Szukaj
Znalazłem 62 takie materiały
Zrobiony był na prośbę organizacji pt. "Mitsumaniaki dzieciom", wspierającej dziecięce hospicja w całej Polsce, który obecnie jest licytowany. Cała kwota z licytacji będzie przeznaczona na prezenty dla nieuleczalnie chorych dzieciaczków przebywających w hospicjach. W ten sposób spełniamy marzenia tych dzieci, przywracając lub powodując uśmiech na ich twarzach i tu moje pytanie:
Czy zechcielibyście przyłączyć się do akcji poprzez udostępnienie tego rysunku wraz z linkiem do aukcji które prezentuję poniżej? A może w samej aukcji?
Aukcja ma zostać zamknięta 14 grudnia i jeśli możecie to proszę szybkie działanie. Im więcej ludzi zobaczy ten wpis, tym więcej osób może zechce wziąć udział w aukcji. Może ty chcesz kupić ten rysunek i wspomóc akcję?
To nie jest łańcuszek typu im więcej kliknięć tym więcej pieniędzy, tylko realna pomoc tym którzy sami sobie pomóc nie mogą.
Lajkujemy i udostępniamy, niech jak najwięcej ludzi to widzi.
Dziękuję i pozdrawiam Przemek Schemeck Pasikowski.
Link do aukcji:
https://www.facebook.com/events/786953521340331/
Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.
Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
W 2007 w celu ujednolicenia barw pojazdów Policji w Unii Europejskiej zaczęto zamawiać samochody w kolorze srebrnym. W Polsce wymieniono wysłużone i przestarzałe Polonezy na znacznie nowocześniejsze samochody takich marek jak Kia, Fiat, Mercedes-Benz. Te pojazdy właśnie dzisiaj Wam przedstawię.
Kia Cee'd- Jeden z najpopularniejszych radiowozów na naszych drogach, poruszają się nim dzielnicowi, policjanci patrolujący ulice czy drogówka. Samochód wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM.
Fiat Ducato- Samochód znacznie przestronniejszy niż wyżej wspomniana Kia, który także służy do patrolowania ulic oraz do zabezpieczania imprez masowych. Niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat silnika i mocy oznakowanego Ducato, jeżeli ktoś wie niech napisze w komentarzach ;).
Mercedes-Benz Sprinter- Największy oznakowany pojazd Polskiej Policji służący do patrolowania ulic, zabezpieczania imprez masowych i demonstracji. Samochód posiada silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 i mocy 156 KM. Tego auta boje się najbardziej ponieważ Policjanci jeżdżący nim bardzo często lubią zatrzymywać na rutynowe kontrole a ich chyba nikt nie lubi ;).
Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co napisałem.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›