Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Smaczek z klasycznego maluszka –
    14 grudnia 2016, 21:07 przez freestyler91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne VisionConception

    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    BMW E30 – Witam oto moje BMW E30 316 auto posiadam od roku i przez ten czas sporo się pozmieniało.
Oto spis co mam teraz w autku:
-swap na m50b25nv
-skrzynia od m20b25
-maglownica e36
-gwint przód Bilstein b8
-dyfer 4.10 lub 4.27 szpera 25%
-obc 1
-Podgrzewane fotele sportsitze 
-el.szyby przód
-blacha ogarnięta 
-podgrzewane spryskiwacze i wkładka zamka kierowcy
-ori głośniki i roleta na tylnej półce 
-podłokietnik kanapy
-schowek na kasety


Jeszcze do zrobienia:
-drzwi przednie mam bez grama rdzy zostało poszukać tylnych od strony kierowcy w takim samym stanie
-obszyć fotele 
-jakąś ładną felgę myślę o jakiś 16
-znaleźć dokładkę ori is
-układ wydechowy (poprawić albo zrobie od nowa)
-schowek pasażera (tradycyjnie rozwalona klamka)


samochód podczas prac blacharskich określony przez blacharza jako bezkolizyjny zero szpachli ori lakier wszystko proste. 

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych.
    Witam oto moje BMW E30 316 auto posiadam od roku i przez ten czas sporo się pozmieniało.
    Oto spis co mam teraz w autku:
    -swap na m50b25nv
    -skrzynia od m20b25
    -maglownica e36
    -gwint przód Bilstein b8
    -dyfer 4.10 lub 4.27 szpera 25%
    -obc 1
    -Podgrzewane fotele sportsitze
    -el.szyby przód
    -blacha ogarnięta
    -podgrzewane spryskiwacze i wkładka zamka kierowcy
    -ori głośniki i roleta na tylnej półce
    -podłokietnik kanapy
    -schowek na kasety


    Jeszcze do zrobienia:
    -drzwi przednie mam bez grama rdzy zostało poszukać tylnych od strony kierowcy w takim samym stanie
    -obszyć fotele
    -jakąś ładną felgę myślę o jakiś 16
    -znaleźć dokładkę ori is
    -układ wydechowy (poprawić albo zrobie od nowa)
    -schowek pasażera (tradycyjnie rozwalona klamka)


    samochód podczas prac blacharskich określony przez blacharza jako bezkolizyjny zero szpachli ori lakier wszystko proste.

    Dziękuję i pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych.
    17 listopada 2014, 18:43 przez sanies (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (31)
    Źródło:

    Własny

    Renault Laguna – W dniu zakupu,
1999 rok produkcji (grudzień)
2.0 16V 140 KM
Wersja Concorde - najbogatsza
Pełna elektryka, podgrzewane fotele, radio sterowane z kierownicy i ze zmieniarką na 6 płyt CD, climatronic, komputer pokładowy (gadający), podgrzewana przednia i tylna szyba, roleta tylnej szyby i wiele wiele innych.
    W dniu zakupu,
    1999 rok produkcji (grudzień)
    2.0 16V 140 KM
    Wersja Concorde - najbogatsza
    Pełna elektryka, podgrzewane fotele, radio sterowane z kierownicy i ze zmieniarką na 6 płyt CD, climatronic, komputer pokładowy (gadający), podgrzewana przednia i tylna szyba, roleta tylnej szyby i wiele wiele innych.
    27 czerwca 2014, 16:28 przez Johny91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Doszedł nowy gadżet, mianowicie roleta elektryczna w mojej W202. W planach jeszcze rolety na boczne drzwi. Na bieżąco będę dodawał zdjęcia gadżetów i mojej C-klasy pokazując tym samym postęp prac nad nią. Od strony kierowcy brakuje ogranicznika, przez co trzeba powoli rozwijać roletę, aby ramię nie wypadło z szyny. Na dniach problem zostanie rozwiązany
    18 lutego 2014, 20:31 przez Ostry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Jak wszyscy to i ja: BMW E36 316I COUPE - 1995r. – Witam, jest to moje 1 auto, silnik mógłby być większy, ale i tak jestem zadowolony. Bawarka jak na swoje lata bardzo zadbana, lakier prawie idealny, karoseria bez grama korozji. Środek bardzo czysty i zadbany, bez żadnych przetarć, otarć, dziur itp.

Wyposażenie:

- klimatyzacja (klimatronic)
- el. szyby
- el. lusterka
- el. szyberdach
- roleta przeciwsłoneczna (tył)
- podłokietnik
- 2 x AIR BAG
- ABS
- czujniki parkowania

Opinie mile widziane.
    Witam, jest to moje 1 auto, silnik mógłby być większy, ale i tak jestem zadowolony. Bawarka jak na swoje lata bardzo zadbana, lakier prawie idealny, karoseria bez grama korozji. Środek bardzo czysty i zadbany, bez żadnych przetarć, otarć, dziur itp.

