Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 140 takich materiałów
    C126 SEC – Zgodzicie się chyba że to jeden z najpiękniejszych merców jakie kiedykolwiek powstały.
    Zgodzicie się chyba że to jeden z najpiękniejszych merców jakie kiedykolwiek powstały.
    28 maja 2012, 21:01 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Koenigsegg CCX – Oto Koenigsegg CCX
i kilka jego danych:
0-100km/h-3.2 sec.
Silnik-V8
Pojemność skok.-4700cm3
Prędkość Maksymalna-395km/h
Moc-817KM
Moment obrotowy-920Nm
Napęd-Tył
Śr. spalanie-17l/100km(ale kogo
to obchodzi:D)
    Oto Koenigsegg CCX
    i kilka jego danych:
    0-100km/h-3.2 sec.
    Silnik-V8
    Pojemność skok.-4700cm3
    Prędkość Maksymalna-395km/h
    Moc-817KM
    Moment obrotowy-920Nm
    Napęd-Tył
    Śr. spalanie-17l/100km(ale kogo
    to obchodzi:D)
    24 maja 2012, 20:53 przez GanjaDrive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S2000 – Oto Honda S2000
Pręd.Max-241km/h
0-100km/h-6,2 sec.
1/4 mili-14 sec.
Poj.Skok.-1997cm3
Moc max(KM/obr.min)-240/8300
To kilka danych technicznych
tego autka. Ubóstwiam ten samochodzik.
    Oto Honda S2000
    Pręd.Max-241km/h
    0-100km/h-6,2 sec.
    1/4 mili-14 sec.
    Poj.Skok.-1997cm3
    Moc max(KM/obr.min)-240/8300
    To kilka danych technicznych
    tego autka. Ubóstwiam ten samochodzik.
    23 maja 2012, 21:01 przez GanjaDrive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger 1970 – Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów. 

Moc: 145 KM
Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

Moje marzenie.
    Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów.

    Moc: 145 KM
    Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
    1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

    Moje marzenie.
    6 maja 2012, 19:33 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    NFS U2 Ford Mustang by Xivanser – Ford Mustang z NFS Underground 2.
0-100 km/h 2,92 sec.
V-max 412 km/h (na screen′ie 405 km/h gaz puściłem)
V-max osiągnięty bez żadnych patch,y czy Trainer′ów.
    Ford Mustang z NFS Underground 2.
    0-100 km/h 2,92 sec.
    V-max 412 km/h (na screen′ie 405 km/h gaz puściłem)
    V-max osiągnięty bez żadnych patch,y czy Trainer′ów.
    17 kwietnia 2012, 9:19 przez Xivanser (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Xivanser

    Alfa Romeo Giulietta – Alfa Romeo Giulietta łączy w sobie styl i sportowy charakter. Jej charakterystyczny wygląd jest połączeniem kompaktowych wymiarów (4,35 m długości, 1,46 m wysokości, 1,80 m szerokości z rozstawem osi równym 2,63 m) z ogromną wygodą prowadzenia i dużym bagażnikiem (350 litrów). 

Na zdjęciu wersja z silnikiem 1750ccm TBi 16v 235 KM.

Moc maksymalna (KM) 235
Moment obrotowy (Nm) 340
Przyspieszenie 0-100 km/h(sec) 6.8
Prędkość maksymalna (km/h) 242
    Alfa Romeo Giulietta łączy w sobie styl i sportowy charakter. Jej charakterystyczny wygląd jest połączeniem kompaktowych wymiarów (4,35 m długości, 1,46 m wysokości, 1,80 m szerokości z rozstawem osi równym 2,63 m) z ogromną wygodą prowadzenia i dużym bagażnikiem (350 litrów).

    Na zdjęciu wersja z silnikiem 1750ccm TBi 16v 235 KM.

    Moc maksymalna (KM) 235
    Moment obrotowy (Nm) 340
    Przyspieszenie 0-100 km/h(sec) 6.8
    Prędkość maksymalna (km/h) 242
    6 kwietnia 2012, 18:55 przez survey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz W126 (konkurs) – We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat.
Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi.
W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34.
    We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat.
    Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi.
    W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34.
    1 kwietnia 2012, 23:34 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak naprawdę to silnik z 560 sec.
    28 marca 2012, 17:18 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla mnie najpiekniejszy Mercedes jaki powstał – Mercedes W126 560 SEC
    Mercedes W126 560 SEC
    22 marca 2012, 16:55 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes w126 sec – Produkcję rozpoczęto w 1981 roku.Były to samochody należące do najwyższej światowej klasy. Jego luksusowy charakter podkreślało luksusowe wyposażenie. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami (w tym również skórą), barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie z miejsca kierowcy blokowane drzwi, pokrywa bagażnika i klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele a nawet lodówka. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną, montowaną w piaście kierownicy oraz poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, mianowicie jego współczynnik Cx=0,34.

Ogółem wyprodukowano niespełna 70tys. sztuk modelu W126C. W latach 1980-1984 były dostępne tylko dwie wersje silnikowe. Obydwa silniki były ośmiocylindrowcami w układzie V. Mniejszy 3,8 litra o mocy 204 - 218 KM (silniki z katalizatorem osiągały nieco mniejszą moc) i większy 5,0 litra o mocy 231 - 240 KM. W roku 1985 wprowadzono dodatkowe wersje 4,2 litra o mocy 218 – 224 KM oraz najbardziej prestiżowy i najchętniej wybierany przez kupujących 5,6 litra. Jednostka ta generowała moc 300 KM a po zamontowaniu katalizatora 279 KM. Zaprzestano jednocześnie wyposażania SEC’a w najsłabszy silnik 3,8 litra, który był niezwykle rzadko kupowany. Przez cały okres produkcji jedynym rodzajem zasilana w paliwo był wtrysk BOSCH KE Jettronic.
    Produkcję rozpoczęto w 1981 roku.Były to samochody należące do najwyższej światowej klasy. Jego luksusowy charakter podkreślało luksusowe wyposażenie. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami (w tym również skórą), barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie z miejsca kierowcy blokowane drzwi, pokrywa bagażnika i klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele a nawet lodówka. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną, montowaną w piaście kierownicy oraz poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, mianowicie jego współczynnik Cx=0,34.

    Ogółem wyprodukowano niespełna 70tys. sztuk modelu W126C. W latach 1980-1984 były dostępne tylko dwie wersje silnikowe. Obydwa silniki były ośmiocylindrowcami w układzie V. Mniejszy 3,8 litra o mocy 204 - 218 KM (silniki z katalizatorem osiągały nieco mniejszą moc) i większy 5,0 litra o mocy 231 - 240 KM. W roku 1985 wprowadzono dodatkowe wersje 4,2 litra o mocy 218 – 224 KM oraz najbardziej prestiżowy i najchętniej wybierany przez kupujących 5,6 litra. Jednostka ta generowała moc 300 KM a po zamontowaniu katalizatora 279 KM. Zaprzestano jednocześnie wyposażania SEC’a w najsłabszy silnik 3,8 litra, który był niezwykle rzadko kupowany. Przez cały okres produkcji jedynym rodzajem zasilana w paliwo był wtrysk BOSCH KE Jettronic.
    15 marca 2012, 17:38 przez ~mercmaniac | Do ulubionych | Skomentuj