Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 255 takich materiałów
    Najszybszy przejazd na ćwierć mili na Polskiej ziemi.
    25 września 2022, 10:34 przez ~WidzRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    Praktyka pokazuje, że 130 koni mechanicznych i podobna ilość momentu obrotowego nie musi wcale oznaczać nudy. Nagranie pochodzi z minionej rundy pucharu VTEC Cup Poland. Pierwsze miejsce w klasie i nowy rekord w klasie D-PRO.
    20 września 2022, 14:20 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Relacja z 5 rundy wyścigów równoległych, które odbyły się na lotnisku w Pile.
    Przebieg zawodów oraz moje zmagania w klasie street fwd turbo
    18 września 2022, 13:23 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RedTurbo Channel

    Moc niewielka jak i auto leciwe, ale jak to mówią - liczą się chęci :)

    Pierwsze miejsce w klasie D-PRO przebijając rekord o 3.1s.
    12 sierpnia 2022, 10:51 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini – Diablo w 1990 był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata – osiągnął 329 km/h.
Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991. Zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł, znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut. Przez cały okres produkcji sprzedano 2903 egzemplarze.

    Diablo w 1990 był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata – osiągnął 329 km/h.

    Odebrał go swojemu największemu rywalowi Ferrari F40 i dzierżył go od 1990 do 1991. Zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł, znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut. Przez cały okres produkcji sprzedano 2903 egzemplarze.

    Hennessey Venom GT – Hipersamochód produkowany przez amerykańską markę Hennessey w latach 2011–2017, pierwszy raz zaprezentowany w marcu 2010 roku. Podwozie pochodzące z Lotusa Exige powstawało w Wielkiej Brytanii, zaś nadwozie w Stanach Zjednoczonych. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupe. Venom GT napędzany V8 o pojemności 7 l, które generuje moc maksymalną 1244 KM i moment obrotowy 1318 Nm w 2014 stał się najszybszym samochodem świata, a to za sprawą Briana Smitha, który w Kennedy Space Center na pasie do lądowania wahadłowców pojechał z prędkością 435,31 km/h. Mimo takiej prędkości, Hennessey Venom GT nie został uznany za najszybszy samochód produkcyjny przez Księgę Rekordów Guinnessa. Amerykańskie auto nie spełniło szeregu warunków. Przede wszystkim, NASA udostępniła swój pas jedynie na krótki czas pozwalający na jedną próbę, a rekordowy wynik uznawany jest na podstawie średniej dwóch przejazdów w przeciwnych kierunkach. Zasady Księgi Rekordów Guinnessa wymagają, aby samochód powstał w przynajmniej 30 egzemplarzach, a Venom GT zaplanowany jest na 29 sztuk (z czego sprzedano 11). Dodatkowo Hennessey zarejestrowany jest jako zmodyfikowany Lotus Exige, a to oznacza, że nie jest oddzielnym modelem. Nie zmienia to jednak imponującego wyniku uzyskanego przez Venoma GT. Samochód za to pobił rekord przyspieszenia do 300 km/h, który osiągnął w czasie 13,18 sekundy.
    Hipersamochód produkowany przez amerykańską markę Hennessey w latach 2011–2017, pierwszy raz zaprezentowany w marcu 2010 roku. Podwozie pochodzące z Lotusa Exige powstawało w Wielkiej Brytanii, zaś nadwozie w Stanach Zjednoczonych. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupe. Venom GT napędzany V8 o pojemności 7 l, które generuje moc maksymalną 1244 KM i moment obrotowy 1318 Nm w 2014 stał się najszybszym samochodem świata, a to za sprawą Briana Smitha, który w Kennedy Space Center na pasie do lądowania wahadłowców pojechał z prędkością 435,31 km/h. Mimo takiej prędkości, Hennessey Venom GT nie został uznany za najszybszy samochód produkcyjny przez Księgę Rekordów Guinnessa. Amerykańskie auto nie spełniło szeregu warunków. Przede wszystkim, NASA udostępniła swój pas jedynie na krótki czas pozwalający na jedną próbę, a rekordowy wynik uznawany jest na podstawie średniej dwóch przejazdów w przeciwnych kierunkach. Zasady Księgi Rekordów Guinnessa wymagają, aby samochód powstał w przynajmniej 30 egzemplarzach, a Venom GT zaplanowany jest na 29 sztuk (z czego sprzedano 11). Dodatkowo Hennessey zarejestrowany jest jako zmodyfikowany Lotus Exige, a to oznacza, że nie jest oddzielnym modelem. Nie zmienia to jednak imponującego wyniku uzyskanego przez Venoma GT. Samochód za to pobił rekord przyspieszenia do 300 km/h, który osiągnął w czasie 13,18 sekundy.
    2 lipca 2022, 19:00 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RedTurbo Channel

    Upalny dzień na Torze w Łodzi zwieńczony złamaną barierą 1 minuty w 130-sto konnej Hondzie Civic. Nowy rekord w klasie i 10 miejsce w klasyfikacji generalnej (na 52 uczestników)
    26 czerwca 2022, 20:04 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline R32 GT-R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    24 czerwca 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 550 Maranello – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską firmę Ferrari w latach 1996–2002. Został zaprezentowany po raz pierwszy pokazany w lipcu 1996 grupie dziennikarzy na niemieckim torze Nurburgring. Nazwa 550 pochodzi od pojemności silnika wynoszącej 5,5 l. Samochód produkowano w wersjach: Maranello, Barchetta, Italtecnica, LM i Prodrive. 550 wyposażono w V12 o wcześniej wspomnianej pojemności 5,5 l, które generuje moc maksymalną 492 KM i 568 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna 550 wynosi 320 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund. W 1998 samochód zdobył dwa rekordy średniej prędkości na dystansie 100 km i 100 mil w klasie pojemności 5-8 l. Uzyskane prędkości to odpowiednio 304,181 i 306,046 km/h. Rekord został pobity w 2002 roku przez Volkswagena W12. W roku 2002 auto zostało zastąpione przez model 575.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską firmę Ferrari w latach 1996–2002. Został zaprezentowany po raz pierwszy pokazany w lipcu 1996 grupie dziennikarzy na niemieckim torze Nurburgring. Nazwa 550 pochodzi od pojemności silnika wynoszącej 5,5 l. Samochód produkowano w wersjach: Maranello, Barchetta, Italtecnica, LM i Prodrive. 550 wyposażono w V12 o wcześniej wspomnianej pojemności 5,5 l, które generuje moc maksymalną 492 KM i 568 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna 550 wynosi 320 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund. W 1998 samochód zdobył dwa rekordy średniej prędkości na dystansie 100 km i 100 mil w klasie pojemności 5-8 l. Uzyskane prędkości to odpowiednio 304,181 i 306,046 km/h. Rekord został pobity w 2002 roku przez Volkswagena W12. W roku 2002 auto zostało zastąpione przez model 575.