Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 71 takich materiałów
    Nissan Skyline R32 GT-R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    24 czerwca 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest głowica rozwalona. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    7 maja 2020, 13:39 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning KungFu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    No i teraz wam pokarzemy, jak mocno jest silnik zepsuty. Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    4 maja 2020, 10:53 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy odcinek z Nissan Skyline R34 - Projekt GTR po polsku aka Smerf.
    W tym odcinku pokażemy wam, jak smerf zachowa się na dyno. Da rade może nawet 1000 Koni ? Czy wybuchnie mu silnik RB26? Projekt GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    29 kwietnia 2020, 13:43 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RaceCity Tuning Kung Fu

    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, na jakie cewki zmieniłyśmy przy tym Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissan Skyline R34 GTR jest RB26dett, my zmieniliśmy tłoki, korbowody, Turbo Sprężarki, Wtryski, Ecu na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    Nowy odcinek z NIssan Skyline R34 - Projekt GTR po Polsku aka Smerf.
    W tym odcinku opowiem wam, co zmieniłyśmy przy Projekcie GTR po polsku. Silnik tego Nissana Skyline R34 GTR to RB26dett, wymieniliśmy tłoki, korbowody, turbo sprężarki, wtryski, ECU na Ecumaster Emu Black i tak dalej.
    19 kwietnia 2020, 14:50 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oto nasz Nissan Skyline R34 GTR z silnikiem rb26dett. Projekt nasz ma mieć na końcu 650 KM i ścigać się nie tylko w Niemczech, ale też w Polsce !
    10 marca 2020, 17:20 przez RaceCity_PL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hakosuka – Obraz na płótnie mojego autorstwa.
Po więcej prac zapraszam: www.facebook.com/puarezdesign
    Obraz na płótnie mojego autorstwa.
    Po więcej prac zapraszam: www.facebook.com/puarezdesign
    12 czerwca 2018, 18:54 przez ~PuarezDesign | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/puarezdesign

    Skajlajn – Może jestem dziwny, ale sedan podoba mi się bardziej niż coupe.
    Może jestem dziwny, ale sedan podoba mi się bardziej niż coupe.