Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Rat-Rod (Classic Rat-Rod) – Rat-Rod (Classic Rat-Rod) 

Są to auta tworzone według klasycznej idei Rat Rodding-u. Bazą do tego typu aut powinno być auto produkowane w latach 20-40, produkcji praktycznie dowolnej (chociaż najczęściej są to pojazdy amerykańskie), lub jego imitacją/repliką. Auto powinno charakteryzować się:

- Dużym i mocnym silnikiem (często przerobionym, lecz w granicach tuningu z epoki).
- Napędem na tylną oś
- Utwardzonymi i obniżonymi zawieszeniami
- Szerszymi i często większymi kołami z tyłu.
-Przelotowym wydechem (często osobnym dla każdego cylindra)
- Stylizacją z epoki. Urwane osłony silnika, brak szyb, urwane błotniki, odcięty dach, zdemolowane wnętrze.
    Rat-Rod (Classic Rat-Rod)

    Są to auta tworzone według klasycznej idei Rat Rodding-u. Bazą do tego typu aut powinno być auto produkowane w latach 20-40, produkcji praktycznie dowolnej (chociaż najczęściej są to pojazdy amerykańskie), lub jego imitacją/repliką. Auto powinno charakteryzować się:

    - Dużym i mocnym silnikiem (często przerobionym, lecz w granicach tuningu z epoki).
    - Napędem na tylną oś
    - Utwardzonymi i obniżonymi zawieszeniami
    - Szerszymi i często większymi kołami z tyłu.
    -Przelotowym wydechem (często osobnym dla każdego cylindra)
    - Stylizacją z epoki. Urwane osłony silnika, brak szyb, urwane błotniki, odcięty dach, zdemolowane wnętrze.
    8 sierpnia 2012, 10:48 przez ~Lo3ek | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Seven Series 3 Replika – Bo wszystko zaczyna się od pomysłu.

Lotus Seven – mały, lekki, dwumiejscowy samochód sportowy o prostej konstrukcji, produkowany przez brytyjską firmę Lotus. Z uwagi na konstrukcję i właściwości często zwany "motocyklem na czterech kołach". Każda z jego wersji cechowała się bardzo dobrym przyspieszeniem i doskonałym prowadzeniem. Niski opór powietrza zawdzięcza niewielkiej wysokości, płaskiej i małej szybie przedniej oraz kształtowi karoserii.

Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,1 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,5 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 29,8 s
    Prędkość maksymalna: 166 km/h

Materiały w drodze niebawem zaczynam :D
    Bo wszystko zaczyna się od pomysłu.

    Lotus Seven – mały, lekki, dwumiejscowy samochód sportowy o prostej konstrukcji, produkowany przez brytyjską firmę Lotus. Z uwagi na konstrukcję i właściwości często zwany "motocyklem na czterech kołach". Każda z jego wersji cechowała się bardzo dobrym przyspieszeniem i doskonałym prowadzeniem. Niski opór powietrza zawdzięcza niewielkiej wysokości, płaskiej i małej szybie przedniej oraz kształtowi karoserii.

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,1 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,5 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 29,8 s
    Prędkość maksymalna: 166 km/h

    Materiały w drodze niebawem zaczynam :D
    31 lipca 2012, 16:00 przez Dzikuss111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Replika McLarena F1 z Polski – Czy w Polsce można spotkać tak ekstremalnie rzadkie samochody jak McLaren F1? Niestety nie wiemy czy na terenie naszego kraju znajduje się choć jeden oryginalny egzemplarz, ale wiemy gdzie można znaleźć jego replikę.

Na podstawie zdjęć można stwierdzić, że ktoś w zbudowanie repliki angielskiego super samochodu włożył sporo pracy i pieniędzy. Niestety nie znajdziemy w nim oryginalnego silnika budowanego przez BMW czy zawieszenia. Sam pojazd został zbudowany na bazie bliżej nieokreślonego modelu Audi, z którego pozostały niektóre elementy wnętrza, zawieszenie i 2,7 litrowy silnik o mocy ok 200 KM.

Wiecej inf na: http://www.motoweek.pl/replika-mclarena-f1-z-polski/59705/
    Czy w Polsce można spotkać tak ekstremalnie rzadkie samochody jak McLaren F1? Niestety nie wiemy czy na terenie naszego kraju znajduje się choć jeden oryginalny egzemplarz, ale wiemy gdzie można znaleźć jego replikę.

    Na podstawie zdjęć można stwierdzić, że ktoś w zbudowanie repliki angielskiego super samochodu włożył sporo pracy i pieniędzy. Niestety nie znajdziemy w nim oryginalnego silnika budowanego przez BMW czy zawieszenia. Sam pojazd został zbudowany na bazie bliżej nieokreślonego modelu Audi, z którego pozostały niektóre elementy wnętrza, zawieszenie i 2,7 litrowy silnik o mocy ok 200 KM.

