Witam otóż jak obiecałem wszystkim wstawiam filmik z odpaloną V-ką. Żeby mi nie zgasła, musiałem przytrzymać na obrotach, a pytanie dlaczego? dla nie wiedzących poszły głowice się walić, po zaworach już i dlatego nie ma kompresji, Mój błąd, gdyż zapomniałem o ustawieniu wału korbowego. Będę miał nauczkę i dlatego zmieniam na X30XE 3.0 V6 211 KM. Nie opłaca mi się zmieniać głowic, dużo z tym roboty więc wolę dołożyć 400 zł aby poczuć konkretne 211 KM a nie uszkodzone i skromne 2.5. 3 litrowe V6 będzie za jakieś 2 tygodnie przywiezione, osprzęt przełożę tylko z 2.5 i gitara, tylko zmienić mapy trzeba będzie w sterowniku PN. Cóż, zacznie się kolejna zabawa, tym razem nie trzymajcie kciuków zanim czegoś innego jeszcze nie spierniczę.
PS. Proszę nie śmiać się z mojego kaszmirowego sweterka po babci
W zeszłą sobotę ostatecznie rozstałem się z Malczanem - oddałem go z bólem serca, ale przynajmniej wiem, że trafił w dobre ręce.
Od jakiegoś czasu trwają przygotowania nad rajdową 106-ką od TVN Turbo
Zapraszam na emisje programu Fani Czterech Kółek - wersja europejska w okolicach września.