Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Nieograniczony garaż marzeń cz.12 Alfa Romeo Spider – W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.11 Alfa Romeo GTV – W części 11 motoryzacyjnego marzycielstwa prezentuję auto, które zaczyna nabierać wartości po okresie znacznego spadku, czyli Alfa Romeo GTV.
Auto w sprzedaży od 1995 do 2005 roku. Projekt wspólny studia Pinifarina i Waltera de Silvy.
Alfa Romeo GTV to najprawdopodobniej najbardziej szalony pomysł starej kadry Alfa Romeo, na który się zgodził zarząd Fiata. Niska, szeroka, z progami grubszymi niż w niejednym wanie, silniki od 1.8 do 3,2 v6. To nie jest eleganckie gran turismo do podróżowania, to ostre coupe bez ściemy, na tylnej kanapie można posadzić co najwyżej średniego pieska, a w bagażniku z 4 niezbyt duże plecaki. 
I przez te wszystkie rzeczy Alfa Romeo GTV jest taka fajna i ląduje na liście.
    W części 11 motoryzacyjnego marzycielstwa prezentuję auto, które zaczyna nabierać wartości po okresie znacznego spadku, czyli Alfa Romeo GTV.
    Auto w sprzedaży od 1995 do 2005 roku. Projekt wspólny studia Pinifarina i Waltera de Silvy.
    Alfa Romeo GTV to najprawdopodobniej najbardziej szalony pomysł starej kadry Alfa Romeo, na który się zgodził zarząd Fiata. Niska, szeroka, z progami grubszymi niż w niejednym wanie, silniki od 1.8 do 3,2 v6. To nie jest eleganckie gran turismo do podróżowania, to ostre coupe bez ściemy, na tylnej kanapie można posadzić co najwyżej średniego pieska, a w bagażniku z 4 niezbyt duże plecaki.
    I przez te wszystkie rzeczy Alfa Romeo GTV jest taka fajna i ląduje na liście.
    Peugeot 406 Coupe –
    12 czerwca 2016, 10:20 przez Piotrekk145 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własny

    Lamborghini 350GT Pinifarina –
    2 lipca 2015, 12:52 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    Alfa Romeo 1900 – Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
    Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    22 sierpnia 2013, 14:59 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 330 Pinifarina – Stara szkoła! Przepiękny pojazd.
Spotkany w czasie dorabiania do 
kieszonkowego [rozdawanie gazet].
Wprawdzie widze niekiedy Maybachy i
inne drogie samochody, ale kiedy 
widze tego to odrazu czuje tą moc.
P.S. sorry z taką perspektywe, ale
ciężko zrobić zdjęcie z przodu.
    Stara szkoła! Przepiękny pojazd.
    Spotkany w czasie dorabiania do
    kieszonkowego [rozdawanie gazet].
    Wprawdzie widze niekiedy Maybachy i
    inne drogie samochody, ale kiedy
    widze tego to odrazu czuje tą moc.
    P.S. sorry z taką perspektywe, ale
    ciężko zrobić zdjęcie z przodu.
    28 maja 2013, 15:02 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    Włoskie samochody-FIAT Dino – Projekt stworzył Pinifarina w wersji Spider, a Bertone w wersji coupe. Silnk stworzył Alfredo Ferrari. Powstało ok. 4200 sztuk. Coupe miał większy rozstaw osi.
    Projekt stworzył Pinifarina w wersji Spider, a Bertone w wersji coupe. Silnk stworzył Alfredo Ferrari. Powstało ok. 4200 sztuk. Coupe miał większy rozstaw osi.
    4 kwietnia 2012, 19:01 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1