Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 88 takich materiałów
    Maleństwo – Ford Mustang 2011 r.
Format A3, auto-ołówki, goździk-kredki.
Na podstawie zdjęcia:
www.facebook.com/cuoreFM
    Ford Mustang 2011 r.
    Format A3, auto-ołówki, goździk-kredki.
    Na podstawie zdjęcia:
    www.facebook.com/cuoreFM
    9 września 2015, 18:58 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.com/EmilkaArt

    Legend – Honda Legend II to auto segmentu luksusowych samochodów klasy premium, wprowadzone do produkcji w październiku 1990 roku. Oferowano je w dwóch wersjach nadwozia: sedan i coupé. Legend II miał konkurować z takimi samochodami, jak Audi 100 czy Mercedes klasy W124. Honda najwyższej klasy występowała w dwóch wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowa limuzyna oraz w ekskluzywnej wersji coupé o nieco mniejszych wymiarach zewnętrznych i rozstawie osi. W latach 1994-1998 auto było również produkowane w Korei Południowej pod nazwą Daewoo Arcadia.

Przez cały okres produkcji auto dostępne było z jednym silnikiem benzynowym w dwóch wersjach. Była to widlasta sześciocylindrowa jednostka 3,2 l. Słabszy motor rozwijał moc 205 KM, mocniejszy - 230 KM. Obydwa silniki zapewniają tej masywnej limuzynie zadowalające osiągi. Słabsza odmiana pozwala rozpędzić to dwutonowe auto od 0 do 100 km/h w 8,1 s, prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Jednostki te charakteryzują się dość niskim zużyciem paliwa. Na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym Legend II potrzebuje jedynie około 10 l paliwa.
    Honda Legend II to auto segmentu luksusowych samochodów klasy premium, wprowadzone do produkcji w październiku 1990 roku. Oferowano je w dwóch wersjach nadwozia: sedan i coupé. Legend II miał konkurować z takimi samochodami, jak Audi 100 czy Mercedes klasy W124. Honda najwyższej klasy występowała w dwóch wersjach nadwozia: jako czterodrzwiowa limuzyna oraz w ekskluzywnej wersji coupé o nieco mniejszych wymiarach zewnętrznych i rozstawie osi. W latach 1994-1998 auto było również produkowane w Korei Południowej pod nazwą Daewoo Arcadia.

    Przez cały okres produkcji auto dostępne było z jednym silnikiem benzynowym w dwóch wersjach. Była to widlasta sześciocylindrowa jednostka 3,2 l. Słabszy motor rozwijał moc 205 KM, mocniejszy - 230 KM. Obydwa silniki zapewniają tej masywnej limuzynie zadowalające osiągi. Słabsza odmiana pozwala rozpędzić to dwutonowe auto od 0 do 100 km/h w 8,1 s, prędkość maksymalna wynosi 221 km/h. Jednostki te charakteryzują się dość niskim zużyciem paliwa. Na przejechanie 100 km w cyklu mieszanym Legend II potrzebuje jedynie około 10 l paliwa.
    7 lutego 2015, 13:40 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Renault premium 460 – Moja Magnumka przypadła wam do gustu więc chciałbym wam zaprezentować samochód z drugiej firmy, w której również pracuję.
    Moja Magnumka przypadła wam do gustu więc chciałbym wam zaprezentować samochód z drugiej firmy, w której również pracuję.
    14 września 2014, 21:19 przez Procent (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Targi Lipsk 2014 marzenie S-klasy – Posiedzieć w aucie swoich marzeń? Wrażenie jest bezcenne. Mercedes S-klasa Premium. Cena przerasta niejednego człowieka.
Targi w Lipsku pozwalają na częściowe spełnienia marzeń!
    Posiedzieć w aucie swoich marzeń? Wrażenie jest bezcenne. Mercedes S-klasa Premium. Cena przerasta niejednego człowieka.
    Targi w Lipsku pozwalają na częściowe spełnienia marzeń!
    4 czerwca 2014, 12:04 przez heyyyy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Renault Premium – Duże też są piękne i mocne.
    Duże też są piękne i mocne.
    6 kwietnia 2014, 10:55 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Infiniti Q50 Eau Rouge. Znamy źródło jego mocy. – Będzie to silnik ze świetnie znanego mnie i wam Nissana GTR R35 czyli 3,8 V6 z twoma turbinami w układzie Twin.
~~
Infiniti pokazało w Genewie model Q50 Eau Rouge, który chowa pod maską… silnik z GT-Ra. Jest to konkretnie 3,8 l motor V6 z podwójnym turbodoładowaniem. Luksusowy sedan generuje 568 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a to oznacza, że auto przyspiesza do setki w mniej niż 4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h.

Nie wiadomo czy Infiniti Q50 Eau Rouge wejdzie do seryjnej produkcji, ale producent pozostawia otwarte drzwi. Ponoć Japończykom zależy na podkreśleniu determinacji, angażując się w bardzo szybkie samochody segmentu premium.
    Będzie to silnik ze świetnie znanego mnie i wam Nissana GTR R35 czyli 3,8 V6 z twoma turbinami w układzie Twin.
    ~~
    Infiniti pokazało w Genewie model Q50 Eau Rouge, który chowa pod maską… silnik z GT-Ra. Jest to konkretnie 3,8 l motor V6 z podwójnym turbodoładowaniem. Luksusowy sedan generuje 568 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a to oznacza, że auto przyspiesza do setki w mniej niż 4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h.

    Nie wiadomo czy Infiniti Q50 Eau Rouge wejdzie do seryjnej produkcji, ale producent pozostawia otwarte drzwi. Ponoć Japończykom zależy na podkreśleniu determinacji, angażując się w bardzo szybkie samochody segmentu premium.
    4 marca 2014, 23:03 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    John Deere – 7530 Premium
Moja maszyna w pracy
Klima, radio z cd, navi to standard w takich maszynach.
Lecz najważniejsze jest pod maską - ponad 200KM
    7530 Premium
    Moja maszyna w pracy
    Klima, radio z cd, navi to standard w takich maszynach.
    Lecz najważniejsze jest pod maską - ponad 200KM
    16 lutego 2014, 13:39 przez desire (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Czemu nie. Film pokazuje działanie instalacji LPG przeznaczonej do samochodów zasilanych ON. Na warsztat poszedł Renault Master 2.5 DCI 150. Ciekawa konstrukcja jednak opłacalna główne w transporcie i u użytkowników pokonujących wiele kilometrów. Czy to ma sens? Spotkałem na stacji paliw kierowcę który gazem tankował swoje Renault Premium. Chwalił to rozwiązanie, był z niego bardzo zadowolony. Ocenę zostawiam Wam drodzy motomaniacy.
    15 lutego 2014, 19:50 przez brojek_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)