niż Mustang Laguna Seca, czyli robi okrążenie Nurburgring robi szybciej niż BMW M3 coupe, AM DBS czy Audi R8. Hamuje lepiej niż 911 S, ale gorzej od 911 Turbo. Czy europejscy producenci będą musieli się bardziej postarać w produkcji sportowych aut? Czy naprawdę da radę naszym naszprycowanym elektronikom, zabawkom? Zobaczymy w 2014.
    28 października 2013, 12:47 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca – Co sądzicie o tej Maszynie?
    Co sądzicie o tej Maszynie?
    20 sierpnia 2013, 21:48 przez Matrix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chciałbym mieć taką ślicznotkę w garażu. – A Wy?
BMW M3 E46 LAGUNA SECA BLUE
    A Wy?
    BMW M3 E46 LAGUNA SECA BLUE
    24 lipca 2013, 9:31 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW ///M3 E46 DINAN – BMW ///M3 E46 DINAN LAGUNA SECA BLUE
    BMW ///M3 E46 DINAN LAGUNA SECA BLUE
    16 lipca 2013, 1:39 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Zdjęcia Google, Łączenie zdjęć własne.

    Ford Mustang BOSS 302 – Laguna Seca
    Laguna Seca
    22 kwietnia 2013, 23:05 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj