Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Robert studzi emocje – Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
"Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
Co dalej? Po testach jadę do domu...
Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon. 
Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
Starałem się pomóc także zespołowi.
Co przyniesie przyszłość, nie wiem... 
jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
    "Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
    Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
    Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
    Co dalej? Po testach jadę do domu...
    Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
    Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
    Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
    Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
    Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
    Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon.
    Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
    Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
    Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
    Starałem się pomóc także zespołowi.
    Co przyniesie przyszłość, nie wiem...
    jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    Przyszedł czas hamowanie i to lewą nogą.
    W tym odcinku wyjaśniam po co kierowcy rajdowi czy też wyścigowi używają do hamowania lewej nogi. Gorąco zapraszam do dyskusji czy zadawania pytań
    27 października 2017, 17:19 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Można powiedzieć że szykuje się WIELKI Pojedynek...
    BMW M3 vs BMW E30 ... Oba te auta mają napęd na tylną oś z tym że M3 dysponuję 500 kM ale waży 1519 kg i jest nadal na Chińskiej oponie .Natomiast BMW E30 posiada silnik od 3.0 E46 o mocy 230 kM i waży dokładnie 1090 kg . Ustaliłem sobie dwa zadania które w filmie wykonam kto wygra ten pojedynek zobaczcie sami .. Zapraszam do dyskusji pod Filmem jak i zadawania pytań .
    20 października 2017, 17:05 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 marca 2017, 20:02 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wczoraj zabłysnął w meczu z Irlandią, dziś jest gwiazdą, a ja przypominam Wam o jego wywiadzie sprzed kilku miesięcy, w którym Bartek wcielił się w rolę kierowcy Malucha i odpowiedział na kilka pytań. Gdzie będzie grał? Jak dogaduje się z Lewandowskim i resztą kadry? Czy przepychanka w jednym z krakowskich klubów nocnych czegoś go nauczyła? Odpowiedzi na te pytania poznacie klikając w link.
    13 czerwca 2016, 18:57 przez ipo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Unikat – Witam jestem nowy, postanowiłem założyć konto, aby podzielić się z wami moja prywatna kolekcją, bo trochę tego jest. Zacznę od takiego cacuszka, w razie pytań zapraszam.
    Witam jestem nowy, postanowiłem założyć konto, aby podzielić się z wami moja prywatna kolekcją, bo trochę tego jest. Zacznę od takiego cacuszka, w razie pytań zapraszam.
    10 lutego 2016, 13:27 przez SebaUk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    wlasne

    Sportive 20R Astra G – Po długim czasie napraw, większej ilości pytań niż odpowiedzi, śmiało można powiedzieć, że jest technicznie w 100% sprawna. Niestety przez długi czas odpuściłem przygotowania wizualne, bo jak to mówią, najważniejszy jest silnik by móc bez obaw jeździć, a nie stać i wyglądać mając silnik w rozsypce.

Zdjęcie wykonane na maksymalnie podwyższonym gwincie, ale oczywiście zejdzie niżej, na tyle zostały przymierzone dystanse, które idealnie pasują, jeszcze tylko odpowiedniej długości śruby i wszystko będzie cacy.

Będzie OK?
    Po długim czasie napraw, większej ilości pytań niż odpowiedzi, śmiało można powiedzieć, że jest technicznie w 100% sprawna. Niestety przez długi czas odpuściłem przygotowania wizualne, bo jak to mówią, najważniejszy jest silnik by móc bez obaw jeździć, a nie stać i wyglądać mając silnik w rozsypce.

    Zdjęcie wykonane na maksymalnie podwyższonym gwincie, ale oczywiście zejdzie niżej, na tyle zostały przymierzone dystanse, które idealnie pasują, jeszcze tylko odpowiedniej długości śruby i wszystko będzie cacy.

    Będzie OK?
    Projekt Audi ciąg dalszy – Teraz pora na silnik. Pewnie wiele osób się zdziwi. To serce mojej B3 przed renowacją podczas której usunięta została instalacja LPG.  Jak się domyślacie 1.8 S 90KM. Padło parę pytań i przypuszczeń jaka jednostka może wylądować pod maską. Nie zgłębiałem jeszcze wiedzy i opinii, na temat szerokiej listy silników w 80-siątkach. Postawiłem na oryginał jak na chwile obecną. Choć w przyszłych planach jest zmiana silnika na coś większego i tutaj już proszę o pomoc. Macie jakieś doświadczenia, opinie itp. odnośnie innych silników? Jakie są mało awaryjne, podatne na modyfikacje, na co zwracać uwagę? Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie! Jesteście wielcy.
    Teraz pora na silnik. Pewnie wiele osób się zdziwi. To serce mojej B3 przed renowacją podczas której usunięta została instalacja LPG. Jak się domyślacie 1.8 S 90KM. Padło parę pytań i przypuszczeń jaka jednostka może wylądować pod maską. Nie zgłębiałem jeszcze wiedzy i opinii, na temat szerokiej listy silników w 80-siątkach. Postawiłem na oryginał jak na chwile obecną. Choć w przyszłych planach jest zmiana silnika na coś większego i tutaj już proszę o pomoc. Macie jakieś doświadczenia, opinie itp. odnośnie innych silników? Jakie są mało awaryjne, podatne na modyfikacje, na co zwracać uwagę? Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie! Jesteście wielcy.