Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    Pasja łączy a nie dzieli – Audi moja świeżo po zakupie a BMW e91 kumpla również świeżo po zakupie, nie ważne czy 4 pierścienie czy BMW pasja ta sama :D
    Audi moja świeżo po zakupie a BMW e91 kumpla również świeżo po zakupie, nie ważne czy 4 pierścienie czy BMW pasja ta sama :D
    13 lipca 2019, 15:14 przez Dominik112pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Audi 80 – Niektórym to zwykłe samochody, nam znaczą coś więcej
    Niektórym to zwykłe samochody, nam znaczą coś więcej
    1 kwietnia 2019, 15:51 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co oznaczają cztery koła w logo Audi? – Firmy wchodzące w skład marki.  4 pierścienie są  oficjalnym logo Audi od 1985 roku. Wcześniej oznaczały one 4 firmy wchodzące w skład spółki Auto Union. Były to: Audi, Horch, DKW i Wandereemerget.
    Firmy wchodzące w skład marki. 4 pierścienie są oficjalnym logo Audi od 1985 roku. Wcześniej oznaczały one 4 firmy wchodzące w skład spółki Auto Union. Były to: Audi, Horch, DKW i Wandereemerget.
    Pojeżdżone – Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.
    Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.
    1 lutego 2018, 19:24 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wymienić pierścienie w chińskim motorowerze
    1 lipca 2017, 13:10 przez ~skaut1981 | Do ulubionych | Skomentuj
    A3 ASA – Cztery pierścienie robią wrażenie.
    Cztery pierścienie robią wrażenie.
    6 lutego 2017, 13:30 przez daro3261 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Prywatne