Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 159 takich materiałów
    Włosi nie przebierają w środkach – Szczególnie jeśli chodzi o kierowców pod wpływem środków odurzających i przekraczających nadmiernie prędkość. Dla mnie te przepisy mogłyby obowiązywać w Polsce, a jakie jest Wasze zdanie?
    Szczególnie jeśli chodzi o kierowców pod wpływem środków odurzających i przekraczających nadmiernie prędkość. Dla mnie te przepisy mogłyby obowiązywać w Polsce, a jakie jest Wasze zdanie?
    Zobacz za jakie przeróbki możesz stracić dowód rejestracyjny
    2 marca 2016, 19:34 przez pojechani (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Pojechani.tv

    Ja się ku..wa pytam... gdzie jest STRAŻ MIEJSKA – Auto należy do księdza... ale czy ich prawo i przepisy nie obowiązują?
Tczew
    Auto należy do księdza... ale czy ich prawo i przepisy nie obowiązują?
    Tczew
    Bernie zaczyna myśleć ! – „Nie możemy zapominać, że działamy w biznesie rozrywkowym, więc powinniśmy mieć takie przepisy, jakich chcą kibice. Powinniśmy spytać ludzi, co im nie podoba się w Formule 1 i co im się podobało kiedyś. Trzeba podrzeć przepisy na strzępy, zebrać kilka kompetentnych osób i napisać regulamin od nowa”.
Jednym z postulatów władcy F1 jest ograniczenie technologii i zwiększenie roli kierowców. Mówi: „To są mistrzostwa inżynierów. Nie twierdzę, że Lewis [Hamilton] nie jest świetnym kierowcą, ale dostaje dużą pomoc. Chciałbym go zobaczyć w samochodzie GP2, z kierowcami GP2. Nie twierdzę, że nie wygrałby, ale byłoby ciekawie”.
Wtóruje mu Max Mosley, jego dawny sojusznik i były prezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej: „To ma być podwójna konkurencja: ludzi i maszyn. Jednak moim zdaniem jeśli strona inżynieryjna zaczyna brać górę nad czynnikiem ludzkim, to F1 traci swoją istotną część”.
    „Nie możemy zapominać, że działamy w biznesie rozrywkowym, więc powinniśmy mieć takie przepisy, jakich chcą kibice. Powinniśmy spytać ludzi, co im nie podoba się w Formule 1 i co im się podobało kiedyś. Trzeba podrzeć przepisy na strzępy, zebrać kilka kompetentnych osób i napisać regulamin od nowa”.
    Jednym z postulatów władcy F1 jest ograniczenie technologii i zwiększenie roli kierowców. Mówi: „To są mistrzostwa inżynierów. Nie twierdzę, że Lewis [Hamilton] nie jest świetnym kierowcą, ale dostaje dużą pomoc. Chciałbym go zobaczyć w samochodzie GP2, z kierowcami GP2. Nie twierdzę, że nie wygrałby, ale byłoby ciekawie”.
    Wtóruje mu Max Mosley, jego dawny sojusznik i były prezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej: „To ma być podwójna konkurencja: ludzi i maszyn. Jednak moim zdaniem jeśli strona inżynieryjna zaczyna brać górę nad czynnikiem ludzkim, to F1 traci swoją istotną część”.
    19 października 2015, 20:00 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Strefa Wyścigów Allianz

    Chyba złamał wszystkie możliwe przepisy na tym odcinku drogi.
    19 sierpnia 2015, 21:48 przez nofun29b (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ciekawostka z Onetu - jak jeździć po rondzie – Prawie 3800 komentarzy i praktycznie NIKT nie wie, jak poprawnie jeździć po rondzie. Dramat.
Link do źródła i filmu, od którego się zadyma zaczęła, w źródle.
    Prawie 3800 komentarzy i praktycznie NIKT nie wie, jak poprawnie jeździć po rondzie. Dramat.
    Link do źródła i filmu, od którego się zadyma zaczęła, w źródle.
    Nowy taryfikator mandatów - mandaty zależne od przeciętnego wynagrodzenia – Uchwalona przez Sejm nowelizacja zakłada, że kary dla kierowców będą naliczane w powiązaniu z ogłaszanym przez GUS przeciętnym wynagrodzeniem w gospodarce narodowej za poprzedni rok (niedawno było to 3,8 tys. zł brutto).
    Uchwalona przez Sejm nowelizacja zakłada, że kary dla kierowców będą naliczane w powiązaniu z ogłaszanym przez GUS przeciętnym wynagrodzeniem w gospodarce narodowej za poprzedni rok (niedawno było to 3,8 tys. zł brutto).
    Warszawa M20 – W wersji specjalnej, służąca kiedyś jako drezyna. Mogła osiągnąć prędkość do 135km/h, jednak przepisy PKP ograniczały jej prędkość do 80 km/h.
    W wersji specjalnej, służąca kiedyś jako drezyna. Mogła osiągnąć prędkość do 135km/h, jednak przepisy PKP ograniczały jej prędkość do 80 km/h.