Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Historia przyszłości – Jakiś czas temu wstawiłem filmik "promujący". Teraz czas zejść ze stopnia zachwytu i napisać co jest realnie.
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem. 
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi. 
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy.  Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
    Jakiś czas temu wstawiłem filmik "promujący". Teraz czas zejść ze stopnia zachwytu i napisać co jest realnie.
    Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
    Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
    nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
    Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
    Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
    27 grudnia 2015, 2:45 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne!

    Polonez polerka 100% –
    6 grudnia 2015, 19:56 przez lukasz31 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wlasne

    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Kolejny przezroczysty samochód – Taka tam półgodzinna polerka. Nawet nie wiedziałem, że aż tak fajnie lakier może wyglądać. Listwy krzywe - wiem. Lakiernik w 2006 tak przykleił i tak zostało.
    Taka tam półgodzinna polerka. Nawet nie wiedziałem, że aż tak fajnie lakier może wyglądać. Listwy krzywe - wiem. Lakiernik w 2006 tak przykleił i tak zostało.
    1 sierpnia 2015, 22:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf – Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach. 

Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł  na razie to tyle.
    Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach.

    Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł na razie to tyle.
    Wyciągnięty z krzaków – Tak wyglądał kiedyś, jeździł po lesie. Tak wygląda teraz, przed polerką, po swapie. A jak wygląda skończony dowiecie się wkrótce.
    Tak wyglądał kiedyś, jeździł po lesie. Tak wygląda teraz, przed polerką, po swapie. A jak wygląda skończony dowiecie się wkrótce.
    9 lipca 2015, 0:23 przez Pavellos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mój aparat

    Civic EF – Stara Honda mówili, że brzydka, po co Ci to... 
Wpadł gwint, szeroka stal, polerka budy, wydech i poszerzenia od s13.
Do tego mnóstwo detali i nadkole z przodu w "karbonie".
I jakoś teraz już nie mówią że stara i brzydka - dziwne...
    Stara Honda mówili, że brzydka, po co Ci to...
    Wpadł gwint, szeroka stal, polerka budy, wydech i poszerzenia od s13.
    Do tego mnóstwo detali i nadkole z przodu w "karbonie".
    I jakoś teraz już nie mówią że stara i brzydka - dziwne...
    1 lipca 2015, 20:58 przez ~mattiVti | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    zbiory własne

    Efekt polerki lamp w BMW – Mimo że jest pełnia lata, warto pamiętać o stanie swoich lamp.
    Mimo że jest pełnia lata, warto pamiętać o stanie swoich lamp.
    Compi – Trochę pracy i nie do poznania. Półmetek już za mną.

Dodatkowo, polerka robi swoje.
    Trochę pracy i nie do poznania. Półmetek już za mną.

    Dodatkowo, polerka robi swoje.
    SlowMotion TDS – Przerabiany własnoręcznie, stopniowo i bez pośpiechu.
Gwint ta-technix, felgi z polerowanym rantem + czarny półmat, pełen przelot, polerka lakieru, lekkie negatywy (na tym ujęciu praktycznie nie są widoczne), dziób "na gładko", przerobione reflektory i halogeny, progi i doły zderzaków w czarnym macie, dłubnięte wnętrze  + mnóstwo planów na przyszłość!
Pozdrowienia dla ekipy Slowmotion!
    Przerabiany własnoręcznie, stopniowo i bez pośpiechu.
    Gwint ta-technix, felgi z polerowanym rantem + czarny półmat, pełen przelot, polerka lakieru, lekkie negatywy (na tym ujęciu praktycznie nie są widoczne), dziób "na gładko", przerobione reflektory i halogeny, progi i doły zderzaków w czarnym macie, dłubnięte wnętrze + mnóstwo planów na przyszłość!
    Pozdrowienia dla ekipy Slowmotion!