Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 928 takich materiałów
    Cześć, witajcie w nowym odcinku na naszym kanale! Ten odcinek będzie szczególnie ważny - podsumujemy w nim projekt nad którym pracowaliśmy z przerwami przez ostatni rok - Audi R8 które przeszło bardzo wiele modyfikacji, dzięki którym zdecydowanie wyróżnia się na ulicy i mówiąc nieskromnie - jest jednym z najgrubszych R8 w Polsce! Począwszy od obniżenia, wymiany wydechu czy felg, przez dołożenie pełnego carbonowego pakietu aerodynamicznego Audi Sport Performance, kończąc na zmianie koloru, i to nie tylko karoserii! No, ale dużo by wymieniać, to trzeba po prostu zobaczyć, a po wszystkim - dajcie znać jak wyszło!
    9 września 2022, 18:50 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" bierzemy dobrze Wam już znaną Audi R8 V10 którą już kilkukrotnie gościliśmy i całkiem sporo zmieniliśmy! Projekt powoli dobiega końca, a dziś zajmiemy się jedną z ostatnich rzeczy których jej brakuje - zamontujemy tytanowy wydech legendarnej firmy Akrapovic! Zapraszamy więc do odcinka, dajcie znać jak to wyszło i oczekujcie kolejnego który w całości podsumuje ten projekt!
    3 września 2022, 10:13 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    23 sierpnia 2022, 14:47 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" weźmiemy fenomenalne Audi R8 V10 Plus, w którym poprawimy wygląd zewnętrzny za pomocą kilku carbonowych dodatków! Capristo, Vorsteiner - z tymi producentami będziemy dziś pracować, a jak to wyszło? Sprawdźcie sami!
    15 sierpnia 2022, 19:35 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Audi R8 Spyder – Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Od 2015 roku produkowana jest druga generacja R8. Audi R8 po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Wersja produkcyjna pojazdu zaprojektowana została przez Waltera de’Silvę. Od połowy 2007 roku pojazd był dostępny jest z silnikiem V8 FSI o pojemności 4,2 l i mocy 420 KM, a od 2009 roku z silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 l i mocy 525 KM. Silniki umieszczone są centralnie, a widoczne są dzięki oszklonej pokrywie opcjonalnie podświetlanej diodami LED. Karoseria samochodu w całości wykonana jest z aluminium, w myśl założeń koncepcji ASF. W 2009 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano wersję roadster pod nazwą R8 Spyder. Samochód trafił do sprzedaży w 2010 roku. Tekstylny dach Spydera otwiera się lub zamyka w ciągu 19 sekund. Auto oferowane jest, podobnie jak wersja coupe z silnikami V8 oraz V10.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Od 2015 roku produkowana jest druga generacja R8. Audi R8 po raz pierwszy zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Wersja produkcyjna pojazdu zaprojektowana została przez Waltera de’Silvę. Od połowy 2007 roku pojazd był dostępny jest z silnikiem V8 FSI o pojemności 4,2 l i mocy 420 KM, a od 2009 roku z silnikiem V10 FSI o pojemności 5,2 l i mocy 525 KM. Silniki umieszczone są centralnie, a widoczne są dzięki oszklonej pokrywie opcjonalnie podświetlanej diodami LED. Karoseria samochodu w całości wykonana jest z aluminium, w myśl założeń koncepcji ASF. W 2009 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano wersję roadster pod nazwą R8 Spyder. Samochód trafił do sprzedaży w 2010 roku. Tekstylny dach Spydera otwiera się lub zamyka w ciągu 19 sekund. Auto oferowane jest, podobnie jak wersja coupe z silnikami V8 oraz V10.
    18 lipca 2022, 21:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 V10 Plus – Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Pierwszy w historii supersamochód Audi został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2006 roku. Drugą generację R8 po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 roku. Stylistycznie pojazd nawiązuje zarówno do pierwszej generacji modelu oraz do obecnie produkowanych przez Audi pojazdów. Konstrukcję pojazdu usztywniono i odchudzono. Auto zostało zbudowane na ramie przestrzennej zbudowanej z aluminium i tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknami węglowymi. Wersja Plus napędzana jest 5,2-litrowym V10 generującym moc 602 KM i 342 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 2,8 sekund i osiągnięcie prędkości maksymalnej 333 km/h.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Audi od 2006 roku. Pierwszy w historii supersamochód Audi został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu 30 września 2006 roku. Nazwa samochodu pochodzi od sportowego prototypu Le Mans Audi R8, zaprezentowanego podczas targów IAA w roku 2003. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2006 roku. Drugą generację R8 po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowano podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2015 roku. Stylistycznie pojazd nawiązuje zarówno do pierwszej generacji modelu oraz do obecnie produkowanych przez Audi pojazdów. Konstrukcję pojazdu usztywniono i odchudzono. Auto zostało zbudowane na ramie przestrzennej zbudowanej z aluminium i tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknami węglowymi. Wersja Plus napędzana jest 5,2-litrowym V10 generującym moc 602 KM i 342 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 2,8 sekund i osiągnięcie prędkości maksymalnej 333 km/h.