Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Ferrari 365 GTB/4 Daytona – Ferrari Daytona, oficjalnie nazwany Ferrari 365 GTB/4 to dwumiejscowy grand tourer produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1968-1973, oraz w latach 1971-1973 w wersji GTS/4. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy na Paris Auto Salon w 1968 roku jako zastępcę modelu 275 GTB/4. Samochód zaprojektował projektant Pininfariny Leonardo Fioravanti, który wcześniej pracował nad stylizacją Ferrari Dino. Wczesne Daytony były wyposażone w stałe reflektory za osłoną ze szkła akrylowego. Nowe amerykańskie przepisy bezpieczeństwa zakazujące używania reflektorów za osłonami zaowocowały wysuwanymi podwójnymi reflektorami w 1971 roku. W przeciwieństwie do ówczesnego Lamborghini Miura z centralnie umieszczonym silnikiem silnik Daytony umieszczono z przodu, a samochód posiadał napęd na tył. Silnik Daytony to 4,4-litrowe V12 wytwarzające moc maksymalną 352 KM i moment obrotowy 431 Nm, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 280 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Łącznie powstało 1284 egzemplarzy 365 GTB/4 oraz 122 egzemplarze 365 GTS/4.
    Ferrari Daytona, oficjalnie nazwany Ferrari 365 GTB/4 to dwumiejscowy grand tourer produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1968-1973, oraz w latach 1971-1973 w wersji GTS/4. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy na Paris Auto Salon w 1968 roku jako zastępcę modelu 275 GTB/4. Samochód zaprojektował projektant Pininfariny Leonardo Fioravanti, który wcześniej pracował nad stylizacją Ferrari Dino. Wczesne Daytony były wyposażone w stałe reflektory za osłoną ze szkła akrylowego. Nowe amerykańskie przepisy bezpieczeństwa zakazujące używania reflektorów za osłonami zaowocowały wysuwanymi podwójnymi reflektorami w 1971 roku. W przeciwieństwie do ówczesnego Lamborghini Miura z centralnie umieszczonym silnikiem silnik Daytony umieszczono z przodu, a samochód posiadał napęd na tył. Silnik Daytony to 4,4-litrowe V12 wytwarzające moc maksymalną 352 KM i moment obrotowy 431 Nm, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 280 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,4 sekundy. Łącznie powstało 1284 egzemplarzy 365 GTB/4 oraz 122 egzemplarze 365 GTS/4.
    5 maja 2022, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W czwartek 14 kwietnia, w Sierczy (powiat wielicki), 21-letni kierujący pojazdem marki BMW jadąc z pasażerem, wjechał na drogę w tzw. „strefie ruchu” przebiegającą obok stacji benzynowej. Popisując się przed pasażerem, wprowadził swój pojazd w poślizg, wykonując drift, który jednak musiał zakończyć … przed maską oznakowanego radiowozu. Policjanci grupy SPEED z Sekcji Kontroli Ruchu Drogowego KWP w Krakowie zatrzymali kierującego i za stworzenie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym nałożyli na niego mandat w wysokości 5000 zł oraz 6 punktów karnych. Ponadto za niewłaściwy stan techniczny bmw został mu zatrzymany dowód rejestracyjny.
    Warto podkreślić, że stacja paliw nie jest miejscem odpowiednim do tego typu zachowań (na stacji i obok na chodniku w tym czasie znajdowały się osoby postronne). Nadto, znajdująca się tam „strefa ruchu” oznacza, że w tym miejscu obwiązują wszystkie przepisy porządkowe kodeksu drogowego.
    Lamborghini Urus ST-X – Produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2018 roku. W połowie 2017 roku Lamborghini ogłosiło, że prace konstrukcyjne nad seryjnym Urusem i samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany pod koniec tego samego roku. Ostatecznie, samochód oficjalnie przedstawiono 4 grudnia 2017 roku podczas prezentacji w Sant’Agata Bolognese we Włoszech w siedzibie producenta. Urus ST-X to wyścigowa, nie dopuszczona do ruchu ulicznego odmiana standardowego Urusa, zbudowana przez dywizję Lamborghini Squadra Corse. Koncept został zaprezentowany w 2018 roku.  Zaprojektowany, aby spełniać przepisy FIA, produkcyjny ST-X jest wyposażony w pełną klatkę bezpieczeństwa, system przeciwpożarowy i zbiornik paliwa FT3. Samochód posiada 4-litrowy silnik V8 Twin-Turbo o mocy 641 KM.
    Produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2018 roku. W połowie 2017 roku Lamborghini ogłosiło, że prace konstrukcyjne nad seryjnym Urusem i samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany pod koniec tego samego roku. Ostatecznie, samochód oficjalnie przedstawiono 4 grudnia 2017 roku podczas prezentacji w Sant’Agata Bolognese we Włoszech w siedzibie producenta. Urus ST-X to wyścigowa, nie dopuszczona do ruchu ulicznego odmiana standardowego Urusa, zbudowana przez dywizję Lamborghini Squadra Corse. Koncept został zaprezentowany w 2018 roku. Zaprojektowany, aby spełniać przepisy FIA, produkcyjny ST-X jest wyposażony w pełną klatkę bezpieczeństwa, system przeciwpożarowy i zbiornik paliwa FT3. Samochód posiada 4-litrowy silnik V8 Twin-Turbo o mocy 641 KM.
    Zdecydowana większość z ponad pół miliona kierowców, którzy w ciągu niespełna dwóch tygodni od otwarcia przejechali przez tunel w ciągu Południowej Obwodnicy Warszawy, zachowuje się zgodnie z przepisami. Niestety, zdarzają się też wyjątkowo nieodpowiedzialni, którzy narażają na niebezpieczeństwo innych użytkowników najdłuższego w Polsce tunelu.

