Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Kilka zagadek
    8 marca 2020, 22:57 przez ~Zagadki | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Przypadkowy poślizg, czy też głupota prowadzącego i jakoś się udało. A może to było nagrane celowo i wszystko jest zaplanowane i wykonane na zabezpieczonym odcinku drogi w ramach akcji: It's winter. Slow Down. Którą właśnie przeprowadza policja z Anchorage. Tyle pytań i tak mało odpowiedzi. Rozstrzygnij która wersja jest właściwa.
    5 stycznia 2020, 22:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pada dużo pytań? I postanowiłem na część z nich odpowiedzieć no i przy okazji oddać wam parę koszulek które oczywiście wam obiecałem . Bardzo dziękuję wam wszystkim za to że ze mną jesteście i że chce się mnie takiego trolla oglądać. Wpadajcie na instagram bo tam się dzieje.
    6 kwietnia 2018, 21:04 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Co gościu wyczynia to nie mam pytań...
    24 marca 2018, 21:57 przez rafalfcbm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przed wami ostatni odcinek gazetkowej serii... w tym sezonie, HUE. Materiał trochę poważniejszy, w którym dostaniecie kilka odpowiedzi, a po którym zadacie jeszcze więcej pytań. Będzie długa dyskusja, która nie prowadzi do żadnych wniosków. To jest koniec pewnej ery.
    16 marca 2018, 21:08 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/niechcemisiegarage

    Ruszył kolejny krok w procesie lakierowania rekonstrukcji karety CWS T-1, a mianowicie SZPACHLOWANIE. Jak się to krok po kroku robi? Jakie rodzaje szpachlówek można znaleźć? O czym należy pamiętać podczas szpachlowania i na wiele innych pytań - odpowiedź znajdziecie w tym filmie.
    11 marca 2018, 10:40 przez Defner (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Skoro mamy już samochód, to czas na twój pierwszy amatorski rajd. Nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać? Nic straconego wystarczy obejrzeć odcinek w którym krok po kroku pokazuję co trzeba zrobić. Zachęcam was wszystkich do dzielenia się filmem jak i komentowania i zadawania pytań. Odcinek podzieliłem i dziś oddaję wam cz.1. Materiału i wiedzy jest bardzo dużo i nie chciałem robić 30 min odcinka.
    16 lutego 2018, 19:29 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Co roku każdy z was a dokładnie każda z was zastanawia się co kupić dla swojego faceta. Milion pytań wystarczy kliknąć w film i wszystko się wyjaśni. W tym odcinku przygotowałem propozycję prezentów dedykowanych myślę że w 100% dla nas Facetów ale mogę się mylić. 7 propozycji pod choinkę dobrałem wg własnego rajdowego samopoczucia. I teraz UWAGA! Praktycznie wszystkie prezenty przedstawione w filmie chciałbym rozdać dla tych z was którzy napiszą coś w komentarzu no i obowiązkowo (SUBSKRYBUJEMY) Dodatkowo powiem, że oprócz wyżej wymienionych w filmie prezentów większość z was dostanie upominek ufundowany przez firmę Motul Polska
    Devil-Cars.pl RRCustoms RallyShop.pl Camonboard Kamery Sportowe Burago Sparco Official
    8 grudnia 2017, 22:39 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Robert studzi emocje – Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
"Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
Co dalej? Po testach jadę do domu...
Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon. 
Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
Starałem się pomóc także zespołowi.
Co przyniesie przyszłość, nie wiem... 
jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    Oto wyrywki wypowiedzi RK z wywiadów telewizyjnych i prasowych:
    "Powoli nabieram pewności siebie, choć to nie łatwe. Każdy dzień był w pewnym sensie pierwszym razem. Różne opony i ustawienia. Ten dzień też był pełen nauki.
    Zespół jest bardzo przyjazny. Dziękuję im za możliwość bycia tu. Dla mnie to ważne, abym mógł odpowiedzieć sobie na wiele pytań. Chłopaki są zmęczeni po długim sezonie, ale atmosfera w garażu była bardzo miła.
    Przejechałem tylko pół dnia. To coś innego niż normalny test, w którym można przeanalizować sprawy. Zastanowić się, co dalej. Wysiadłem o 15 i miałem 15 minut przerwy.
    Co dalej? Po testach jadę do domu...
    Przejechałem dużo okrążeń to był produktywny dzień i czekam na jutro. Pewność rosła z okrążenia na okrążenie, ale pojawiła się szybko i mogłem od razu zacząć testy. Dobrze będzie mieć trochę przerwy i przygotować się na jutro.
    Rytm i tempo były dobre. Dałoby się coś poprawić w aucie, ale to dzień Pirelli, więc nie można było dotykać samochodu.
    Mimo to był to udany dzień i dużo nauki.
    Tym razem dostałem możliwość od Williamsa i jestem im bardzo wdzięczny.
    Mialem powiedzieć, że było długi, ale nie był. Spędziłem 6 godzin w samochodzie. To mój drugi raz w aucie z sezonu 2017. Mogłem trochę użyć doświadczeń z Renault. Starałem się jak najwiecej nauczyć na tych stu okrążeniach.
    Moje podejście nie zmieniło się przez ostatnich 6 miesięcy. Korzystam z każdej okazji, aby się uczyć nowej f1. Nowych samochodów, ustawień, opon.
    Miałem pewność i większej bym nie oczekiwał osoby, która pierwszy raz wsiada do samochodu.
    Nie prowadzę w stu procentach lewą ręką. Ciężko byłoby jechać jedną ręką. Nie jestem w stu procentach sprawny, to widać. Jestem jednak mile zaskoczony jak poszły te testy i jak reagował mój organizm, ale nie leżałem w domu przez 6 miesięcy. Szykowałem się i jestem zadowolony z mojego przygotowania fizycznego. Siedem lat temu łatwiej byłoby wskoczyć do samochodu, ale teraz wiele się zmieniło. Musze się ich nauczyć. Zaczynam niemal od zera, ale jeśli dostanę jeszcze okazję, szybko się nauczę. Moje doświadczenie z poprzednich lat pozwala się szybciej uczyć, ale było to prawie jak pierwszy dzień w szkole.
    Zespół był zadowolony z moich długich przejazdów tak, jak wcześniej. Ale zawsze można się czegoś więcej nauczyć.
    Starałem się pomóc także zespołowi.
    Co przyniesie przyszłość, nie wiem...
    jeśli nic dalej się nie stanie i tak będę szczęśliwy. Było warto. Jeśli to dopiero start, to był to dobry początek."
    Przyszedł czas hamowanie i to lewą nogą.
    W tym odcinku wyjaśniam po co kierowcy rajdowi czy też wyścigowi używają do hamowania lewej nogi. Gorąco zapraszam do dyskusji czy zadawania pytań
    27 października 2017, 17:19 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj