Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 180 takich materiałów
    Honda Civic EG6 i silnik od s2000
    4 sierpnia 2013, 0:50 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    RWD Volvo V70 –
    27 lipca 2013, 11:24 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf 3 RWD VR6 Bi-Turbo
    14 lipca 2013, 17:42 przez mati12394 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    9 czerwca 2013, 13:49 przez DrPatrix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Japan RWD – mają swoją magię
    Mają swoją magię
    26 maja 2013, 20:37 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Prelude 3g – Mój ulubiony samochód, szkoda że Honda nie zrobiła go Rwd
    Mój ulubiony samochód, szkoda że Honda nie zrobiła go Rwd
    9 maja 2013, 13:38 przez Arturr0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    14 kwietnia 2013, 14:01 przez ~gwt | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Gloria Y34 – Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
    Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

    Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
    RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
    AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

    Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
    V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Civic RWD – targany jednostką z S2000
    Targany jednostką z S2000
    14 marca 2013, 18:44 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota MR2 AW11 (1984-1989r.) – Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
    Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
    Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.