Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    14 sierpnia 2022, 20:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen CX GTi Turbo 2 – Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    10 kwietnia 2022, 19:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus GS450h test - prezentuje dzisiaj mocną limuzynę i pokazuję, że oprócz Porsche 918, LaFerrari i McLarena P1 są fajne hybrydy. 5,9s do 100 km/h, moc 345 KM+RWD i dźwięk wolnossącego 3,5-litorowego V6 naprawdę można się zakochać. Do tego testowy Lexus GS450h był skonfigurowany w najbogatszej wersji Prestige, sami zobaczcie.

    Lexus GS450h test drive: youtu.be/d6JRYiRNRWA

    Lexus GS200t prezentacja: youtu.be/59c5Pk1YADQ


    Śledź mnie:
    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    18 czerwca 2016, 19:37 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    Citroen CX 25 Prestige – Citroen CX Prestige z 1986 roku to szczególna wersja komfortowej francuskiej limuzyny, z rozstawem osi przedłużonym o całe 25 centymetrów. W Europie te samochody pełniły najczęściej funkcje dyplomatyczne i tak też zostały zapamiętane. Egzemplarz zwraca uwagę doskonałą prezencją, w tym świetnie zachowanym wnętrzem, luksusowo tapicerowanym pikowaną skórą.
    Citroen CX Prestige z 1986 roku to szczególna wersja komfortowej francuskiej limuzyny, z rozstawem osi przedłużonym o całe 25 centymetrów. W Europie te samochody pełniły najczęściej funkcje dyplomatyczne i tak też zostały zapamiętane. Egzemplarz zwraca uwagę doskonałą prezencją, w tym świetnie zachowanym wnętrzem, luksusowo tapicerowanym pikowaną skórą.
    Ciekawy Citroën – Mam dla Was ciekawy model Citroëna przyłapany przed marketem, jest to model CX 25 Prestige. Autko posiada najprawdopodobniej silnik o pojemności 2.5l i ma moc 138KM. Egzemplarz na zdjęciu jest w znakomitym stanie, mam nadzieję, że właściciel nie ma nic przeciwko umieszczeniu tu Jego oczka w głowie.
    Mam dla Was ciekawy model Citroëna przyłapany przed marketem, jest to model CX 25 Prestige. Autko posiada najprawdopodobniej silnik o pojemności 2.5l i ma moc 138KM. Egzemplarz na zdjęciu jest w znakomitym stanie, mam nadzieję, że właściciel nie ma nic przeciwko umieszczeniu tu Jego oczka w głowie.
    Klasyki górą – Piękny Citroen CX 25 Prestige z silnikiem benzynowym napotkany w Gdańsku. Szkoda, że tak mało ich już.
    Piękny Citroen CX 25 Prestige z silnikiem benzynowym napotkany w Gdańsku. Szkoda, że tak mało ich już.
    16 lipca 2013, 1:36 przez ~andi4321 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Klasyk – Citroen CX Prestige
    Citroen CX Prestige
    8 maja 2013, 0:58 przez PanFrync (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroën CX - Charseria samochodów wyjątkowych – Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania. 

Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania.

    Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
    Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

    W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

    Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    29 stycznia 2013, 14:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1