Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Aston Martin Vulcan – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2015-2016. Vulcan został zaprezentowany pod koniec lutego 2015 roku, tuż przed rozpoczęciem marcowego Geneva Motor Show. Za bazę techniczną do skonstruowania samochodu został wykorzystany limitowany model Aston Martin One-77, który dzieli z Vulcanem m.in. płytę podłogową i przez to rozstaw osi równy 2791 mm. Jednocześnie, dzięki lekkim komponentom wykorzystanym do budowy nadwozia samochód jest wyraźnie lżejszy od pierwowzoru. Samochód zaprojektowany został przez zespół stylistów dowodzonych przez Marka Reichmana, wyróżniając się odejściem od dotychczas stosowanej estetyki Astona Martina. Vulcan w momencie debiutu był najmocniejszym samochodem wówczas skonstruowanym przez Astona Martina - napędzany był przez silnik V12 o pojemności 7 litrów, który wytwarza moc maksymalną 820 KM oraz moment obrotowy 780 Nm. Moc ta przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej sekwencyjnej przekładni biegów Xtrac. Vulcan osiąga prędkość maksymalną 360 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3 sekundy. Powstały tylko 24 egzemplarze Vulcana.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2015-2016. Vulcan został zaprezentowany pod koniec lutego 2015 roku, tuż przed rozpoczęciem marcowego Geneva Motor Show. Za bazę techniczną do skonstruowania samochodu został wykorzystany limitowany model Aston Martin One-77, który dzieli z Vulcanem m.in. płytę podłogową i przez to rozstaw osi równy 2791 mm. Jednocześnie, dzięki lekkim komponentom wykorzystanym do budowy nadwozia samochód jest wyraźnie lżejszy od pierwowzoru. Samochód zaprojektowany został przez zespół stylistów dowodzonych przez Marka Reichmana, wyróżniając się odejściem od dotychczas stosowanej estetyki Astona Martina. Vulcan w momencie debiutu był najmocniejszym samochodem wówczas skonstruowanym przez Astona Martina - napędzany był przez silnik V12 o pojemności 7 litrów, który wytwarza moc maksymalną 820 KM oraz moment obrotowy 780 Nm. Moc ta przenoszona jest na tylną oś przy pomocy 6-biegowej sekwencyjnej przekładni biegów Xtrac. Vulcan osiąga prędkość maksymalną 360 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3 sekundy. Powstały tylko 24 egzemplarze Vulcana.
    Najlepsze na końcu!
    Podobno ta niesamowita maszyna ma moment obrotowy równy ponad 20000Nm.
    3 listopada 2015, 17:11 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi Eclipse Ralliart – Prototypowe Eclipse 4G wyposażone w hybrydowe rozwiązania z napędem AWD autorstwa MillenWorks, silnik Sirius 4G63 znany z Lancera Evolution oraz bardziej agresywną stylistyką nadwozia ze wstawkami z włókna węglowego.  Silnik V6 generuje moc 263 KM i moment obrotowy równy 353 N•m jednakże do seryjnej produkcji nigdy nie wdrążono tego podrasowanego modelu.
    Prototypowe Eclipse 4G wyposażone w hybrydowe rozwiązania z napędem AWD autorstwa MillenWorks, silnik Sirius 4G63 znany z Lancera Evolution oraz bardziej agresywną stylistyką nadwozia ze wstawkami z włókna węglowego. Silnik V6 generuje moc 263 KM i moment obrotowy równy 353 N•m jednakże do seryjnej produkcji nigdy nie wdrążono tego podrasowanego modelu.
    Przebieg – Pierwsze auto, równy przebieg wskoczył. Rocznik 91.
    Pierwsze auto, równy przebieg wskoczył. Rocznik 91.
    11 grudnia 2014, 16:51 przez Gutku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Toyota 2000GT – Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


Wymiary

Długość	        4176 mm
Szerokość	1600 mm
Wysokość	1161 mm
Rozstaw osi	2329 mm
Masa własna	1125 kg 


Silnik

R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,4:1
Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h

Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

    Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


    Wymiary

    Długość 4176 mm
    Szerokość 1600 mm
    Wysokość 1161 mm
    Rozstaw osi 2329 mm
    Masa własna 1125 kg


    Silnik

    R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,4:1
    Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 220 km/h

    Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    10 czerwca 2014, 14:43 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auta z " 60 sekund " – Auto nr 3. Bentley Arnage R 1999r. - Lindsey

Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.

Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.

Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 249 km/h

Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.

W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)

Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)
    Auto nr 3. Bentley Arnage R 1999r. - Lindsey

    Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
    To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.

    Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
    Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.

    Moc maksymalna: 405,6 KM
    Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m

    Osiągi:
    -Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
    -Prędkość maksymalna: 249 km/h

    Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.

    W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)

    Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)
    Ciekawostka – Wiecie co łączy te dwa auta? oba mają współczynnik oporu powietrza równy Cx=0,26
    Wiecie co łączy te dwa auta? oba mają współczynnik oporu powietrza równy Cx=0,26
    22 listopada 2013, 23:41 przez mianek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    11 września 2012, 11:09 przez jahho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    XF XF′owi nie równy... –
    27 lipca 2012, 20:11 przez wchuj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj