Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    14 kwietnia 2014, 22:27 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    16 marca 2014, 20:02 przez GOLass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na zlot – Pit stop w drodze na zlot
    Pit stop w drodze na zlot
    3 stycznia 2014, 16:30 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Pit stop –
    25 grudnia 2013, 13:15 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pit  Stop –
    24 grudnia 2013, 22:34 przez ML9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    enternet

    Pit-stop –
    10 listopada 2013, 17:59 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    10 listopada 2013, 9:35 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pit-stop –
    7 października 2013, 17:42 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rekord o którym mało kto wie – 30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    22 sierpnia 2013, 20:56 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ile trwa pełny Pit stop – dokładnie tyle
    Dokładnie tyle
    15 sierpnia 2013, 14:24 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj