Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Kiedy ludzkie życia są tańsze niż straty finansowe.
    25 czerwca 2018, 19:01 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niefortunne nazwy samochodów – Chyba jednak nie chcę Forda PINTO
    Chyba jednak nie chcę Forda PINTO
    5 października 2014, 19:37 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Fiat 124 Abarth Rally – CSA


Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    Fiat 124 Abarth Rally – CSA


    Pierwszy rajdowy model Abartha po przejęciu firmy przez Fiata oparty na modelu Fiat 124 Sport Spider. W latach 1972-1975 co roku zajmował drugie miejsce w międzynarodowych mistrzostwach producentów (od 1973 r. były to Rajdowe Mistrzostwa świata WRC). Auto ma na swoim koncie dwa tytuły Mistrza Europy, które zdobyli Raffaele Pinto (1972) i Maurizio Verini (1975). W 1972 r. Hakan Lindberg wygrał nim Rajd Akropolu, rok później Achim Warmbold – Rajd Polski, a triumfy w rajdzie Portugalii w 1974 i 1975 r. zapewnili mu Pinto i Markku Alen. Auto oparte na nadwoziu typu cabrio w rajdach zawsze wyposażone było w sztywny dach, tzw. hardtop.
    20 czerwca 2014, 1:18 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Pinto 1979 –
    20 sierpnia 2013, 15:58 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kompaktowy Ford Pinto miałby szansę zostać zapamiętany jako jeden z najpopularniejszych Fordów lat 70. Dziś częściej kojarzy się jednak z pożarami.

    Zawiniła konstrukcja. Źle zaprojektowany tylny zderzak i niedostatecznie chroniony przed wypadkiem zbiornik paliwa sprawiły, że w niektórych przypadkach najechanie na tył auta mogło skończyć się eksplozją i pożarem. Szacowano, że w takich wypadkach życie straciło ok. 500 osób
    28 maja 2013, 12:25 przez TheZioMeK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1