Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Aston Martin Rapide –
    15 października 2014, 17:19 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy Aston Martin Lagonda – Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    8 września 2014, 23:15 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy Aston Martin Vanquish oraz Rapide S – 6-litrowy silnik V12 zamontowany w obydwu modelach generuje teraz do 568 KM. Napęd przekazywany jest na tylną oś dzięki nowej, 8-stopniowej przekładni automatycznej, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,8 sekundy.
    6-litrowy silnik V12 zamontowany w obydwu modelach generuje teraz do 568 KM. Napęd przekazywany jest na tylną oś dzięki nowej, 8-stopniowej przekładni automatycznej, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,8 sekundy.
    Lagonda Rapide – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

Silnik:

-R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
-Stopień sprężania: 8,25:1
-Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

    Silnik:

    -R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    -Stopień sprężania: 8,25:1
    -Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    1 lipca 2014, 15:44 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód testowy Michelin #1 – „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari. 

Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

Oryginalnego Citroena DS/Michelin  można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    „Krocionóg”, „stonoga” czy „Yellow Submarine na kołach” to najpopularniejsze określenia, jakie stosowano wobec pojazdu Michelin PLR (Poids Lourd Rapide). To niezwykłe auto zostało zbudowane przez Citroena w 1972 roku na zlecenie producenta opon samochodowych Michelin.

    Ten dziwoląg powstał w jednym celu – by testować zużycie opon do samochodów ciężarowych przy dużej prędkości, bez podejmowania ryzyka jazdy w takich warunkach prawdziwą ciężarówką. Opona podlegająca badaniu mieściła się w kabinie pojazdu.

    Samochód mierzył 7,27 m długości, 2,45 m szerokości i 1,56 m wysokości. Koła i piasty zapożyczono od Citroena H Van, a zmodyfikowane nadwozie pochodzi z Citroena DS Safari.

    Samochód miał słynne hydropneumatyczne zawieszenie.Za napęd posłużyły dwie 350-ki V8 Chevroleta o pojemności 5,7 l. Jedna jednostka napędzała wóz, a druga była odpowiedzialna za maszynę służącą do testowania opon. Podobno wóz był w stanie osiągnąć 180 km/h, co przy całkowitej wadze 9 ton (dokładnie 9150 kg) stanowiło niezły rezultat. Prędkość maksymalna na torze testowym wynosiła 155 km/h.

    Oryginalnego Citroena DS/Michelin można podziwiać w muzeum Michelina w Clermont-Ferrand we Francji.
    1 czerwca 2014, 14:34 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Profiauto
    Aston Martin Rapide S –
    8 marca 2014, 20:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Lagonda V12 Rapide (1939) – Silnik - V12
Pojemność - 4,5 L
Moc - 180 KM
Prędkość maks. - 175 km/h
    Silnik - V12
    Pojemność - 4,5 L
    Moc - 180 KM
    Prędkość maks. - 175 km/h
    26 stycznia 2014, 15:03 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Rapide –
    24 sierpnia 2013, 0:57 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Rapide – W wersji kombi 

COMING SOON!
    W wersji kombi

    COMING SOON!
    16 czerwca 2013, 21:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Rapide – zdjęcie mojego autorstwa, zezwalam na udostępnianie zdjęcia
Michał Dziubiński
https://www.facebook.com/MPKato
    Zdjęcie mojego autorstwa, zezwalam na udostępnianie zdjęcia
    Michał Dziubiński
    https://www.facebook.com/MPKato
    6 czerwca 2013, 14:39 przez eMDe (PW) | Do ulubionych | Skomentuj