Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    Fabia WRC – Bo nie tylko rajdy za granicą są fajne
    Bo nie tylko rajdy za granicą są fajne
    18 maja 2013, 22:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajdy Załuż 2012 – przepraszam za jakość ale robione telefonem
    Przepraszam za jakość ale robione telefonem
    11 maja 2013, 20:49 przez ~binek21 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Subaru 360 – Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Aż się łezka kręci – Dzisiejsze rajdy to nie to co kiedyś.  Na szczęście takich legend się nie zapomina, macie jeszcze jakieś propozycje?
    Dzisiejsze rajdy to nie to co kiedyś. Na szczęście takich legend się nie zapomina, macie jeszcze jakieś propozycje?
    20 kwietnia 2013, 20:30 przez Vexil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Realia – To były rajdy...
    To były rajdy...
    6 kwietnia 2013, 17:35 przez ~Benekrally | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    To właśnie dzieki niemu pokochałem rajdy.
    6 kwietnia 2013, 14:23 przez tadek1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    30 marca 2013, 17:42 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Szacun.
    30 marca 2013, 17:22 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW e30 kto chętny taką na rajdy? –
    26 marca 2013, 22:16 przez ~natkaa | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW – Kocha rajdy!
    Kocha rajdy!
    20 marca 2013, 14:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne