Tor w Łodzi to fantastyczny obiekt do poprawy swojego stylu jazdy jak i podszkolenie się w dziedzinie kierowania aut z tylnym napędem (RWD). Ale moja wizyta to jednak nie tylko kolejna recenzja Toru ale także ale przetestowanie najnowszej maszyny do destabilizacji Toru jazdy.
8,4-litrowe V10 o mocy 653 KM ubrane w aerodynamiczne nadwozie ma doskonałe predyspozycje, aby pokonać dowolny tor wyścigowy w doskonałym tempie. W tym przypadku najszybsze okrążenie na Nürburgringu skończyło się dla Vipera czasem 7:03.45. Chociaż o rekordzie toru trudno mówić, ACR stał się oficjalnie najszybszym produkcyjnym RWD z manualną skrzynią w Zielonym Piekle.
Samochód produkowany od 1973 do 1979 roku (395 egzemplarzy) , pierwotnie auto miało być produkowane przez Opla , lecz projekt został odrzucony przez księgowych .
Pod maską umieszczono silnik 5,4 V8 227 KM od chevroleta , napęd przekazywany został przez 3 biegowy automat na tylne koła.