Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 52 takie materiały
    Kanał yt Cars Evolution opracował przekrój historyczny BMW M5, począwszy od 1985 roku, kiedy powstała pierwsza edycja eMki.
    26 grudnia 2017, 12:37 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    28 grudnia 2014, 18:31 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5-cylindrowy silnik Hondy - G25A – W latach 1989-1998, Honda produkowała 5-cylindrowe silniki oraz sprzedawała z nimi samochody takie jak Inspire, Vigor czy Saber. Modele te nigdy nie były sprzedawane w Europie, Amerykanie mieli je dostępne wyłącznie jako Acura Vigor i TL, natomiast zdecydowana większość modeli była na rynek Japoński. Dzisiaj te silniki i samochody, są już białymi krukami oraz rarytasami. Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej, reszta informacji, zdjęć i filmów, dostępna jest po kliknięciu w adres poniżej.
    W latach 1989-1998, Honda produkowała 5-cylindrowe silniki oraz sprzedawała z nimi samochody takie jak Inspire, Vigor czy Saber. Modele te nigdy nie były sprzedawane w Europie, Amerykanie mieli je dostępne wyłącznie jako Acura Vigor i TL, natomiast zdecydowana większość modeli była na rynek Japoński. Dzisiaj te silniki i samochody, są już białymi krukami oraz rarytasami. Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej, reszta informacji, zdjęć i filmów, dostępna jest po kliknięciu w adres poniżej.
    Koenigsegg zdecydowanie plasuje się w ścisłej czołówce motoryzacyjnego świata. Niewielki szwedzki producent zawojował rynek supersamochodów. Każdy ich projekt jest bezkompromisową maszyną stworzoną do ekstremalnie szybkiej jazdy. W ramach docenienia tej swoistej konsekwencji działania stworzono kompilację zawierającą pełen przekrój modelowy potworów z północy.

    Film powstał dzięki pracy Youtubera o nicku Shmee150, który zajmuje się tropieniem egzotyków. Stworzył on festiwal budzenia bestii, ich wyczynów na torach i drogach publicznych. Zobaczycie tu zarówno pierwsze konstrukcje jak CCX czy CCR, ale też świeższą Agerę R oraz królewskie One:1.
    5 września 2014, 16:19 przez tomeczek1428 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    adrenalinemotosport

    Audi wprowadzi do swoich samochodów sieć o napięciu 48V – Przy obecnym stanie techniki, sieci pokładowe o napięciu 12 woltów osiągnęły kres swych możliwości. Generalnie, zwłaszcza w niskich temperaturach, tzw. odbiorniki statyczne całkowicie zużywają prąd generowany przez obecnie stosowane alternatory o mocy do trzech kW. Dla nowych, dynamicznych odbiorników, takich jak np. napędzana elektrycznie sprężarka wysokiej mocy, pojemność akumulatora jest niewystarczająca.

Rozwiązaniem jest druga, częściowa sieć pokładowa o napięciu 48V, która uzupełnia sieć o napięciu 12V. Wyższe napięcie sprawia, że przewody mogą mieć mniejszy przekrój, co z kolei wpływa na obniżenie ciężaru okablowania oraz strat wynikających z przepływu. Sieć 48V wykorzystuje nowe techniki magazynowania energii elektrycznej i dostarcza znacznie więcej prądu niż sieć 12V z ogniwami ołowiowymi. W ten sposób można zmniejszyć emisję dwutlenku węgla na kilometr nawet o dziesięć gramów, co odpowiada ilości 0,4 litra paliwa na 100 kilometrów.
    Przy obecnym stanie techniki, sieci pokładowe o napięciu 12 woltów osiągnęły kres swych możliwości. Generalnie, zwłaszcza w niskich temperaturach, tzw. odbiorniki statyczne całkowicie zużywają prąd generowany przez obecnie stosowane alternatory o mocy do trzech kW. Dla nowych, dynamicznych odbiorników, takich jak np. napędzana elektrycznie sprężarka wysokiej mocy, pojemność akumulatora jest niewystarczająca.

    Rozwiązaniem jest druga, częściowa sieć pokładowa o napięciu 48V, która uzupełnia sieć o napięciu 12V. Wyższe napięcie sprawia, że przewody mogą mieć mniejszy przekrój, co z kolei wpływa na obniżenie ciężaru okablowania oraz strat wynikających z przepływu. Sieć 48V wykorzystuje nowe techniki magazynowania energii elektrycznej i dostarcza znacznie więcej prądu niż sieć 12V z ogniwami ołowiowymi. W ten sposób można zmniejszyć emisję dwutlenku węgla na kilometr nawet o dziesięć gramów, co odpowiada ilości 0,4 litra paliwa na 100 kilometrów.