Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Honda S800 – Klasyczna, tylnonapędowa i wysokoobrotowa Honda.
    Klasyczna, tylnonapędowa i wysokoobrotowa Honda.
    Honda S800 –
    3 grudnia 2013, 19:08 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S800 –
    24 września 2013, 20:12 przez Nihooya (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Supra - S800 HKS –
    12 sierpnia 2013, 21:44 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    od znajomego

    Supra - S800 HKS –
    12 sierpnia 2013, 21:45 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    od znajomego

    Honda S800 – Poprzednik Hondy S2000. Samochód produkowany był w latach 1966-1970. Miał napęd na tył i bardzo wysokoobrotowy silnik, bez problemu kręcił się do ponad 10000 rpm!
    Poprzednik Hondy S2000. Samochód produkowany był w latach 1966-1970. Miał napęd na tył i bardzo wysokoobrotowy silnik, bez problemu kręcił się do ponad 10000 rpm!
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S800 & Datsun Bluebird 410 –
    15 maja 2013, 20:12 przez bf700 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda! – S800, CR-X, Integra, S2000.
    S800, CR-X, Integra, S2000.
    10 kwietnia 2013, 20:19 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda S800 – Co prawda VTECa pod maską nie ma ;) ale seryjny silnik (AS800E) kręci się aż do 10000 rpm. Swego czasu (lata 60/70) był to jeden z najszybszych samochodów z małolitrażowym silnikiem, radził sobie z niektórymi silniejszymi rywalami.
    Co prawda VTECa pod maską nie ma ;) ale seryjny silnik (AS800E) kręci się aż do 10000 rpm. Swego czasu (lata 60/70) był to jeden z najszybszych samochodów z małolitrażowym silnikiem, radził sobie z niektórymi silniejszymi rywalami.