Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Takie nasze kaleczne próby latania bokiem. Jednak jak to mówią trening czyni mistrza
    Coś o maszynach:
    -Buggy na silniku 126p trochę pomodzone. Oczywiście podczas wypadu poraz kolejny najsłabszym punktem okazała się skrzynia biegów która (chyba już 4 raz) po prostu się rozsypała
    - Malczan to Swapowane 1.1 Punto na 4 gaźnikach sprzężone ze skrzynią bodajże S20 z Hondy Civic. Fajna zabawka
    1 marca 2017, 17:01 przez m_isie_k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hakosuka & R32 – 20 lat różnicy.
    20 lat różnicy.
    Nissan Fairlady Z432 1970 – Jeden z 420 wyprodukowanych modeli.
Napędza go ta sama jednostka S20, która występowała również w Skyline GT-R.
    Jeden z 420 wyprodukowanych modeli.
    Napędza go ta sama jednostka S20, która występowała również w Skyline GT-R.
    Nissan S20 – Oto silnik pierwszego Nissana Skyline GT-R. Wolnossące sześć cylindrów, z końca lat 60. Można powiedzieć, że była to cywilna wersja wyścigowego silnika GR-8, który używany był w wyścigowym samochodzie Nissana - R380, w połowie lat 60.
    Oto silnik pierwszego Nissana Skyline GT-R. Wolnossące sześć cylindrów, z końca lat 60. Można powiedzieć, że była to cywilna wersja wyścigowego silnika GR-8, który używany był w wyścigowym samochodzie Nissana - R380, w połowie lat 60.
    Czerwony Hakosuka – Pierwszy, kultowy Nissan Skyline GT-R, z lat 60. Pod maską 6-cylindrowy silnik o oznaczeniu S20, znany z wyścigowych pojazdów Nissana z lat 60.
    Pierwszy, kultowy Nissan Skyline GT-R, z lat 60. Pod maską 6-cylindrowy silnik o oznaczeniu S20, znany z wyścigowych pojazdów Nissana z lat 60.
    Mój EK po drobnych modyfikacjach. – Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
-Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
-kolektor 4-2-1 
-Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
-Tłoki dopręzające z D16
-Regulowane koło rozrządu
-Skrzynia S20
-Sprężyny Eibach
-Beaks na tył czeka na założenie
-Dolot parówa Simota
-Przednia górna rozpórka Tegiwa
-Hamulce z EK4
-Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
-Tylnia dokładka a'la Type R
-Lusterka Spoon style
-Grill a'la Type R
-Fotele z CRX Del Sol
-Gałka zmiany biegów EP3
-Zegary VTI wersja USDM
-Sportowa kierownica MOMO
-Niektóre plastiki wyflockowane. 
-Kolor NH-0
    Zostały zmienione lampy na chromy i dokładka na SiR, jak dla mnie wygląda o wiele lepiej

    Może tez opisze co jeszcze jest w aucie:
    -Silnik D15Z6 VTEC-e 115km
    -kolektor 4-2-1
    -Przlotowy wydech 2.5", końcowy Mtech
    -Tłoki dopręzające z D16
    -Regulowane koło rozrządu
    -Skrzynia S20
    -Sprężyny Eibach
    -Beaks na tył czeka na założenie
    -Dolot parówa Simota
    -Przednia górna rozpórka Tegiwa
    -Hamulce z EK4
    -Felgi Japan Type F1-LIGHT Racing 15"
    -Tylnia dokładka a'la Type R
    -Lusterka Spoon style
    -Grill a'la Type R
    -Fotele z CRX Del Sol
    -Gałka zmiany biegów EP3
    -Zegary VTI wersja USDM
    -Sportowa kierownica MOMO
    -Niektóre plastiki wyflockowane.
    -Kolor NH-0
    21 października 2013, 9:53 przez Czarodziej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Nissan Skyline GT-R (KPGC10) – Pierwsza generacja kultowego modelu. Wersja coupe zadebiutowała w październiku 1970 roku, pod maską miała 6-cylindrowy silnik S20 o pojemności 2.0L i mocy 160 KM. Masa samochodu to 1100 kg. Do 1972 roku wyprodukowano 1197 sztuk.
    Pierwsza generacja kultowego modelu. Wersja coupe zadebiutowała w październiku 1970 roku, pod maską miała 6-cylindrowy silnik S20 o pojemności 2.0L i mocy 160 KM. Masa samochodu to 1100 kg. Do 1972 roku wyprodukowano 1197 sztuk.

    1