    Wiecej inf na: http://www.motoweek.pl/replika-mclarena-f1-z-polski/59705/
    11 lutego 2012, 13:28 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Była prezentowana jak jeździ. Na tym filmiku test wydechu.
    21 stycznia 2012, 13:57 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Według właściciela replika auta. Ma 590 koni i daje radę!
    21 stycznia 2012, 14:09 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Unikatowy materiał
    31 lat temu Maciej Stawowiak i Ryszard Żyszkowski jako pierwsza polska załoga zdobyli punkty w klasyfikacji generalnej Rajdowych Mistrzostw Świata. Dokonali tego podczas Rajdu Portugalii- "zabójcy samochodów", jadąc polskim Polonezem. Ich wyczyn udało się powtórzyć dopiero 29 lat później Krzysztofowi Hołowczycowi który zapunktował w WRC podczas Rajdu Polski jadąc Fordem Focusem RS-WRC.

    FSO Polonez 2000 Rally debiutował w 1978 roku, w kilka miesięcy po oficjalnym rozpoczęciu produkcji seryjnego Poloneza 1500. Zaprojektowany w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Osobowych przy FSO którego dyrektorem był wówczas PRLowski playboy Andrzej "Czerwony Książę" Jaroszewicz. Swój światowy debiut samochód miał podczas Rallye Monte Carlo 1979 w którym wystartowały dwa wyczynowe Polonezy 2000 Rally pomalowane w barwy Wolf-Racing granat-czerwień oraz jeden zbliżony do seryjnego. Do końca rajdu Andrzej Jaroszewicz notował czasy w pierwszej 20tce, niestety próba ataku na pierwszą dziesiątkę skończyła się błędem i wypadkiem. Polonez Jaroszewicza uderzył w skałę i stracił koło. Mimo to okaleczony samochód dotarł do mety, poniósł jednak ciężkie straty.

    Niestety były to już ostatnie chwile kiedy klasyczne tylnonapędowe samochody miały coś do powiedzenia, a przeciwko polskiemu auto sprzysięgło się wiele innych czynników. Zespół FSO wycofał się z WRC w 1983 roku z przyczyn finansowych (z braku funduszy i tak startował tylko w 2- 3 rajdach na sezon) lecz Polonez 2000 Rally i Turbo dominowały w bloku wschodnim aż do końca swej kariery, często bijąc sprowadzane z zachodu maszyny.

    W zależności od wersji rajdowe Polonezy 2000 dysponowały mocą od 170 do 400KM. Kłowa skrzynia biegów pozwalała na błyskawiczną zmianę biegów bez użycia sprzęgła, zaś z czasem w nadwoziu coraz więcej elementów wykonywano z lekkich tworzyw. Na krótkich przełożeniach nawet 170 konny Polonez 2000 Rally przyspieszał od 0-100km/h w mniej niż 6 sekund. Samochód wykorzystywał m.in. zaciski i wentylowane tarcze hamulcowe z Porsche 911 RS.

    W roku 78 nie posiadający jeszcze homologacji Polonez otrzymywał ostatnie numery startowe. Wbrew przepisom polscy sędziowie pozwalali rajdówce FSO startować wbrew kolejności przed najwolniejszymi autami ale i tak Polonez na odcinku wyprzedzał po kilkanaście samochodów. I w latach 80tych choć w Polsce pojawiały się szybkie zachodnie rajdówki, Polonez często dopędzał je na odcinkach.

    Po zakończeniu kariery modeli 2000, FSO reprezentowały jeszcze A i Ngrupowe Polonezy 1600 "Gravel Champion" i 1.5C Turbo "Żelazny Deszcz" do roku 1990 kiedy zlikwidowano FSO SPORT. Fabryczna dokumentacja została zniszczona w 1990 bądź za rządów Daewoo które prowadziło politykę niszczenia wszelkich śladów intelektualnego potencjału fabryki.

    Następcą Poloneza 2000 Rally i 2000 Turbo miał być FSO Oberek. Lżejszy, mocniejszy, krótszy, szerszy, z niezależnym zawieszeniem i centralnie umieszczonym silnikiem.

    W roku 2009tym Piotr Zaleski wystartował 150 konną repliką Poloneza 2000Rally w historycznej edycji rajdu Monte Carlo. Na odcinkach wyprzedzał po kilkanaście samochodów, a podczas próby wyścigowej na lodowym torze uzyskał 9 czas pokonując m.in wiele Porsche 911.
    W 2010tym roku Tomasz Myszkier dwa razy z rzędu na Polonezie 2000wygrał klasę HS podczas GSMP Sopot ,a w klasyfikacji generalnej pokonał wiele samochodów nowszej generacji, m.in. Escort Cosworth, BMW M3, Seat Leon Supercopa.
    8 stycznia 2012, 18:18 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj