Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Kultowe rajdówki – Ford Fiesta R1
Ford Fiesta R2
Ford Fiesta R5
Ford Fiesta R5 BRC
Ford Fiesta S2000
Ford Fiesta RRC
Ford Fiesta RS WRC

Jeszcze dość świeży model ale mnogość wersji oraz popularność na każdym szczeblu rajdowych mistrzostw pozwoliła znaleźć sie w tym zestawieniu.
    Ford Fiesta R1
    Ford Fiesta R2
    Ford Fiesta R5
    Ford Fiesta R5 BRC
    Ford Fiesta S2000
    Ford Fiesta RRC
    Ford Fiesta RS WRC

    Jeszcze dość świeży model ale mnogość wersji oraz popularność na każdym szczeblu rajdowych mistrzostw pozwoliła znaleźć sie w tym zestawieniu.
    9 czerwca 2014, 13:12 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Peugeot 208 R5 – Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    26 maja 2014, 20:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Gruby projekt – 2.0 Turbo R5
    2.0 Turbo R5
    13 maja 2014, 22:14 przez szuramwahaczem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Fiesta R5 Macieja Oleksowicza – Rajd Arłamów 1. runda Rajdowych Mistrzostw Polski
    Rajd Arłamów 1. runda Rajdowych Mistrzostw Polski
    13 marca 2014, 18:28 przez ~kacpermucha | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi A4 B5 Coupe – Ciekawe czemu audi nie zdecydowało się produkować następcy coupe, wpływ na to mogła, a nawet musiała mieć TT. Niby silnik R5, nadwozie coupe, ale jednak nie to samo.
    Ciekawe czemu audi nie zdecydowało się produkować następcy coupe, wpływ na to mogła, a nawet musiała mieć TT. Niby silnik R5, nadwozie coupe, ale jednak nie to samo.
    11 marca 2014, 22:59 przez Kord (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jeden z najpiękniejszych dźwięków jak dla mnie
    3 marca 2014, 23:23 przez ~Audiii | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    RS2 vs RS4 B5? Wasze opinie – Jestem ciekaw waszych opinii Audi RS2 vs Audi RS4 pierwsze i ostatnie Audi RS z prawdziwym manualem
Które według was wygrywa pojedynek?

RS2
Silnik powstały przy współpracy z Porsche.
2.2 20V R5 315 KM 232 kW / 6500 rpm
VMax - 262 km/h, Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,4 s
POkres produkcji 1993 - 1994, 2894 sztuki

RS4
Silnik powstały przy współpracy z Cosworthem.
2,7 l 30v DOHC V6 BiTurbo 380 KM 280 kW / 6100-7000 obr/min
VMax - 250 km/h(ograniczona elektronicznie), Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
Okres produkcji	2000 - 2002

Obydwa auta z legendarnym napędem Quattro i 6 biegową manualną skrzynią biegów
    Jestem ciekaw waszych opinii Audi RS2 vs Audi RS4 pierwsze i ostatnie Audi RS z prawdziwym manualem
    Które według was wygrywa pojedynek?

    RS2
    Silnik powstały przy współpracy z Porsche.
    2.2 20V R5 315 KM 232 kW / 6500 rpm
    VMax - 262 km/h, Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,4 s
    POkres produkcji 1993 - 1994, 2894 sztuki

    RS4
    Silnik powstały przy współpracy z Cosworthem.
    2,7 l 30v DOHC V6 BiTurbo 380 KM 280 kW / 6100-7000 obr/min
    VMax - 250 km/h(ograniczona elektronicznie), Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s
    Okres produkcji 2000 - 2002

    Obydwa auta z legendarnym napędem Quattro i 6 biegową manualną skrzynią biegów
    23 lutego 2014, 19:57 przez fredixx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Silnik: R5 2,0 l (1998 cm³), DOHC, Turbo
    Moc: 220 KM (162 kW) przy 5750 obr/min
    Maks. Moment: 310 N•m przy 2500 obr/min
    0-100 km/h: 6,5s
    V-max: 250 kmh/h
    17 lutego 2014, 21:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Renault R5 Turbo-1980 –
    21 stycznia 2014, 15:10 przez Rezzo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Focus RS – Silnik: R5 turbo
Pojemność: 2522 cm³
Moc: 300 KM 
Moment obrotowy: 410 Nm
    Silnik: R5 turbo
    Pojemność: 2522 cm³
    Moc: 300 KM
    Moment obrotowy: 410 Nm
    20 stycznia 2014, 17:08 przez roni7664 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    WŁASNE