Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 59 takich materiałów
    Też tak uważacie? – Witam, Skoda zawsze produkowała samochody dla ludu. Tanie, wygodne, niezbyt ładne. Ale patrząc na to co teraz dzieje się w tym koncernie, muszę przyznać że Skoda zaczyna przykuwać wzrok. Np. nowa Oktawia lub Rapid. Bardzo dobrze wyglądające auta a nadal są bardzo wygodne, i niezbyt drogie. Moim zdaniem bardzo dobry krok tego koncernu.
    Witam, Skoda zawsze produkowała samochody dla ludu. Tanie, wygodne, niezbyt ładne. Ale patrząc na to co teraz dzieje się w tym koncernie, muszę przyznać że Skoda zaczyna przykuwać wzrok. Np. nowa Oktawia lub Rapid. Bardzo dobrze wyglądające auta a nadal są bardzo wygodne, i niezbyt drogie. Moim zdaniem bardzo dobry krok tego koncernu.
    19 stycznia 2014, 16:37 przez Przemo199729 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Skoda Rapid –
    19 stycznia 2014, 13:43 przez donatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda 130 Rapid – napotkana w Sromowcach Niżnych
    Napotkana w Sromowcach Niżnych
    3 stycznia 2014, 9:30 przez plastek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    Skoda Rapid Sport – Auto raczej nie wejdzie do produkcji.
    Auto raczej nie wejdzie do produkcji.
    27 października 2013, 12:24 przez sebson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Aston Martin Rapid S – Napotkany w Brukseli
    Napotkany w Brukseli
    27 sierpnia 2013, 14:51 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    moje

    Napotkane w Bydgoszczy – Aston Martin Rapid
    Aston Martin Rapid
    19 czerwca 2013, 8:53 przez ~CarFan | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Skoda Rapid –
    16 czerwca 2013, 13:23 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Stare ale jare
    24 maja 2013, 18:43 przez kuba2299 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj