Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Prototyp samochodu bezpieczeństwa z 1972 roku. Miał on m. in. hamulce ze wspomaganiem, lampki w drzwiach, prototyp dzisiejszych kamer cofania itp.
    16 października 2018, 15:27 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    BMW e30 Młodydrft – Kryterium Asów Driftu Kłodzko 2017.
    Kryterium Asów Driftu Kłodzko 2017.
    BMW M4 Safety Car – Gdy człowiek widzi i słyszy takie cudo to uśmiecha się do końca dnia.
    Gdy człowiek widzi i słyszy takie cudo to uśmiecha się do końca dnia.
    21 czerwca 2016, 23:48 przez 600V (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Podczas kwalifikacji trochę przylało i wywieszono czerwoną flagę. Safety Car wjechał sprawdzić jakie są warunki. I na własnej skórze przekonał się, że to jeszcze nie czas na powrót na tor.
    17 czerwca 2016, 11:51 przez Marcon96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Safety Car Wrap –
    9 listopada 2015, 20:29 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W odpowiedzi na jeden z moich komentarzy, wyraziliście zainteresowanie zamieszczeniem na MKLR wybranych, najciekawszych i najbardziej poruszających kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego z całego świata. W odpowiedzi na to rozpoczynam więc cykl zamieszczania tego typu materiałów. Interesuje się takimi produkcjami od wielu lat, więc trochę się ich nazbierało. Niektóre z nich pamiętają jeszcze czasy zmierzchu VHS i raczkującego internetu, więc jakości HD się nie spodziewajcie, ale w nich liczy się przekaz, który daje do myślenia.

    Szczegóły: "Kiss me deadly", Irlandia, rok 2007, wyprodukowana przez agencję Lyle Bailie International na zlecenie Road Safety Authority (RSA). Jest to jedna z 60-sekundowych kreacji z kampanii "The faster the speed, the bigger the mess".

    Wkrótce kolejne materiały, więc czekajcie cierpliwie.
    12 października 2015, 18:13 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Lyle Bailie International / Road Safety Authority (RSA) / The Ad Show

    Szczegóły: Kampania społeczna z ciekawym hasłem "napawaj się szybkością, do samego końca". Zrealizowana dla UAMK (Czech Road Safety Council) przez wielokrotnie nagradzaną agencję reklamową Leo Burnett. Nie porusza drastycznością scen, ale oddaje absurdalność nieuzasadnionego pośpiechu w niektórych momentach życia.
    12 października 2015, 18:35 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)