Szukaj
Znalazłem 17 takich materiałów

Dwu litrowy bokser generuje moc 600 KM, do tego wyrzucono wszystko co zbędne ze środka i wstawiono tam klatkę bezpieczeństwa. Zadbano także o mocną poprawę aerodynamiki, montując pokaźnych rozmiarów spojler oraz dyfuzor.
W czasie przejazdu najwyższa zmierzona prędkość wyniosłą 290 km/h.

Moc silnika K20Z4 to 250 koni mechanicznych. Porting głowicy, wypolerowane kanały dolotowe, powiększona przepustnica. Ostre wałki, tłoki, korbowody i wał korbowy Spoon. Lekki zamach, sprzęgło i szpera 1.5 Spoon. Regulowane sportowe zawieszenie, 4ro tłoczkowe zaciski i wydech Spoon N1. Felgi przednie Volk Racing RE30 17x8, tylne Prodrive GC-010G 17x8. Opony Bridgestone Potenza RE-11 225/45 przód i tył. Maska z włókna węglowego oraz lusterka Spoon, dach carbon look. W środku pełne wnętrze, jedyne zmiany to lekkie kevlarowe fotele kubełkowe Spoon z 4ro punktowymi pasami Takata dla kierowcy oraz sportowa kierownica Spoon. Tytanowa gałka zmiany biegów fabrycznie montowana w wersji Type R. Ten Civic brał udział w touge battle z Seeker FD2R który przegrał. Podejrzewam że tylko przez różnicę w oponach. W FN2 z przodu były opony Potenza RE-11 245/40/17. Seeker miał semi slicki Kumho V700 265/35/18 z przodu zaś tylne to 225/40/18.

Przyczyny? zbyt słabi kierowcy zatrudnieni przez zespół fabryczny (poza Atkinsonem), oraz wycofanie wsparcia BMW już w drugim (pierwszym pełnym) sezonie.

Pierwsza generacja maszyny która wygrywała zarówno w Grupie A jak i N i do tej pory można ją spotkać w różnych krajowych choć głównie amatorskich seriach rajdowych.
Nie podaję w opisie jakie wersje są na zdjeciach bo zbyt wiele ich było i łatwo byłoby mi o pomyłkę, najciekawsze cywilne to: Type RA, 22B STI, P1 Prodrive, GT, na ich bazie powstało mnóstwo wyczynowych pocisków.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »