W tej generacji (druga połowa lat 80), Celica po raz pierwszy otrzymała napęd na cztery koła, razem z turbodoładowanym silnikiem (3S-GTE) tworzyło to kultową wersję GT-Four. Natomiast zwykłe wersje, po raz pierwszy otrzymały napęd na przód (wcześniej było RWD).
Ostatnia, jedenasta generacja dużego, luksusowego sedana Nissana, przeznaczonego na Japonię, produkowanego od 1959 roku. Samochód może być wyposażony w napęd na tył lub na cztery koła, w najmocniejszych opcjach ma turbodoładowane silniki: R6 RB25DET (dla wersji AWD) albo V6 VQ30DET (dla wersji RWD), czyli bardzo fajna gama. Dodatkowo, w Ameryce model ten dostępny był jako Infiniti M45, gdzie pod maską miał 4.5-litrowy V8 VK45DE i napęd na tył. Samochód niestety nigdy nie był sprzedawany w Europie.
Obiecany filmik. Auta są oryginalne (Fiat obniżony i utwardzony). Wraz z kolegą wychowaliśmy się na FWD, a RWD ogarniamy od niedawna. To tylko kawałek, ale zapowiadam dłuższy klip.