Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Vw Golf 3 pick up –
    16 listopada 2013, 16:28 przez ~edam | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polonez, ciekawe wersje – Starsi motokillerzy może pamiętają, a może i młodsi też. Mało jest mi to znane, dlatego udaje się z tym do Was! Zacznę od pytania, czy to w ogóle kiedyś istniało i jeździło? Prawda czy mit? O ilu z tych modeli słyszeliście? Dla ułatwienia ponumerowałem obrazki, oto nr. oraz oznaczenia:
1-4x4; 2-activa; 3-ambulance; 4-analog; 5-pick-up; 6-stratopolonez; 7-kemping; 8-limuzyna; 9-pick-up 3osiowy; 10-wer. ze światłami od peugeota 405; 11-sedan.

O niektórych wiedziałem, niektóre widziałem. A wy co znaliście i o których wiedzieliście? Odpowiedzi w komentarzu
Kto chce więcej wiedzieć, link w źródle.

PS
Z góry przepraszam za to wykonanie, inaczej nie potrafiłem
    Starsi motokillerzy może pamiętają, a może i młodsi też. Mało jest mi to znane, dlatego udaje się z tym do Was! Zacznę od pytania, czy to w ogóle kiedyś istniało i jeździło? Prawda czy mit? O ilu z tych modeli słyszeliście? Dla ułatwienia ponumerowałem obrazki, oto nr. oraz oznaczenia:
    1-4x4; 2-activa; 3-ambulance; 4-analog; 5-pick-up; 6-stratopolonez; 7-kemping; 8-limuzyna; 9-pick-up 3osiowy; 10-wer. ze światłami od peugeota 405; 11-sedan.

    O niektórych wiedziałem, niektóre widziałem. A wy co znaliście i o których wiedzieliście? Odpowiedzi w komentarzu
    Kto chce więcej wiedzieć, link w źródle.

    PS
    Z góry przepraszam za to wykonanie, inaczej nie potrafiłem
    Pick up Ford –
    28 października 2013, 18:46 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    Tir? Nie, dziękuje – Mam pick-up'a
    Mam pick-up'a
    15 października 2013, 15:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Niszczyciel Pick-Up – BMW E30 z Bydgoskiego klubu bawarek
    BMW E30 z Bydgoskiego klubu bawarek
    12 października 2013, 12:53 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    FSO Polonez Analog – Zdjęcie przypadkowo znalezione w internecie. Nie mogłem się oprzeć. 3 x niedoceniany Polski Pick-Up na bazie Poloneza. Krótko 3 x na tak Polonez Analog. Na tle niegdyś najważniejszego mentalnie zakładu w kraju.
    Zdjęcie przypadkowo znalezione w internecie. Nie mogłem się oprzeć. 3 x niedoceniany Polski Pick-Up na bazie Poloneza. Krótko 3 x na tak Polonez Analog. Na tle niegdyś najważniejszego mentalnie zakładu w kraju.
    6 października 2013, 21:50 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda pick up –
    5 października 2013, 18:35 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Garbus Pick-up – Śliczny
    Śliczny
    3 października 2013, 6:49 przez kosior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Z cyklu: napotkane w Portugalii – Za en.wikipedia.org/wiki/Opel_(Olympia)_Rekord_P1


Opel Rekord - przez pierwsze dwa lata sprzedawany jako Opel Olympia Rekord P) to samochód segmentu D, następca Opla Olympii Rekord. Większy niż poprzednik, posiadał wzorowaną na amerykańskich samochodach wygiętą przednią i tylną szybę. Sprzedawany był jako 2 i 4 drzwiowy sedan, a także jako 3-drzwiowe kombi i 3-drzwiowy van. P1 został zastąpiony w 1960 roku przez Opla Rekorda P2, ale był jeszcze sprzedawany jako Opel  1200 w wersji ze zmniejszonym wyposażeniem i mniejszym silnikiem(1.2l) aż do 1962 roku. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 1488 centymetrów sześciennych, z wałkiem rozrządu znajdującym się ponad głowicą, z chłodzeniem wodnym. Silniki z pierwszych lat produkcji osiągały 45 koni mechanicznych przy 3900 obrotach na minutę, ale w 1959 roku po zwiększeniu kompresji miały moc 50 koni. Na zamówienie można było wyposażyć samochód w silnik o pojemności 1680 centymetrów sześciennych, który osiągał 55 koni mechanicznych przy 4000 obrotów na minutę. Napęd był przenoszony przez trzybiegową skrzynię.

Samochód był też produkowany w Republice Południowej Afryki, gdzie produkowany był w wersji z kierownicą po prawej stronie oraz nadwoziem typu Pick-Up.
    Za en.wikipedia.org/wiki/Opel_(Olympia)_Rekord_P1


    Opel Rekord - przez pierwsze dwa lata sprzedawany jako Opel Olympia Rekord P) to samochód segmentu D, następca Opla Olympii Rekord. Większy niż poprzednik, posiadał wzorowaną na amerykańskich samochodach wygiętą przednią i tylną szybę. Sprzedawany był jako 2 i 4 drzwiowy sedan, a także jako 3-drzwiowe kombi i 3-drzwiowy van. P1 został zastąpiony w 1960 roku przez Opla Rekorda P2, ale był jeszcze sprzedawany jako Opel 1200 w wersji ze zmniejszonym wyposażeniem i mniejszym silnikiem(1.2l) aż do 1962 roku. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 1488 centymetrów sześciennych, z wałkiem rozrządu znajdującym się ponad głowicą, z chłodzeniem wodnym. Silniki z pierwszych lat produkcji osiągały 45 koni mechanicznych przy 3900 obrotach na minutę, ale w 1959 roku po zwiększeniu kompresji miały moc 50 koni. Na zamówienie można było wyposażyć samochód w silnik o pojemności 1680 centymetrów sześciennych, który osiągał 55 koni mechanicznych przy 4000 obrotów na minutę. Napęd był przenoszony przez trzybiegową skrzynię.

    Samochód był też produkowany w Republice Południowej Afryki, gdzie produkowany był w wersji z kierownicą po prawej stronie oraz nadwoziem typu Pick-Up.
    3 października 2013, 19:40 przez feanorek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj