Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Ayrton Senna 1960-1994 – Dzisiaj przypada 20-ta rocznica tragicznego wypadku w którym zginął jeden z najlepszych kierowców F1 wszechczasów. Zginął na torze Imola podczas GP San Marino, znane jest jako "Czarny Weekend", gdyż już podczas piątkowych porannych treningów Rubens Barrichello uległ ciężkiemu wypadkowi, a podczas kwalifikacji na skutek uszkodzenia przedniego spoilera Roland Ratzenberger wypadł z toru na szybkim zakręcie Villeneuve i uderzył w betonową barierę, ginąc na miejscu wypadku. Następnego dnia, tuż po starcie wyścigu doszło do poważnego wypadku. Po zderzeniu Benettona JJ Lehto i Lotusa Pedro Lamy'ego na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa. O pierwszą pozycję na nierozgrzanych oponach walczyli trzykrotny mistrz świata Ayrton Senna w Williamsie i Niemiec Michael Schumacher w Benettonie. Na bardzo szybkim zakręcie "Tamburello" Brazylijczyk (z niewyjaśnionych do dzisiaj przyczyn, przyjmuje się jednak, że przyczyną było pęknięcia drążka kierowniczego) zjechał na zewnętrzną stronę toru, po czym uderzył w barierę. Brazylijczyka odwieziono do szpitala, gdzie kilka godzin później zmarł. Był to najtragiczniejszy weekend wyścigowy w Formule 1 od Grand Prix Belgii 1960 kiedy to zginęli Chris Bristow i Alan Stacey.  Po tym tragicznym wydarzeniu niektóre zakręty zostały przebudowane.
    Dzisiaj przypada 20-ta rocznica tragicznego wypadku w którym zginął jeden z najlepszych kierowców F1 wszechczasów. Zginął na torze Imola podczas GP San Marino, znane jest jako "Czarny Weekend", gdyż już podczas piątkowych porannych treningów Rubens Barrichello uległ ciężkiemu wypadkowi, a podczas kwalifikacji na skutek uszkodzenia przedniego spoilera Roland Ratzenberger wypadł z toru na szybkim zakręcie Villeneuve i uderzył w betonową barierę, ginąc na miejscu wypadku. Następnego dnia, tuż po starcie wyścigu doszło do poważnego wypadku. Po zderzeniu Benettona JJ Lehto i Lotusa Pedro Lamy'ego na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa. O pierwszą pozycję na nierozgrzanych oponach walczyli trzykrotny mistrz świata Ayrton Senna w Williamsie i Niemiec Michael Schumacher w Benettonie. Na bardzo szybkim zakręcie "Tamburello" Brazylijczyk (z niewyjaśnionych do dzisiaj przyczyn, przyjmuje się jednak, że przyczyną było pęknięcia drążka kierowniczego) zjechał na zewnętrzną stronę toru, po czym uderzył w barierę. Brazylijczyka odwieziono do szpitala, gdzie kilka godzin później zmarł. Był to najtragiczniejszy weekend wyścigowy w Formule 1 od Grand Prix Belgii 1960 kiedy to zginęli Chris Bristow i Alan Stacey. Po tym tragicznym wydarzeniu niektóre zakręty zostały przebudowane.
    6 kwietnia 2014, 18:07 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Schumacher przy testowym Enzo – 2002r.
    2002r.
    5 kwietnia 2014, 14:23 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Schumacher – Dobra wiadomość, Schumacher wybudzany ze śpiączki ma przebłyski świadomości
    Dobra wiadomość, Schumacher wybudzany ze śpiączki ma przebłyski świadomości
    4 kwietnia 2014, 16:02 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Punto Schumacher  & Mazda 323 BJ – Fiat:
1.2 Ben. 80 KM 
2001r.
Mazda:
2.0 DID 90 KM
2000r.
Jak chcecie to mogę wstawić więcej zdjęć.
    Fiat:
    1.2 Ben. 80 KM
    2001r.
    Mazda:
    2.0 DID 90 KM
    2000r.
    Jak chcecie to mogę wstawić więcej zdjęć.
    1 kwietnia 2014, 19:38 przez DanielOne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Michael Schumacher –
    28 marca 2014, 16:38 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Seicento Schumacher – Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    26 marca 2014, 17:56 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Złe wieści dla fanów Michaela Schumachera – Główny lekarz FIA twierdzi, że Schumacher zostanie wkrótce odłączony
    Główny lekarz FIA twierdzi, że Schumacher zostanie wkrótce odłączony
    '96 Opel Omega X20XEV – Trzeba umyć czasem. 
Moja kluska w sedanie, aktualnie na 15" BBS Michael Schumacher Collection, w środku czarna skórka, silnik X20XEV :)
    Trzeba umyć czasem.
    Moja kluska w sedanie, aktualnie na 15" BBS Michael Schumacher Collection, w środku czarna skórka, silnik X20XEV :)
    9 marca 2014, 21:14 przez Retep (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat Punto Schumacher cz. 3 –
    6 marca 2014, 19:18 przez DanielOne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj