Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    1,8-litrowy motor Revtech o mocy 120 KM. – Niskoobrotowy i brutalnie brzmiący silnik zapewnia nieznacznie gorsze przyspieszenia i osiągi niż w Ferrari. Na uwagę zasługuje też rozmiar tylnego koła i rozmiar opon firmy Metzeler, które pojawiły się w tym cacku - 280/35 R18. Każdy z tych wyjątkowych pojazdów powstanie w trzech egzemplarzach.
    Niskoobrotowy i brutalnie brzmiący silnik zapewnia nieznacznie gorsze przyspieszenia i osiągi niż w Ferrari. Na uwagę zasługuje też rozmiar tylnego koła i rozmiar opon firmy Metzeler, które pojawiły się w tym cacku - 280/35 R18. Każdy z tych wyjątkowych pojazdów powstanie w trzech egzemplarzach.
    9 sierpnia 2012, 19:11 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Garbus – 3,2-litrowa jednostka generuje 270 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Szary i niepozorny klasyk rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna, to 241 km/h. Całkiem dużo, jak na auto kojarzone z hipisami!

W zatrzymaniu rozpędzonego "garbiego" pomagają tarcze hamulcowe o średnicy 318 mm z przodu i 299 mm z tyłu. Na felgi założono przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.
    3,2-litrowa jednostka generuje 270 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Szary i niepozorny klasyk rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna, to 241 km/h. Całkiem dużo, jak na auto kojarzone z hipisami!

    W zatrzymaniu rozpędzonego "garbiego" pomagają tarcze hamulcowe o średnicy 318 mm z przodu i 299 mm z tyłu. Na felgi założono przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.
    8 kwietnia 2012, 15:16 przez Dave99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj