Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dość przyjemne brzmienie. Może ktoś chce zamontować podobny więc prezentuje. Flaowmaster series 40 plus H pipe.
    Pozdrawiam
    26 września 2021, 14:59 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 marca 2018, 12:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 lipca 2017, 17:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wydech – Straight pipe czyli wydech przelotowy w Hondzie Civic 3 gen E-AT.
    Straight pipe czyli wydech przelotowy w Hondzie Civic 3 gen E-AT.
    19 lutego 2014, 20:23 przez ~jewethe | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E28 M5 – Zmiany wprowadzone w BMW :
- Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
- Demontaż całego wnętrza
- Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
- Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
- Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
- Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
- Instalacja kierownicy OMP Corsica
- Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
- Skrzynia biegów 6 biegowa
- Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
- Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
- ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
- układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
- zawieszenie gwintowane BC Racing
- Szpera 60%
    Zmiany wprowadzone w BMW :
    - Demontaż oryginalnego silnika wraz z instalacją gazową
    - Demontaż całego wnętrza
    - Konserwacja oraz lakierowanie kabiny, komory silnika i elementów podwozia (wszystko pomalowane w kolorze nadwozia)
    - Montaż klatki bezpieczeństwa według załącznika "J" oraz polakierowanie jej w kolorze nadwozia
    - Montaż nowych foteli kubełkowych BiMarco Futura (homologacja FIA 8859/2000) na ruchomych mocowaniach
    - Montaż pasów bezpieczeństwa OMP Racing 4M
    - Instalacja kierownicy OMP Corsica
    - Montaż silnika BMW S62B50 z BMW M5 E39 z 2002r. (wersja po liftingu)
    - Skrzynia biegów 6 biegowa
    - Całe zawieszenie została przełożone z E34 540i wraz z Hamulcami
    - Nowa duża chłodnica z dodatkowym wentylatorem
    - ręcznie robiony układ wydechowy ze stali nierdzewnej z X PIPE
    - układ dolotowy z aluminium zakończony AIR-BOXami SIMOTA
    - zawieszenie gwintowane BC Racing
    - Szpera 60%
    18 lutego 2013, 14:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    allegro.pl