Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    Taka prosta droga ... – Ale te drzewa.
    Ale te drzewa.
    WFM 125 – "Polski motocykl produkowany przez Warszawską Fabrykę Motocykli. Wyróżniał się prostą i tanią konstrukcją. Odporny na ciężkie warunki eksploatacji i łatwy do samodzielnej naprawy. Doskonale sprawdzał się w warunkach wiejskich na polnych drogach, często przeciążany."
    "Polski motocykl produkowany przez Warszawską Fabrykę Motocykli. Wyróżniał się prostą i tanią konstrukcją. Odporny na ciężkie warunki eksploatacji i łatwy do samodzielnej naprawy. Doskonale sprawdzał się w warunkach wiejskich na polnych drogach, często przeciążany."
    Koenigsegg CCX – Koenigsegg CCX – jeden z najszybszych na świecie supersamochodów, produkowany od 2006 roku przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg (stąd 'X' w nazwie, oznaczające rzymskie '10'). Celów powstania CCX było jednak więcej - szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. I choć nie zmieniła się moc silnika (806 KM), to zwiększyła się jego prędkość maksymalna (394 km/h) oraz przyśpieszenie 0-100 km/h (z 3,8 do 3,4 s.). 7 maja 2006 roku kierowca Top Gear - The Stig testował CCX na torze Top Gear. Spodziewano się bezsprzecznego rekordu, jednak czas uzyskany przez CCX okazał się gorszy od kilku, teoretycznie słabszych, modeli na liście (1.20.4 s). Przy drugiej próbie, z bardziej agresywnymi ustawieniami, na zakręcie kończącym długą prostą, CCX wypadł z toru. Jako przyczynę określano przede wszystkim aerodynamikę stworzoną pod prędkość samochodu, natomiast niespełniającą swej roli na torze. W 3 tygodnie później Koenigsegg przysłał model ze zmodernizowanym tylnym spoilerem. Czas 1.17.6 s. okazał się najlepszym (w chwili ukończenia wyścigu) na liście Top Gear.
    Koenigsegg CCX – jeden z najszybszych na świecie supersamochodów, produkowany od 2006 roku przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg (stąd 'X' w nazwie, oznaczające rzymskie '10'). Celów powstania CCX było jednak więcej - szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. I choć nie zmieniła się moc silnika (806 KM), to zwiększyła się jego prędkość maksymalna (394 km/h) oraz przyśpieszenie 0-100 km/h (z 3,8 do 3,4 s.). 7 maja 2006 roku kierowca Top Gear - The Stig testował CCX na torze Top Gear. Spodziewano się bezsprzecznego rekordu, jednak czas uzyskany przez CCX okazał się gorszy od kilku, teoretycznie słabszych, modeli na liście (1.20.4 s). Przy drugiej próbie, z bardziej agresywnymi ustawieniami, na zakręcie kończącym długą prostą, CCX wypadł z toru. Jako przyczynę określano przede wszystkim aerodynamikę stworzoną pod prędkość samochodu, natomiast niespełniającą swej roli na torze. W 3 tygodnie później Koenigsegg przysłał model ze zmodernizowanym tylnym spoilerem. Czas 1.17.6 s. okazał się najlepszym (w chwili ukończenia wyścigu) na liście Top Gear.
    Civic z Polski – Silnik B18C+ 
skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku. 
Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

Moc: 227,8 KM
NM: 220
    Silnik B18C+
    skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
    nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku.
    Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
    hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
    Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

    Moc: 227,8 KM
    NM: 220
    BMW E30 czyli piękno tkwi w prostocie – Właśnie za te proste kształty i prostą budowę kocham te auta.
    Właśnie za te proste kształty i prostą budowę kocham te auta.
    17 października 2014, 14:03 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Ostatnia prosta –
    6 października 2014, 19:23 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Sobotnie kwalifikacje przed wyścigiem. Najdłuższa prosta na torze Spa zaraz za zakrętem Eau Rouge i przed Les Combes , prędkości rzędu 310-320km/h, Ta fala uderzeniowa dzwięku, ten klimat... Magia...(sorrki za język znajomka ale było podniecenie).
    25 września 2014, 0:15 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Rx 8 i znana prosta we Wrocku –
    8 września 2014, 0:32 przez martin0258cz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Taka prosta –
    12 sierpnia 2014, 8:53 przez ToJaKijanka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)