Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    100 lat Astona Martina – I trochę historii:
Przedsiębiorstwo Aston Martin zostało założone w 1914 przez Lionela Martina i Roberta Bamforda, którzy już wcześniej zajmowali się sprzedażą samochodów Singer. Martin ponadto zajmował się samochodowymi wyścigami górskimi na wzgórzu Aston Hill w okolicy miejscowości Aston Clinton. Martin i Bamford postanowili produkować własne samochody wyścigowe, lepsze jakościowo od Singerów. Produkcję umieścili w warsztacie w Londynie, nazwę przedsiębiorstwa utworzono od Aston Hill i nazwiska Martina. Pierwszy samochód wyprodukowali w marcu 1915.
    I trochę historii:
    Przedsiębiorstwo Aston Martin zostało założone w 1914 przez Lionela Martina i Roberta Bamforda, którzy już wcześniej zajmowali się sprzedażą samochodów Singer. Martin ponadto zajmował się samochodowymi wyścigami górskimi na wzgórzu Aston Hill w okolicy miejscowości Aston Clinton. Martin i Bamford postanowili produkować własne samochody wyścigowe, lepsze jakościowo od Singerów. Produkcję umieścili w warsztacie w Londynie, nazwę przedsiębiorstwa utworzono od Aston Hill i nazwiska Martina. Pierwszy samochód wyprodukowali w marcu 1915.
    18 stycznia 2014, 10:42 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejne zdjęcie samochodu Roberta –
    17 stycznia 2014, 16:13 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 listopada 2013, 15:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Testy Roberta Kubicy w fabrycznym Citroenie DS3 WRC

    Dla każdego kibica rajdów to chwila, na którą czekał dłuuuugie lata
    11 listopada 2013, 10:45 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po prostu Gumball 3000. Nagrywane z chewroleta Roberta Burneiki
    28 maja 2013, 20:00 przez Stasiu000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 125p Monte Carlo – W celu wdrożenia nowego modelu do sportu samochodowego utworzono w roku 1971 przy FSO Ośrodek Sportu Samochodowego. Pierwszy start 125p w Rajdzie Monte Carlo miał miejsce w 1971 roku, z dwóch polskich załóg żadna nie ukończyła zmagań. Rok później zespół fabryczny wziął udział w Rajdzie Monte Carlo. Załoga złożona z Roberta Muchy i Lecha Jaworowicza zajęła w klasyfikacji generalnej 24 pozycję, Sobiesław i Ewa Zasada nie ukończyli rajdu z powodu awarii tylnej osi.
W Monte Carlo 1973 kierujący 125p Robert Mucha zajął 35 miejsce w klasyfikacji generalnej, oprócz niego startowały także załogi: Marian Bień i Janusz Wojtyna (41 w klasyfikacji generalnej), Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc oraz Maciej Stawowiak i Lech Jaworowicz (nie ukończyli rajdu - awaria silnika).
Na Rajd Monte Carlo 1975 przybyło sześć załóg kierujących Polskimi Fiatami 125p. Maciej Stawowiak z Janem Czyżykiem zajęli 12 pozycję w klasyfikacji generalnej, Marian Bień z Andrzejem Turczyńskim zaś 16. Pozostałe cztery załogi nie ukończyły rajdu. Dwa lata później udział w zawodach wzięły trzy polskie drużyny, żadna z nich nie ukończyła rajdu.
    W celu wdrożenia nowego modelu do sportu samochodowego utworzono w roku 1971 przy FSO Ośrodek Sportu Samochodowego. Pierwszy start 125p w Rajdzie Monte Carlo miał miejsce w 1971 roku, z dwóch polskich załóg żadna nie ukończyła zmagań. Rok później zespół fabryczny wziął udział w Rajdzie Monte Carlo. Załoga złożona z Roberta Muchy i Lecha Jaworowicza zajęła w klasyfikacji generalnej 24 pozycję, Sobiesław i Ewa Zasada nie ukończyli rajdu z powodu awarii tylnej osi.
    W Monte Carlo 1973 kierujący 125p Robert Mucha zajął 35 miejsce w klasyfikacji generalnej, oprócz niego startowały także załogi: Marian Bień i Janusz Wojtyna (41 w klasyfikacji generalnej), Andrzej Jaroszewicz i Andrzej Szulc oraz Maciej Stawowiak i Lech Jaworowicz (nie ukończyli rajdu - awaria silnika).
    Na Rajd Monte Carlo 1975 przybyło sześć załóg kierujących Polskimi Fiatami 125p. Maciej Stawowiak z Janem Czyżykiem zajęli 12 pozycję w klasyfikacji generalnej, Marian Bień z Andrzejem Turczyńskim zaś 16. Pozostałe cztery załogi nie ukończyły rajdu. Dwa lata później udział w zawodach wzięły trzy polskie drużyny, żadna z nich nie ukończyła rajdu.
    6 maja 2013, 15:42 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Spotkany w Gdyni – Fan BVB i naszego Roberta
    Fan BVB i naszego Roberta
    4 maja 2013, 21:29 przez lisek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Czyli pierwszy szutrowy test Roberta Kubicy i jego wspaniałe 5. miejsce.
    7 kwietnia 2013, 17:26 przez mosek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przez Wypadek Roberta straciliśmy polski diament w F1. Ale najważniejsze że przeżył i wraca do formy. Brakuje mi takich chwil i wypowiedzi osobiście będę wierzył w jego powrót do F1 do kiedy sam Robert oficjalnie nie potwierdzi ze powrót do F1 jest niemożliwy. Mam tylko 17 lat ale dzięki temu człowiekowi zacząłem oglądać i interesować się królową sportów motorowych. Oglądam wszystkie wyścigi od 2008 roku choć wszystkich nie pamiętam to w głowie zostają te pięknie chwile w których Robert stał na podium . jazda przy barierach w Monaco, Wygrana w Montrealu 2008 ale też i te smutne wypadek w Kanadzie 2007 i kraksa z Vettelem w 2009 , I awaria tylnego mostu na Silverstone w 2010 . Bez Roberta formuła jeden straciła bardzo wiele teraz w F1 rządzi pieniądz a nie talent. Ale najważniejsze jest to że jeśli Robert wyleczy rękę to nie mam wątpliwości co do tego że znajdzie posadę w F!
    14 grudnia 2012, 13:20 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Są tu fani Roberta? –
    10 października 2012, 22:07 przez 206mlody (PW) | Do ulubionych | Skomentuj