    Wyposażenie:

    - klimatyzacja (klimatronic)
    - el. szyby
    - el. lusterka
    - el. szyberdach
    - roleta przeciwsłoneczna (tył)
    - podłokietnik
    - 2 x AIR BAG
    - ABS
    - czujniki parkowania

    Opinie mile widziane.
    20 września 2013, 18:52 przez kalasznikow (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Jak wszyscy to i ja – Moja Omega B design robiony na BFL. Rok 1996 silnik 3.0 mv6 211 km manualna skrzynia biegów. Kupiłem ją za 8,500 ale warto było :) Idzie jak rakieta tylko lać mu i jeździć :DD Wyposażenie full oprócz skóry ale przedstawie:
- ABS
- Centralny zamek
- Klimatyzacja dwustrefowa
- 4x el. szyby
- 2x poduszki powietrzne
- Podłokietnik
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Reflektory ksenonowe
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Podgrzewane fotele
- Elektryczna roleta tylnej szyby
- Spryskiwacze przednich reflektorów
Auto ma design BFL. Czyli: Przedni zderzak, maska, klamki, tylni zderzak, reflektory. Środek od omegi B tylko fotele od BFL. Auto miało robioną blacharkę rok temu więc zero rdzy. Posiada LPG żeby było ekonomiczne. Spali 12/13l na 100 km. Sory że nie umyta, ale jak umyje wstawię inne foto. Myślę że się spodoba
    Moja Omega B design robiony na BFL. Rok 1996 silnik 3.0 mv6 211 km manualna skrzynia biegów. Kupiłem ją za 8,500 ale warto było :) Idzie jak rakieta tylko lać mu i jeździć :DD Wyposażenie full oprócz skóry ale przedstawie:
    - ABS
    - Centralny zamek
    - Klimatyzacja dwustrefowa
    - 4x el. szyby
    - 2x poduszki powietrzne
    - Podłokietnik
    - Tempomat
    - Wspomaganie kierownicy
    - Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - Reflektory ksenonowe
    - Komputer pokładowy
    - Kontrola trakcji
    - Podgrzewane fotele
    - Elektryczna roleta tylnej szyby
    - Spryskiwacze przednich reflektorów
    Auto ma design BFL. Czyli: Przedni zderzak, maska, klamki, tylni zderzak, reflektory. Środek od omegi B tylko fotele od BFL. Auto miało robioną blacharkę rok temu więc zero rdzy. Posiada LPG żeby było ekonomiczne. Spali 12/13l na 100 km. Sory że nie umyta, ale jak umyje wstawię inne foto. Myślę że się spodoba
    8 lipca 2013, 12:59 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    BMW E30 M20B25 – Opis: 

- Rok produkcji: 1989 

- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989 

- Typ: Sedan 

- Kolor: Diamant Schwartz Metalic 

- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie] 

- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni 

- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power 

- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar 
Tył: seria 

- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%) 

- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N 

- Rozpórka: przód & tył Weichers 

- Wspomaganie kierownicy 

- ABS 

- Osłona pod silnik [sanki] 

- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw 
tył: Oryginalne MHW 

- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie] 

- Fotele a'la Recaro [Eco skóra] 

- Lusterko M Technic 2 

- Czarna podsufitka M Technic 2 

- Gałka zmiany biegów M Technic 2 

- Roleta tylnej szyby 

- CB radio + antena 

- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity 

- Elektryczne Lusterka 

- Centralny zamek 

- Komputer pokładowy Check Control 

- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17" 

- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2 



Filmy : 

On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c 

Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/wa...feature=related 

http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
    Opis:

    - Rok produkcji: 1989

    - Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989

    - Typ: Sedan

    - Kolor: Diamant Schwartz Metalic

    - Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]

    - Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni

    - Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power

    - Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
    Tył: seria

    - Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)

    - Sportowa wkładka filtra powietrza K&N

    - Rozpórka: przód & tył Weichers

    - Wspomaganie kierownicy

    - ABS

    - Osłona pod silnik [sanki]

    - Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
    tył: Oryginalne MHW

    - Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]

    - Fotele a'la Recaro [Eco skóra]

    - Lusterko M Technic 2

    - Czarna podsufitka M Technic 2

    - Gałka zmiany biegów M Technic 2

    - Roleta tylnej szyby

    - CB radio + antena

    - CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity

    - Elektryczne Lusterka

    - Centralny zamek

    - Komputer pokładowy Check Control

    - Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"

    - Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2



    Filmy :

    On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c

    Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/wa...feature=related

    http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE

    1