Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 175 takich materiałów
    46 lat minęło... – FIAT 125p 
Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    FIAT 125p
    Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    28 listopada 2013, 19:42 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocaina.pl

    Pick-up bokiem –
    19 listopada 2013, 19:27 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vw Golf 3 pick up –
    16 listopada 2013, 16:28 przez ~edam | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polonez, ciekawe wersje – Starsi motokillerzy może pamiętają, a może i młodsi też. Mało jest mi to znane, dlatego udaje się z tym do Was! Zacznę od pytania, czy to w ogóle kiedyś istniało i jeździło? Prawda czy mit? O ilu z tych modeli słyszeliście? Dla ułatwienia ponumerowałem obrazki, oto nr. oraz oznaczenia:
1-4x4; 2-activa; 3-ambulance; 4-analog; 5-pick-up; 6-stratopolonez; 7-kemping; 8-limuzyna; 9-pick-up 3osiowy; 10-wer. ze światłami od peugeota 405; 11-sedan.

O niektórych wiedziałem, niektóre widziałem. A wy co znaliście i o których wiedzieliście? Odpowiedzi w komentarzu
Kto chce więcej wiedzieć, link w źródle.

PS
Z góry przepraszam za to wykonanie, inaczej nie potrafiłem
    Starsi motokillerzy może pamiętają, a może i młodsi też. Mało jest mi to znane, dlatego udaje się z tym do Was! Zacznę od pytania, czy to w ogóle kiedyś istniało i jeździło? Prawda czy mit? O ilu z tych modeli słyszeliście? Dla ułatwienia ponumerowałem obrazki, oto nr. oraz oznaczenia:
    1-4x4; 2-activa; 3-ambulance; 4-analog; 5-pick-up; 6-stratopolonez; 7-kemping; 8-limuzyna; 9-pick-up 3osiowy; 10-wer. ze światłami od peugeota 405; 11-sedan.

    O niektórych wiedziałem, niektóre widziałem. A wy co znaliście i o których wiedzieliście? Odpowiedzi w komentarzu
    Kto chce więcej wiedzieć, link w źródle.

    PS
    Z góry przepraszam za to wykonanie, inaczej nie potrafiłem
    Pick up Ford –
    28 października 2013, 18:46 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    Tir? Nie, dziękuje – Mam pick-up'a
    Mam pick-up'a
    15 października 2013, 15:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Niszczyciel Pick-Up – BMW E30 z Bydgoskiego klubu bawarek
    BMW E30 z Bydgoskiego klubu bawarek
    12 października 2013, 12:53 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    FSO Polonez Analog – Zdjęcie przypadkowo znalezione w internecie. Nie mogłem się oprzeć. 3 x niedoceniany Polski Pick-Up na bazie Poloneza. Krótko 3 x na tak Polonez Analog. Na tle niegdyś najważniejszego mentalnie zakładu w kraju.
    Zdjęcie przypadkowo znalezione w internecie. Nie mogłem się oprzeć. 3 x niedoceniany Polski Pick-Up na bazie Poloneza. Krótko 3 x na tak Polonez Analog. Na tle niegdyś najważniejszego mentalnie zakładu w kraju.
    6 października 2013, 21:50 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda pick up –
    5 października 2013, 18:35 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj