Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 150 takich materiałów
    Retro-Custom – Oddani fani motokillera być może pamiętają pewnego ogórka. Jak brać się za remont samochodu to na całego, podwozie po piaskowaniu i regeneracji wszystkich podzespołów już na miejscu.
    Oddani fani motokillera być może pamiętają pewnego ogórka. Jak brać się za remont samochodu to na całego, podwozie po piaskowaniu i regeneracji wszystkich podzespołów już na miejscu.
    Retro-Custom – A to mój ogórek w trakcie remontu.
    A to mój ogórek w trakcie remontu.
    Tiger Superbusa 2012r – Choć oryginalny Lotus Seven powstał ponad pół wieku temu, jego genialne założenia konstrukcyjne doskonale sprawdzają się i dziś. Dla wyścigowego samochodu w pierwszej kolejności najważniejsza jest niska masa, w drugiej – możliwie mocny silnik, w trzeciej – aerodynamika. Jeżeli zrezygnujemy z tej ostatniej zabawa również będzie doskonała, czego dowodzą powstające na całym świecie repliki słynnego oryginału. Tiger Superbusa został zbudowany w Polsce, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych elementów. Odnajdziemy w nim tytana mocy, 200-konną motocyklową jednostkę z Suzuki Hayabusa, połączoną z 6-cio biegową skrzynią sekwencyjną i wyścigowym zawieszeniem wielowahaczowym. 3,2 s do setki to wynik, który zapewnia wrażenia porównywalne wyłącznie z jazdą na motocyklu, choć za kierownicą możemy się czuć zdecydowanie bezpieczniej. Szybszego wozu z klimatem retro raczej nie mamy szansy znaleźć…
    Choć oryginalny Lotus Seven powstał ponad pół wieku temu, jego genialne założenia konstrukcyjne doskonale sprawdzają się i dziś. Dla wyścigowego samochodu w pierwszej kolejności najważniejsza jest niska masa, w drugiej – możliwie mocny silnik, w trzeciej – aerodynamika. Jeżeli zrezygnujemy z tej ostatniej zabawa również będzie doskonała, czego dowodzą powstające na całym świecie repliki słynnego oryginału. Tiger Superbusa został zbudowany w Polsce, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych elementów. Odnajdziemy w nim tytana mocy, 200-konną motocyklową jednostkę z Suzuki Hayabusa, połączoną z 6-cio biegową skrzynią sekwencyjną i wyścigowym zawieszeniem wielowahaczowym. 3,2 s do setki to wynik, który zapewnia wrażenia porównywalne wyłącznie z jazdą na motocyklu, choć za kierownicą możemy się czuć zdecydowanie bezpieczniej. Szybszego wozu z klimatem retro raczej nie mamy szansy znaleźć…
    Zapraszam do mojego retro-materiału, który poświęciłem pierwszej części Gran Turismo. Tytuł, który powinien znać każdy fan czterech kółek.

    Auta z intro:
    Mitsubishi FTO GPvR + Mitsubishi Eclipse GSX

    Pozdrawiam!
    20 lipca 2015, 0:12 przez Schizo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 125p – Czillen am Grillen by WrocLOW.pl

Po zrobieniu zdjęcia na ekranie aparatu nie widziałem, że zdjęcie jest rozmazane, zauważyłem to dopiero przy oglądaniu zdjęć na komputerze. Postanowiłem więc przerobić zdjęcie na takie trochę retro w związku ze 125p. Myślę, że udało mi się osiągnąć ten efekt i zdjęcie teraz wygląda dobrze.
    Czillen am Grillen by WrocLOW.pl

    Po zrobieniu zdjęcia na ekranie aparatu nie widziałem, że zdjęcie jest rozmazane, zauważyłem to dopiero przy oglądaniu zdjęć na komputerze. Postanowiłem więc przerobić zdjęcie na takie trochę retro w związku ze 125p. Myślę, że udało mi się osiągnąć ten efekt i zdjęcie teraz wygląda dobrze.