Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Klasycznie – Audi Quattro vs. Ferrari 308 Quattrovalvole, Honda Prelude, Lotus Esprit Turbo, Porsche 911 Carrera, 928S i 944, Toyota Celica Supra
    Audi Quattro vs. Ferrari 308 Quattrovalvole, Honda Prelude, Lotus Esprit Turbo, Porsche 911 Carrera, 928S i 944, Toyota Celica Supra
    Ferrari 308 GTS Quattrovalvole – Było produkowane w latach 1982-1985.
Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    Było produkowane w latach 1982-1985.
    Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
    W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
    W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    16 czerwca 2015, 9:37 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Countach LP5000 S Quattrovalvole 1985 –
    29 września 2014, 11:38 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole –
    22 czerwca 2014, 14:25 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Countach – ten samochód podczas swojego życia bardzo się zmienił, nie tylko mechanika, ale też wygłąd. W przeciwieństwie od innych modeli jego nazwa nie pochodzi od rasy byków, ale przez wyrażenie z dialektu Piemontu, który wyraża zdumienie (mówi się że tak zareagował pracownik w siedzibie Bertone gdy zobaczył prototyp). tak jak już pisałem przy prezentowaniu Miury, samochody Lamborghini muśiały mieć coś dziwnego, szalonego. tym razem ten model się wyróżniał presz otwieranie dzwi, w góre (słynne "Lambo doors"), które też przydawały sie przy parkowaniu.
Versje:

LP 400 (1973-1977): LP to jest skrót od Longitudinale Posteriore (czyli wzdłużny tylny) zdradza pozycje silnika; 400 oznacza pojemnośc śilnika (w dziśiejszych czasach ta liczba oznacza moć śilnika) czyli 4 litry (3929cm³) V12 o mocy 375 KM. wyprodukowano 152 egzemplarze.

LP 400 S (1978 -1982): różni się od poprzedniej wersji tym że ma mniej mocy (353 KM), przedni spojler i większe "lacze"
LP 500 (1982-1985): większy silnik (4.754 cm³), ta sama moc co LP 400 ale więcej momentu obrotowego. Wyprodukowano 321 egzemplarze.

5000 Quattrovalvole (1985-1988): śilnik o pojemności 5,2 litra i 4 zawory na cylinder (poprzednie miały tylko 2), mówi śię że miał moc  455 KM, ale bezpoblemowo "znośił"  470 KM, a nawet 500. Ciekawostka: według Lamborghini ten znany ogromny tylni spojer (opcjonalny) ma tylko funkcjie wizualną, ale i tak większość klientów go zamawiała. Wyprodukowano 631 egzemplarze.

25º Anniversario (1988-1990): z okazji 25-lecia Lambroghini, tym razem zmiany dotyczyły estetyke (spojery, wloty powietrza) Wyprodukowano 658 egzemplarzy.
    Ten samochód podczas swojego życia bardzo się zmienił, nie tylko mechanika, ale też wygłąd. W przeciwieństwie od innych modeli jego nazwa nie pochodzi od rasy byków, ale przez wyrażenie z dialektu Piemontu, który wyraża zdumienie (mówi się że tak zareagował pracownik w siedzibie Bertone gdy zobaczył prototyp). tak jak już pisałem przy prezentowaniu Miury, samochody Lamborghini muśiały mieć coś dziwnego, szalonego. tym razem ten model się wyróżniał presz otwieranie dzwi, w góre (słynne "Lambo doors"), które też przydawały sie przy parkowaniu.
    Versje:

    LP 400 (1973-1977): LP to jest skrót od Longitudinale Posteriore (czyli wzdłużny tylny) zdradza pozycje silnika; 400 oznacza pojemnośc śilnika (w dziśiejszych czasach ta liczba oznacza moć śilnika) czyli 4 litry (3929cm³) V12 o mocy 375 KM. wyprodukowano 152 egzemplarze.

    LP 400 S (1978 -1982): różni się od poprzedniej wersji tym że ma mniej mocy (353 KM), przedni spojler i większe "lacze"
    LP 500 (1982-1985): większy silnik (4.754 cm³), ta sama moc co LP 400 ale więcej momentu obrotowego. Wyprodukowano 321 egzemplarze.

    5000 Quattrovalvole (1985-1988): śilnik o pojemności 5,2 litra i 4 zawory na cylinder (poprzednie miały tylko 2), mówi śię że miał moc 455 KM, ale bezpoblemowo "znośił" 470 KM, a nawet 500. Ciekawostka: według Lamborghini ten znany ogromny tylni spojer (opcjonalny) ma tylko funkcjie wizualną, ale i tak większość klientów go zamawiała. Wyprodukowano 631 egzemplarze.

    25º Anniversario (1988-1990): z okazji 25-lecia Lambroghini, tym razem zmiany dotyczyły estetyke (spojery, wloty powietrza) Wyprodukowano 658 egzemplarzy.
    27 lipca 2013, 17:06 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne