Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    AudiMet Rzeszów 2014 –
    5 listopada 2014, 23:49 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    3 listopada 2014, 19:32 przez Mixer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Tor Rzeszów

    Mazda RX 8  600 KM – Festiwal Motoryzacyjny Rzeszów 2014.
    Festiwal Motoryzacyjny Rzeszów 2014.
    21 października 2014, 16:48 przez ~Pietru | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Taki mały V8 – Festiwal motoryzacyjny Rzeszów. Niestety modelu tej ślicznotki nie pamiętam.
    Festiwal motoryzacyjny Rzeszów. Niestety modelu tej ślicznotki nie pamiętam.
    20 października 2014, 19:38 przez Kamil0620 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Skradziono Forda Kuga!! – UWAGA - Dzisiaj w Nocy, miedzy 24-7 skradziono Forda Kuga!!! 2008r kolor błękitny metalik, jest to już drugi taki ford w tym tygodniu - drugi był z Suchej Beskidzkiej, jeśli by ktoś coś o nim wiedział to proszę o kontakt, za który się odwdzięczymy. Kontakt do Jacek Flig 880-530-485 bądź do Piotr Flig 889-982-329. Ostatni raz widziane ok godziny 7 przed Krakowem, poruszała się droga na Rzeszów. Rejestracja: KLI 5160A
    UWAGA - Dzisiaj w Nocy, miedzy 24-7 skradziono Forda Kuga!!! 2008r kolor błękitny metalik, jest to już drugi taki ford w tym tygodniu - drugi był z Suchej Beskidzkiej, jeśli by ktoś coś o nim wiedział to proszę o kontakt, za który się odwdzięczymy. Kontakt do Jacek Flig 880-530-485 bądź do Piotr Flig 889-982-329. Ostatni raz widziane ok godziny 7 przed Krakowem, poruszała się droga na Rzeszów. Rejestracja: KLI 5160A
    2 października 2014, 16:24 przez Kofper (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ile zarabiają prywatne spółki zarządzające autostradami? – Przejazd komercyjną autostradą jest 3x droższy niż jej państwowym odpowiednikiem. Tak wynika po przeanalizowaniu opłat za przejazd autostradą A4 na odcinku Kraków – Katowice zarządzaną przez Stalexport, a odcinkiem Kraków – Rzeszów wybudowanym za pieniądze UE.

Aby spróbować rozwikłać tą zagadkę, posłużymy się przykładem płatnej autostrady Kraków – Katowice zarządzanej przez Stalexport Autostrada Małopolska. Za niewiele ponad 60 km odcinek musimy zapłacić 18 zł i to bez względu czy przejazd był płynny, czy też przyszło nam stać w kilometrowych korkach.

W ramach porównania weźmy autostradę o zbliżonej długości wybudowaną dzięki pieniądzom z unijnym z Krakowa do Rzeszowa. Unia Europejska zakazuje zarabiania na inwestycjach współfinansowanych z jej pieniędzy. Pozwala jedynie pobierać opłaty na utrzymanie drogi. Stawka jaką Unia jest w stanie zaakceptować to 10 gr za kilometr od samochodu. I właśnie taką kwotę będzie mogło pobierać Państwo na odcinkach wybudowanych ze środków UE.

Biorąc pod uwagę standardy unijne koszt utrzymania drogi zawarty w opłacie pobieranej przez Stalexport Autostrada Małopolska wynosi ponad 6 zł, a reszta – czyli ok. 12 zł – to zysk. Biorąc pod uwagę 30 tys. aut, które codziennie przejeżdżają autostradą z Krakowa do Katowic wychodzi na to, że Stalexport Autostrada Małopolska zarabia dziennie około 360 tys. złotych.
    Przejazd komercyjną autostradą jest 3x droższy niż jej państwowym odpowiednikiem. Tak wynika po przeanalizowaniu opłat za przejazd autostradą A4 na odcinku Kraków – Katowice zarządzaną przez Stalexport, a odcinkiem Kraków – Rzeszów wybudowanym za pieniądze UE.

    Aby spróbować rozwikłać tą zagadkę, posłużymy się przykładem płatnej autostrady Kraków – Katowice zarządzanej przez Stalexport Autostrada Małopolska. Za niewiele ponad 60 km odcinek musimy zapłacić 18 zł i to bez względu czy przejazd był płynny, czy też przyszło nam stać w kilometrowych korkach.

    W ramach porównania weźmy autostradę o zbliżonej długości wybudowaną dzięki pieniądzom z unijnym z Krakowa do Rzeszowa. Unia Europejska zakazuje zarabiania na inwestycjach współfinansowanych z jej pieniędzy. Pozwala jedynie pobierać opłaty na utrzymanie drogi. Stawka jaką Unia jest w stanie zaakceptować to 10 gr za kilometr od samochodu. I właśnie taką kwotę będzie mogło pobierać Państwo na odcinkach wybudowanych ze środków UE.

    Biorąc pod uwagę standardy unijne koszt utrzymania drogi zawarty w opłacie pobieranej przez Stalexport Autostrada Małopolska wynosi ponad 6 zł, a reszta – czyli ok. 12 zł – to zysk. Biorąc pod uwagę 30 tys. aut, które codziennie przejeżdżają autostradą z Krakowa do Katowic wychodzi na to, że Stalexport Autostrada Małopolska zarabia dziennie około 360 tys. złotych.
    Z serii "Rzeszów nie znany, ale czas na zmiany" – Seria ma na celu pokazać, że Rzeszów posiada niezłe furki.
    Seria ma na celu pokazać, że Rzeszów posiada niezłe furki.
    31 maja 2014, 14:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    25 maja 2014, 19:22 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autostrada A4 na odcinku Rzeszów-Jarosław znowu opóźniona – Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad kolejny raz przedłużyła termin składania ofert na dokończenie budowy autostrady A4 na odcinku Rzeszów-Jarosław.

Przyczyną tego opóźnienia jest konieczność odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące budowy, jakie zadały firmy, które chcą przystąpić do przetargu. Przypomnijmy, że cała autostrada miała być oddana na Euro 2012.

Pierwotnie budowę prowadziła spółka Polimex-Mostostal, jednak w połowie stycznia bieżącego roku GDDKiA zerwała umowę ze względu na opóźnienia w pracach. Od 2010 roku Polimex-Mostostal wykonał 70 % prac na 41 km odcinku między Rzeszowem a Jarosławem, a kontrakt opiewał na kwotę 2,1 mld zł.
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad kolejny raz przedłużyła termin składania ofert na dokończenie budowy autostrady A4 na odcinku Rzeszów-Jarosław.

    Przyczyną tego opóźnienia jest konieczność odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące budowy, jakie zadały firmy, które chcą przystąpić do przetargu. Przypomnijmy, że cała autostrada miała być oddana na Euro 2012.

    Pierwotnie budowę prowadziła spółka Polimex-Mostostal, jednak w połowie stycznia bieżącego roku GDDKiA zerwała umowę ze względu na opóźnienia w pracach. Od 2010 roku Polimex-Mostostal wykonał 70 % prac na 41 km odcinku między Rzeszowem a Jarosławem, a kontrakt opiewał na kwotę 2,1 mld zł.