Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 238 takich materiałów
    Volvo C30 Polestar Performance –
    31 stycznia 2023, 19:03 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koniec nagrań przy montażu, strojeniu oraz testach drogowych turbo-kitu autorstwa SU2 Performance dla Toyoty GT86 oraz Subaru BRZ.
    23 listopada 2022, 19:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik: V8 4.0 TFSI TwinTurbo Miękka Hybryda
    Moc: 600KM / 800nm
    Performance: 0-100kmh(62mph): 3.51sec (test), 3.8sec (officjalnie), V/MAX: 306km/h, 0-200kmh 11.42sec (test), 1/4 mile 11.55sec (test)
    Kolor: Mythos black + Carbon pack
    Bodykit: maxtondesign_official
    Koła: Concaverwheels CVR1 23'
    17 listopada 2022, 19:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CBR 600F F4i. Exhaust sound. BOS PERFORMANCE
    6 listopada 2022, 12:54 przez motokiller10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    31 października 2022, 14:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 V10 Performance –
    14 września 2022, 20:43 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć, witajcie w nowym odcinku na naszym kanale! Ten odcinek będzie szczególnie ważny - podsumujemy w nim projekt nad którym pracowaliśmy z przerwami przez ostatni rok - Audi R8 które przeszło bardzo wiele modyfikacji, dzięki którym zdecydowanie wyróżnia się na ulicy i mówiąc nieskromnie - jest jednym z najgrubszych R8 w Polsce! Począwszy od obniżenia, wymiany wydechu czy felg, przez dołożenie pełnego carbonowego pakietu aerodynamicznego Audi Sport Performance, kończąc na zmianie koloru, i to nie tylko karoserii! No, ale dużo by wymieniać, to trzeba po prostu zobaczyć, a po wszystkim - dajcie znać jak wyszło!
    9 września 2022, 18:50 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance