Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    Mitsubishi Lancer Evo - dzieciom – Witam serdecznie. tak to jeszcze raz ten Lancer, tym razem w nieco innym charakterze.
     Zrobiony był na prośbę organizacji pt. "Mitsumaniaki dzieciom", wspierającej dziecięce hospicja w całej Polsce, który obecnie jest licytowany. Cała kwota z licytacji będzie przeznaczona na prezenty dla nieuleczalnie chorych dzieciaczków przebywających w hospicjach. W ten sposób spełniamy marzenia tych dzieci, przywracając lub powodując uśmiech na ich twarzach i tu moje pytanie: 
     Czy zechcielibyście przyłączyć się do akcji poprzez udostępnienie tego rysunku wraz z linkiem do aukcji które prezentuję poniżej? A może w samej aukcji?
     Aukcja ma zostać zamknięta 14 grudnia i jeśli możecie to proszę szybkie działanie. Im więcej ludzi zobaczy ten wpis, tym więcej osób może zechce wziąć udział w aukcji. Może ty chcesz kupić ten rysunek i wspomóc akcję? 
     To nie jest łańcuszek typu im więcej kliknięć tym więcej pieniędzy, tylko realna pomoc tym którzy sami sobie pomóc nie mogą.
Lajkujemy i udostępniamy, niech jak najwięcej ludzi to widzi.
     Dziękuję i pozdrawiam Przemek Schemeck Pasikowski. 
Link do aukcji:
https://www.facebook.com/events/786953521340331/
    Witam serdecznie. tak to jeszcze raz ten Lancer, tym razem w nieco innym charakterze.
    Zrobiony był na prośbę organizacji pt. "Mitsumaniaki dzieciom", wspierającej dziecięce hospicja w całej Polsce, który obecnie jest licytowany. Cała kwota z licytacji będzie przeznaczona na prezenty dla nieuleczalnie chorych dzieciaczków przebywających w hospicjach. W ten sposób spełniamy marzenia tych dzieci, przywracając lub powodując uśmiech na ich twarzach i tu moje pytanie:
    Czy zechcielibyście przyłączyć się do akcji poprzez udostępnienie tego rysunku wraz z linkiem do aukcji które prezentuję poniżej? A może w samej aukcji?
    Aukcja ma zostać zamknięta 14 grudnia i jeśli możecie to proszę szybkie działanie. Im więcej ludzi zobaczy ten wpis, tym więcej osób może zechce wziąć udział w aukcji. Może ty chcesz kupić ten rysunek i wspomóc akcję?
    To nie jest łańcuszek typu im więcej kliknięć tym więcej pieniędzy, tylko realna pomoc tym którzy sami sobie pomóc nie mogą.
    Lajkujemy i udostępniamy, niech jak najwięcej ludzi to widzi.
    Dziękuję i pozdrawiam Przemek Schemeck Pasikowski.
    Link do aukcji:
    https://www.facebook.com/events/786953521340331/
    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Seria-Mistrzowie parkowania – Proponuję rozpocząć serię materiałów pt."Mistrzowie parkowania".

Na co dzień spotykamy się z różnymi sytuacjami w tej dziedzinie.
Niech każdy wstawia co udokumentuje.

Ja znalazłem w Radomiu auta zaparkowane dosłownie na milimetry.

Szerokości !
    Proponuję rozpocząć serię materiałów pt."Mistrzowie parkowania".

    Na co dzień spotykamy się z różnymi sytuacjami w tej dziedzinie.
    Niech każdy wstawia co udokumentuje.

    Ja znalazłem w Radomiu auta zaparkowane dosłownie na milimetry.

    Szerokości !
    12 września 2014, 11:37 przez The_Mechanic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Trzeci film z serii pt. "Motocykliści są niesamowici"
    17 sierpnia 2014, 12:14 przez mbogusz33 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Z trochę innej beczki – Farmtrac 690dt+Pronar PT 608.
    Farmtrac 690dt+Pronar PT 608.
    2 sierpnia 2014, 10:14 przez niciej97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Chrysler Pt Cruiser 2.0 –
    22 lipca 2014, 13:53 przez ~Tomus5903858 | Do ulubionych | Skomentuj
    PT-91 "Twardy" – Polska produkcja.
12-cylindrowy silnik wysokoprężny z doładowaniem S-12U o mocy 850KM (625 kW) przy 2300 obr./min.
Masa 45900 kg.
    Polska produkcja.
    12-cylindrowy silnik wysokoprężny z doładowaniem S-12U o mocy 850KM (625 kW) przy 2300 obr./min.
    Masa 45900 kg.
    15 lipca 2014, 20:45 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Chrysler pt cruiser – I kto powiedział, że cabrio nie jest praktyczne.
    I kto powiedział, że cabrio nie jest praktyczne.
    17 czerwca 2014, 17:35 przez Faraon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mito i mistrz parkowania – Zdjęcie pt. Mam Mito to można mi wszystko. Zdjęcie zrobione pod szpitalem w Grodzisku.
    Zdjęcie pt. Mam Mito to można mi wszystko. Zdjęcie zrobione pod szpitalem w Grodzisku.
    17 czerwca 2014, 14:30 przez 600V (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Radiowozy świata #1 Polska – Zapraszam na nową serię pt. Radiowozy świata. Będę przedstawiał nie tylko zwykłe radiowozy, ale także różne wynalazki jakimi porusza się policja na całym świecie. Dzisiaj przedstawię najczęściej spotykane radiowozy Polskiej Policji.

W 2007 w celu ujednolicenia barw pojazdów Policji w Unii Europejskiej zaczęto zamawiać samochody w kolorze srebrnym. W Polsce wymieniono wysłużone i przestarzałe Polonezy na znacznie nowocześniejsze samochody takich marek jak Kia, Fiat, Mercedes-Benz. Te pojazdy właśnie dzisiaj Wam przedstawię. 

Kia Cee'd- Jeden z najpopularniejszych radiowozów na naszych drogach, poruszają się nim dzielnicowi, policjanci patrolujący ulice czy drogówka. Samochód wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM.

Fiat Ducato- Samochód znacznie przestronniejszy niż wyżej wspomniana Kia, który także służy do patrolowania ulic oraz do zabezpieczania imprez masowych. Niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat silnika i mocy oznakowanego Ducato, jeżeli ktoś wie niech napisze w komentarzach ;).

Mercedes-Benz Sprinter- Największy oznakowany pojazd Polskiej Policji służący do patrolowania ulic, zabezpieczania imprez masowych i demonstracji. Samochód posiada silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 i mocy 156 KM. Tego auta boje się najbardziej ponieważ Policjanci jeżdżący nim bardzo często lubią zatrzymywać na rutynowe kontrole a ich chyba nikt nie lubi ;). 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co napisałem.
    Zapraszam na nową serię pt. Radiowozy świata. Będę przedstawiał nie tylko zwykłe radiowozy, ale także różne wynalazki jakimi porusza się policja na całym świecie. Dzisiaj przedstawię najczęściej spotykane radiowozy Polskiej Policji.

    W 2007 w celu ujednolicenia barw pojazdów Policji w Unii Europejskiej zaczęto zamawiać samochody w kolorze srebrnym. W Polsce wymieniono wysłużone i przestarzałe Polonezy na znacznie nowocześniejsze samochody takich marek jak Kia, Fiat, Mercedes-Benz. Te pojazdy właśnie dzisiaj Wam przedstawię.

    Kia Cee'd- Jeden z najpopularniejszych radiowozów na naszych drogach, poruszają się nim dzielnicowi, policjanci patrolujący ulice czy drogówka. Samochód wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM.

    Fiat Ducato- Samochód znacznie przestronniejszy niż wyżej wspomniana Kia, który także służy do patrolowania ulic oraz do zabezpieczania imprez masowych. Niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat silnika i mocy oznakowanego Ducato, jeżeli ktoś wie niech napisze w komentarzach ;).

    Mercedes-Benz Sprinter- Największy oznakowany pojazd Polskiej Policji służący do patrolowania ulic, zabezpieczania imprez masowych i demonstracji. Samochód posiada silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 i mocy 156 KM. Tego auta boje się najbardziej ponieważ Policjanci jeżdżący nim bardzo często lubią zatrzymywać na rutynowe kontrole a ich chyba nikt nie lubi ;).

    Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co napisałem.
    7 czerwca 2014, 2:36 przez Dudelookout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    policja.pl