    Ich poczynania rejestrują kamery systemu zarządzania tunelem. Obraz ze 134 kamer wyświetlany jest na monitorach Centrum Zarządzania Tunelem (CZT), które pracuje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, a także zapisywany jest przez system monitoringu. Każde zatrzymanie pojazdu czy też pojawienie się pieszego wzbudza alarm systemu. W określonych sytuacjach uruchamiany jest też system wentylacyjny tunelu.

    Już pierwszej nocy po oddaniu tunelu do ruchu kamery zarejestrowały sesję zdjęciową z udziałem trzech pojazdów. Dzień później rozmowy na pasie awaryjnym, a w okresie świątecznym kolejnych kilka niebezpiecznych zdarzeń. Od zatrzymania pojazdu tuż przed wyjazdem z tunelu, przez postój za sprawą potrzeby fizjologicznej dziecka czy też nocną zorganizowaną akcję z zablokowaniem wjazdu od strony Wilanowa, by zrobić sesję zdjęciową wewnątrz tunelu. Wszystkich nieodpowiedzialnych kierowców i ich pasażerów przebił jednak ten, który wysiadł z pojazdu, by spróbować stanąć na głowie na jednym z pasów ruchu drogi ekspresowej.

    Kierowcy powinni pamiętać, że przepisy ustawy Prawo o ruchu drogowym jasno mówią o zakazie zatrzymania pojazdu w tunelu. Filmy oraz zdjęcia dokumentujące naruszenie prawa będziemy przekazywać Policji.

    Użytkowniku, obejrzyj film i zastanów się nad ewentualnymi skutkami takich zachowań. To zagrożenie dla uczestników ruchu i ciebie samego!
    4 stycznia 2022, 11:42 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Bandyta z kamerką

    Dnia 28.12.2021 monitoring zarejestrował moment wypadku. Ulica Jana Pawła w Gryfinie. Za kierownicą audi siedział osiemnastolatek, który od niedawna miał prawo jazdy... Po prostu pędził nie zważając na znaki, na inne pojazdy, na przepisy ruchu drogowego. Poszkodowani zostali zabrani helikopterem LPR. Nie można tego zdarzenia nazwać inaczej jak tylko: bezmyślna głupota sprawcy. Oczywiście świeżo zdobyte prawo jazdy zostały młodemu kierowcy zatrzymane.
    29 grudnia 2021, 16:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    16 września 2021, 12:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NASCAR choć w Europie jest egzotyczny, okazuje się być niezwykłym motorsportem. Zaawansowana technika, walka między kierowcami na milimetry przy niewiarygodnych prędkościach a przy tym... zaskakujące przepisy.
    28 sierpnia 2021, 11:34 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo przepisy są nie dla niego. Tak, nie wytrzymałem i parę słów w kierunku dzbanka padło.
    25 lipca 2021, 2:40 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wyprzedzanie kierowcy ciężarówki na krajowej "ósemce" niemal zakończyło się tragedią. 59-latek lekceważąc przepisy ruchu zmusił innych kierowców do hamowania i zjeżdżania na pobocze. Brawurową jazdę obywatelowi Litwy przerwali policjanci ze Speedu, którzy nagrali niebezpieczny manewr kierowcy mercedesa. Policjanci, za stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym, zatrzymali mu prawo jazdy.

    Do zdarzenia doszło w sobotni poranek na krajowej "ósemce" w rejonie Kamienia. Policjanci z podlaskiej grupy Speed w pewnym momencie zauważyli jak litewski kierowca tira wyprzedza kolumnę pojazdów. Zlekceważył on zakaz wyprzedzał dla samochodów ciężarowych, który obowiązywał na tym odcinku drogi. Pomimo tego, że kierowca widział nadjeżdżające z naprzeciwka auta nie zakończył tego manewru i zmusił jadących kierowców do hamowania. O mały włos nie doprowadził do zderzenia z jadącym w przeciwnym kierunku samochodem. Tylko czujność kierowcy renault, który zjechał na pobocze, zapobiegła tragedii. Tę brawurową jazdę zarejestrowała kamera nieoznakowanego radiowozu policjantów "drogówki". Chwilę później 59-letni kierowca mercedesa został zatrzymany. Okazało się, że wiezie akcesoria meblowe i nie ma prawa o tej porze jechać samochodem ciężarowym, bo w sobotę od 8 obowiązuje zakaz poruszania się tej kategorii pojazdów. Tłumaczył policjantom, że śpieszył się do domu. Za stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym policjanci zatrzymali mężczyźnie prawo jazdy. O dalszym losie mężczyzny zdecydował sąd.

    posiadasz film lub zdjęcie które chcesz udostępnić?
    Wyślij go do nas:
    19asz88@gmail.com
    lub przez konto na FB:
    www.facebook.com/AutemSzanujeZasady
    Również możesz wrzucić go na https://wetransfer.com
    (nie potrzeba tam zakładać konta) i podesłać do nas link.
    Dysk google też sobie poradzi z materiałem który chcecie wysłać.
    Za każde zaangażowanie bardzo mocno dziękujemy. ASz

    -Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-

    #AutemSzanujeZasady
    #ASz
    www.youtube.com/AutemSzanujeZasady
    14 lipca 2021, 16:15 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AutemSzanujeZasady