Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Projekt Golfa mk1 – Witam Golf 1976 już niedługo koniec remont u na zdj. mała przymiarka ats-ów, 1.6td sb już odpalony i ogarnieta elektryka pomału zbliża sie koniec.
    Witam Golf 1976 już niedługo koniec remont u na zdj. mała przymiarka ats-ów, 1.6td sb już odpalony i ogarnieta elektryka pomału zbliża sie koniec.
    9 lutego 2017, 18:52 przez ~Marekmk1 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mk 2 1.6 td SB – Jeszcze nie hamowałem pieca ale śmiga licznikowe 200km/h.
    Jeszcze nie hamowałem pieca ale śmiga licznikowe 200km/h.
    6 grudnia 2016, 20:14 przez ~Wisnia36 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mk2 1.6 td SB – Kolejna wariacja mojego mk2. Tym razem na szerokiej stali Były z nią przeboje.
    Kolejna wariacja mojego mk2. Tym razem na szerokiej stali Były z nią przeboje.
    6 grudnia 2016, 20:18 przez ~Wisnia36 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mk2 1,6 td SB – Ostatnia wersja mojego Golfa. Tu zaczęła się zabawa.
    Ostatnia wersja mojego Golfa. Tu zaczęła się zabawa.
    6 grudnia 2016, 20:27 przez ~Wisnia36 | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Panda 100HP – Oczywiście wizja jest wirtualna, ale wszystko da się zrobić.
Hot or not?
    Oczywiście wizja jest wirtualna, ale wszystko da się zrobić.
    Hot or not?
    3 grudnia 2016, 20:07 przez ~Preemczyn | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Niby Panda... a jednak – Oto moje cudne 100HP
    Oto moje cudne 100HP
    26 czerwca 2016, 9:51 przez ~Preemczyn | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Panda i wizja dachu – W programie GIMP zrobiłem sobie czarny daszek. Zastanawia mnie czy realnie malować, czy oklejać folią?
    W programie GIMP zrobiłem sobie czarny daszek. Zastanawia mnie czy realnie malować, czy oklejać folią?
    26 czerwca 2016, 9:53 przez ~Preemczyn | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Remont Golfa mk1 – Witam jakiś czas temu dodałem zdjęcie Golfa zaraz po kupnie, od tamtego czasu trochę się już zmieniło. Blacharsko już prawie ogarnięty, progi, nadkola, wlew, podłoga itp. Silnik tez został wrzucony na przymiarkę czy wszystko pasuje. Na razie 1.6td Sb, z czasem może wpadnie coś mocniejszego. Czekam aż zrobi się cieplej podszpachluję nierówności i zapodkładuję go, później już będzie z górki.
    Witam jakiś czas temu dodałem zdjęcie Golfa zaraz po kupnie, od tamtego czasu trochę się już zmieniło. Blacharsko już prawie ogarnięty, progi, nadkola, wlew, podłoga itp. Silnik tez został wrzucony na przymiarkę czy wszystko pasuje. Na razie 1.6td Sb, z czasem może wpadnie coś mocniejszego. Czekam aż zrobi się cieplej podszpachluję nierówności i zapodkładuję go, później już będzie z górki.
    18 stycznia 2015, 17:28 przez ~Szajba95 | Do ulubionych | Skomentuj (2)