Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Największy Pick-up świata –
    13 stycznia 2014, 14:21 przez Patryk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pick up –
    12 stycznia 2014, 16:39 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Holden UTE HSV  Maloo – wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze   
V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: wtrysk EFi
Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    Wrzucacie pick-up'y ale tego nie widziałem jeszcze
    V8 6,0 l (5967 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: wtrysk EFi
    Średnica cylindra × skok tłoka: 101,60 mm × 92,00 mm
    Stopień sprężania: 10,9:1
    Moc maksymalna: 418 KM (307 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 550 N•m przy 4400 obr/min Prędkość maksymalna: 271 km/h
    12 stycznia 2014, 20:02 przez gustav (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Subaru Sambar – Subaru Sambar - samochód produkowany przez Subaru z przeznaczeniem na rynek japoński. Dostępny był jako mikrovan lub kei truck (pick-up oparty na nadwoziu kei-car), miał za zadanie zapełnić lukę w segmencie kei carów. Samochód jest produkowany od roku 1961, obecnie w Japonii, Chinach, Korei oraz w Finlandii przez joint venture z Elcat Automotive. Poza Japonią model znany jest jako Subaru Domingo. Wersja z napędem AWD sprzedawana jest pod nazwą Subaru Sambar Dias Wagon.
    Subaru Sambar - samochód produkowany przez Subaru z przeznaczeniem na rynek japoński. Dostępny był jako mikrovan lub kei truck (pick-up oparty na nadwoziu kei-car), miał za zadanie zapełnić lukę w segmencie kei carów. Samochód jest produkowany od roku 1961, obecnie w Japonii, Chinach, Korei oraz w Finlandii przez joint venture z Elcat Automotive. Poza Japonią model znany jest jako Subaru Domingo. Wersja z napędem AWD sprzedawana jest pod nazwą Subaru Sambar Dias Wagon.
    7 stycznia 2014, 21:31 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Duży fiat Pick-up –
    1 stycznia 2014, 23:18 przez szok93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zabrakło mi słów – Bałwan Pick-up?
    Bałwan Pick-up?
    23 grudnia 2013, 15:23 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wznawiają produkcję Fiata 126p! – Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

- Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

- Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

- Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
    Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

    - Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

    Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

    - Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

    Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
    Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

    - Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

    Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    11 grudnia 2013, 15:42 przez kuba1606 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Polski Fiat – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    29 listopada 2013, 8:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    46 lat minęło... – FIAT 125p 
Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    FIAT 125p
    Produkcja Fiata 125p zaczęła się 28 listopada 1967 roku. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    28 listopada 2013, 19:42 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocaina.pl

    Pick-up bokiem –
    19 listopada 2013, 19:27 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj