Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Toyota GT86 CS-R3 – Samochód sportowy o nadwoziu coupe produkowany przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Samochód nazwą nawiązuje do produkowanej w latach 80. Toyoty AE86. Wersja koncepcyjna GT86 nazwana była Toyota FT-86. Rajdową wersję CS-R3 opracowano w Toyota Motorsport GmbH pod kątem wymogów kategorii R3 FIA. Badania zgodności z przepisami zakończono pomyślnie w październiku 2015 r. i tym samym GT86 CS-R3 stał się pierwszym nowym samochodem rajdowym z napędem na tylną oś, który otrzymał homologację FIA w XXI wieku. Główne różnice w stosunku do modelu standardowego obejmują zwiększenie mocy silnika z 200 do 232 KM i maksymalnego momentu obrotowego z 205 do 235 Nm, zastosowanie sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów Drenth i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wzmocnione zawieszenie i hamulce, sportowy układ wydechowy i standardowo montowaną klatkę bezpieczeństwa.
    Samochód sportowy o nadwoziu coupe produkowany przez japońską markę Toyota od 16 marca 2012 roku wraz z bliźniaczą odmianą - Subaru BRZ, od której różni się jedynie kilkoma detalami. Samochód nazwą nawiązuje do produkowanej w latach 80. Toyoty AE86. Wersja koncepcyjna GT86 nazwana była Toyota FT-86. Rajdową wersję CS-R3 opracowano w Toyota Motorsport GmbH pod kątem wymogów kategorii R3 FIA. Badania zgodności z przepisami zakończono pomyślnie w październiku 2015 r. i tym samym GT86 CS-R3 stał się pierwszym nowym samochodem rajdowym z napędem na tylną oś, który otrzymał homologację FIA w XXI wieku. Główne różnice w stosunku do modelu standardowego obejmują zwiększenie mocy silnika z 200 do 232 KM i maksymalnego momentu obrotowego z 205 do 235 Nm, zastosowanie sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów Drenth i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, wzmocnione zawieszenie i hamulce, sportowy układ wydechowy i standardowo montowaną klatkę bezpieczeństwa.
    Konstrukcję samochodu oparto na ramie i zawieszeniu Wartburga 353, które zmodyfikowano. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupé zostało wykonane z żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Oryginalnym rozwiązaniem były tzw. skrzydlate drzwi (otwierane do góry). W RS 1000 zastosowano dwusuwowy silnik R3 z Wartburga o pojemności 1,0 l, który został zmodyfikowany m.in. poprzez dodanie trzech gaźników z motocykla MZ. Osiągał moc 70 KM, a w wersji wyścigowej 90-100 KM. W późniejszym czasie zwiększono pojemność z 993 cm³ do 1119 cm³ bez zmian w osiągach. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez pięciobiegową skrzynię biegów.
    6 czerwca 2021, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    V12 (6.5) Lamborghini Aventador
    V10 (5.2) Lamborghini Huracan
    V8 (4.5) Ferrari Italia
    V6 (3.5) Nissan 350Z
    VR6 (2.8) VW Corrado
    VR5 (2.3) VW Scirocco
    R6 (3.0) BMW M4
    R5 (2.0) Fiat Bravo
    R4 (1.2) Fiat Punto
    R3 (0.8) Daewoo Matiz
    R2 (650) Fiat 126p
    16 października 2020, 15:13 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Justy 4WD – Z silnikiem R3 993 cm³ o mocy 50KM.
    Z silnikiem R3 993 cm³ o mocy 50KM.
    3 października 2015, 17:37 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Renault Clio w rajdach – Na kolejnych zdjęciach wersje:
16v
Williams N3
Kit Car
Maxi Kit Car
RS
S1600
R3
R3T

Wiem, że to na pewno nie wszystkie, były jeszcze A-grupowa Williams oraz F2000 a może i więcej. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem.
    Na kolejnych zdjęciach wersje:
    16v
    Williams N3
    Kit Car
    Maxi Kit Car
    RS
    S1600
    R3
    R3T

    Wiem, że to na pewno nie wszystkie, były jeszcze A-grupowa Williams oraz F2000 a może i więcej. Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem.
    21 października 2014, 15:41 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota GT86 CS R3 by TMG – Zadebiutuje jako Zero w Rajdzie Niemiec.
    Zadebiutuje jako Zero w Rajdzie Niemiec.
    3 sierpnia 2014, 1:22 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Honda Civic Type R,
Honda Civic R3.
    Honda Civic Type R,
    Honda Civic R3.
    14 czerwca 2014, 16:11 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Robi wrażenie..!
    A co najlepsze dźwięk nie jest wzmacniany przez system Active Sound Design. Nie jeden silnik o większym litrażu może pozazdrościć takiego dźwięku.